Welkom bij NS Extra. | NS Community

Welkom bij NS Extra.



Toon eerste bericht

116 reacties

Reputatie 4
Badge
Er zit geen link naar een bon in die e-mail, dus hoe u er een kunt 'openen' is mij een raadsel. Beide bonnen zijn direct zichtbaar onderaan de e-mail.
Er zit geen link naar een bon in die e-mail, dus hoe u er een kunt 'openen' is mij een raadsel. Beide bonnen zijn direct zichtbaar onderaan de e-mail.
Het is natuurlijk niet de bedoeling deze bonnen hier op het forum te posten. Nu kan iedereen ze uitprinten en gebruiken 🙂
Hi Patriciah,

De bonnen zijn onderaan de mail geplaatst zodat je -als je de mail uitprint- de bonnen kan afknippen. Je hoeft ze dus niet te openen via een link. Hopelijk lukt dit zo!

Groetjes,
Ik kreeg een heel attent bericht genaamd checkout-alert. Alleen moet ik daarvoor een code invoeren om het formulier te kunnen versturen. In de mail van NS zie ik nergens een code staan. Weet u wat die code is of waar ik die kan vinden? Vriendelijke groet, M.
Het formulier stond op deze pagina: https://www.ns.nl/selfservice/nsextra/vergetencico
De mail kwam van dit adres: nsonline@ns.nl. Hoop niet dat het een nepmail was ....
Voor informatie moest ik op deze link klikken. Maar ik kreeg de melding dat deze pagina niet geladen kon worden: http://www.reizigers.com/ovchipkaart/vragen/
Badge +3
Deze mail is inderdaad afkomstig van NS en dus geen nepmail. De code die gevraagd wordt, zou op de pagina zelf moeten staan. Zo'n code die u moet overtypen (captcha) ziet u wel op meer sites, om te voorkomen dan een computerprogramma automatisch heel veel formulieren gaat versturen. Om onduidelijke redenen wordt de afbeelding hier niet juist getoond. Dit kunt u niet zelf veranderen, maar moet de maker van de website doen.
Deze mail is inderdaad afkomstig van NS en dus geen nepmail. De code die gevraagd wordt, zou op de pagina zelf moeten staan. Zo'n code die u moet overtypen (captcha) ziet u wel op meer sites, om te voorkomen dan een computerprogramma automatisch heel veel formulieren gaat versturen. Om onduidelijke redenen wordt de afbeelding hier niet juist getoond. Dit kunt u niet zelf veranderen, maar moet de maker van de website doen.

Bedankt voor uw antwoord. Klopt, ik heb het inmiddels uitgevonden doordat het plaatje een aantal pogingen later ineens wel zichtbaar was. Het formulier is inmiddels ingevuld. De link voor meer informatie werkt echter nog steeds niet. De melding is: Server niet gevonden. Probleem bij het laden van de pagina.
Badge +3
In de link is een deel van het adres weggevallen: de tekst www.ns.nl ontbreekt. Het juiste adres is www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/vragen.
In de link is een deel van het adres weggevallen: de tekst www.ns.nl ontbreekt. Het juiste adres is www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/vragen.

Ja, dat vermoeden had ik al. Ik hoop dat NS dit oppikt 🙂.
Scherp opgemerkt Tochjo en marietsjen. Ik heb het doorgegeven aan mijn collega Merel die over NS Extra gaat. Ik hoop jullie zsm een update te kunnen geven, want een link die niet werkt, heeft natuurlijk geen nut.
Update 16 maart: ik heb contact met Merel, we zijn ermee bezig.
Reputatie 4
Badge
Bij mij werkt het plaatje van de captcha trouwens ook niet. Rechterklik, openen op nieuw tabblad zorgt ervoor dat ik in moet inloggen bij Mijn NS, en dan komt de code pas tevoorschijn.
Update 5 april: we zijn ermee bezig.
@marietsjen Zou je me jouw NAW-gegevens kunnen sturen in een privébericht? Dit kun je doen door op mijn profielfoto te klikken 🙂
Update 14 april: Ik heb geen bericht meer ontvangen van marietsjen, je mag de gegevens altijd nog naar me toesturen.

Reageer