Skip to main content

Welkom bij NS Extra.


Toon eerste bericht

116 reacties

Gert-Jan G
Forum|alt.badge.img
  • Reisleider**
  • 1888 reacties
  • 8 januari 2016
Er zit geen link naar een bon in die e-mail, dus hoe u er een kunt 'openen' is mij een raadsel. Beide bonnen zijn direct zichtbaar onderaan de e-mail.

  • 1886 reacties
  • 8 januari 2016
Gert-Jan G schreef:
Er zit geen link naar een bon in die e-mail, dus hoe u er een kunt 'openen' is mij een raadsel. Beide bonnen zijn direct zichtbaar onderaan de e-mail.

Het is natuurlijk niet de bedoeling deze bonnen hier op het forum te posten. Nu kan iedereen ze uitprinten en gebruiken 🙂

Merel NS
  • moderator
  • 57 reacties
  • 12 januari 2016
Hi Patriciah,

De bonnen zijn onderaan de mail geplaatst zodat je -als je de mail uitprint- de bonnen kan afknippen. Je hoeft ze dus niet te openen via een link. Hopelijk lukt dit zo!

Groetjes,

  • Intercity
  • 7 reacties
  • 11 maart 2016
Ik kreeg een heel attent bericht genaamd checkout-alert. Alleen moet ik daarvoor een code invoeren om het formulier te kunnen versturen. In de mail van NS zie ik nergens een code staan. Weet u wat die code is of waar ik die kan vinden? Vriendelijke groet, M.

  • Intercity
  • 7 reacties
  • 11 maart 2016
Het formulier stond op deze pagina: https://www.ns.nl/selfservice/nsextra/vergetencico
De mail kwam van dit adres: nsonline@ns.nl. Hoop niet dat het een nepmail was ....

  • Intercity
  • 7 reacties
  • 11 maart 2016
Voor informatie moest ik op deze link klikken. Maar ik kreeg de melding dat deze pagina niet geladen kon worden: http://www.reizigers.com/ovchipkaart/vragen/

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13116 reacties
  • 11 maart 2016
Deze mail is inderdaad afkomstig van NS en dus geen nepmail. De code die gevraagd wordt, zou op de pagina zelf moeten staan. Zo'n code die u moet overtypen (captcha) ziet u wel op meer sites, om te voorkomen dan een computerprogramma automatisch heel veel formulieren gaat versturen. Om onduidelijke redenen wordt de afbeelding hier niet juist getoond. Dit kunt u niet zelf veranderen, maar moet de maker van de website doen.

  • Intercity
  • 7 reacties
  • 11 maart 2016
Tochjo schreef:
Deze mail is inderdaad afkomstig van NS en dus geen nepmail. De code die gevraagd wordt, zou op de pagina zelf moeten staan. Zo'n code die u moet overtypen (captcha) ziet u wel op meer sites, om te voorkomen dan een computerprogramma automatisch heel veel formulieren gaat versturen. Om onduidelijke redenen wordt de afbeelding hier niet juist getoond. Dit kunt u niet zelf veranderen, maar moet de maker van de website doen.


Bedankt voor uw antwoord. Klopt, ik heb het inmiddels uitgevonden doordat het plaatje een aantal pogingen later ineens wel zichtbaar was. Het formulier is inmiddels ingevuld. De link voor meer informatie werkt echter nog steeds niet. De melding is: Server niet gevonden. Probleem bij het laden van de pagina.

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13116 reacties
  • 11 maart 2016
In de link is een deel van het adres weggevallen: de tekst www.ns.nl ontbreekt. Het juiste adres is www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/vragen.

  • Intercity
  • 7 reacties
  • 11 maart 2016
Tochjo schreef:
In de link is een deel van het adres weggevallen: de tekst www.ns.nl ontbreekt. Het juiste adres is www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/vragen.


Ja, dat vermoeden had ik al. Ik hoop dat NS dit oppikt 🙂.

Minke NS
  • Oud moderator
  • 745 reacties
  • 11 maart 2016
Scherp opgemerkt Tochjo en marietsjen. Ik heb het doorgegeven aan mijn collega Merel die over NS Extra gaat. Ik hoop jullie zsm een update te kunnen geven, want een link die niet werkt, heeft natuurlijk geen nut.

Minke NS
  • Oud moderator
  • 745 reacties
  • 16 maart 2016
Update 16 maart: ik heb contact met Merel, we zijn ermee bezig.

Gert-Jan G
Forum|alt.badge.img
  • Reisleider**
  • 1888 reacties
  • 16 maart 2016
Bij mij werkt het plaatje van de captcha trouwens ook niet. Rechterklik, openen op nieuw tabblad zorgt ervoor dat ik in moet inloggen bij Mijn NS, en dan komt de code pas tevoorschijn.

Minke NS
  • Oud moderator
  • 745 reacties
  • 5 april 2016
Update 5 april: we zijn ermee bezig.

Minke NS
  • Oud moderator
  • 745 reacties
  • 5 april 2016
@marietsjen Zou je me jouw NAW-gegevens kunnen sturen in een privébericht? Dit kun je doen door op mijn profielfoto te klikken 🙂

Minke NS
  • Oud moderator
  • 745 reacties
  • 14 april 2016
Update 14 april: Ik heb geen bericht meer ontvangen van marietsjen, je mag de gegevens altijd nog naar me toesturen.

Reageer