Welkom bij NS Extra. | NS Community

Welkom bij NS Extra.



Toon eerste bericht

116 reacties

Wat ik veel handiger zou vinden is om te kunnen zien of ik nog ingecheckt ben. Dus niet naar een automaat te hoeven, maar op mijn telefoon kunnen zien of ik wel uitgecheckt ben.
Deze koffiebon volgt in de welkomstmail, en dat kan 2 werkdagen duren, Treinreiziger33.
Ik heb vandaag mijn welkomstmail ontvangen, maar er zat geen bon bij.
Deze koffiebon volgt in de welkomstmail, en dat kan 2 werkdagen duren, Treinreiziger33.
Ik heb vandaag mijn welkomstmail ontvangen, maar er zat geen bon bij.


Hoi mat_64,

Omdat dit een persoonlijk programma betreft hebben we voor iedereen andere aanbiedingen en extra's. Waar jij nu geen koffiebon krijgt in de welkomstmail volgt later bijvoorbeeld weer een aanbieding die anderen niet krijgen.

Groeten,
Ik ben benieuwd. Vanochtend vergeten uit te checken, maar nog geen e-mail ontvangen. Eens kijken wanneer die komt.
Hou ons op de hoogte, Marv!
Hoi Sivan,

Tot op heden geen e-mail gehad. Ik zou ondertussen wel de vergeten check-uit via MijnNS kunnen corrigeren. Maar ben wel benieuwd naar de e-mail, dus ik wacht nog even af. Wat is eigenlijk de verwachte termijn waarop je deze e-mail zou moeten krijgen?
Goedemorgen Marv!

Ik heb even voor je gekeken, maar ik zie zelf geen vergeten check-uit. Op welke datum was dit en op welk traject?
Dag Sivan,

het was op 25 augustus (rond 8.01) in Amsterdam. Traject Hilversum - Amsterdam. Zie ook bijgevoegde schermprint.

Misschien komt het omdat ik traject vrij heb? Ik las laatst op het forum dat dat niet kom met NS Extra, maar op de pagina van NS Extra zelf staat daar niets over. Er staat dat je een consumenten abonnement moet hebben en dat heb ik.

edit: kan iemand van de NS even de schermprint met ov-chipkaartnummer verwijderen. Dat mag ik zelf (ondanks dat ik binnen één uur zit) blijkbaar niet.
Goedemorgen Marv. Ik heb de bijlagen voor je verwijderd.

De gemiste check-uit zie ik inmiddels ook staan. Het Traject Vrij zou gewoon moeten werken bij NS Extra. Dat betekent dat jij wel degelijk een bericht had moeten krijgen. Ik heb jouw gegevens doorgegeven aan de collega's die over NS Extra gaan, om dit uit te zoeken. Voor nu zal ik handmatig deze vergeten check-uit voor je corrigeren. Excuses!
Dag Sivan,

Dank voor je reactie. Ik zie de bevestiging van de gecorrigeerde check-out al in de mail.

Geen probleem hoor dat het nu even mis gaat, ik meld me altijd aan voor dit soort projecten, juist om te kijken hoe het gaat en wat er allemaal gebeurt.

Mochten je collega's van NS-Extra iets vinden en willen dat ik het opnieuw probeer, dan moet je het maar laten weten dan vergeet ik nog wel een keertje uit te checken :)

Groet
Leuk om horen, Marv! Wij waarderen het altijd als onze reizigers zo proactief mee willen denken én doen. Mocht er inderdaad nog iets nodig zijn, dan zal ik je dat zeker laten weten 🙂.
Ik heb me aangemeld voor Extra Service en krijg nu een leuke aanbieding: Alstublieft, een upgrade naar de 1e klas cadeau van NS Extra. Mooi, dus ik wil me aanmelden. Ik moet dan de verstrekte kortingscode invoeren. Gemakkelijk...knippen en plakken, dan kan er niets mis gaan. Maar helaas. ik blijf een foutmelding krijgen. Voel me zo toch een beetje gelokt met een kat in de zak....
Dat is niet handig inderdaad, Odile! Wil je een printscreen sturen van de foutmelding, inclusief de link die je hebt ontvangen? Ik los het graag voor je op. Je kunt dit sturen naar forum@ns.nl.
Ik heb het vandaag nog een keer geprobeerd en dit keer lukte het wel. Dank voor de reactie.
Gelukkig! Bedankt dat je dit nog even liet weten, Odile!
Zie dat ik nog net gebruik kan maken van een kortingsactie bij Ako op het station. Maar moet ik nu echt die hele (printonvriendelijke) bon uitprinten om daar gebruik van te kunnen maken? Kan ik niet gewoon die mail op mijn gsm laten scannen bij de Ako?
Hoi Flupke01, je kan nog tot 31 okt van je bon gebruik maken. En helaas...de scanapparaten van de AKO zijn hier niet op ingericht.
Hoi Flupke01, je kan nog tot 31 okt van je bon gebruik maken. En helaas...de scanapparaten van de AKO zijn hier niet op ingericht. Hoe suf van Ako! Maar jullie als NS zouden ook eens kunnen kijken naar het aanbieden van een printvriendelijke variant van dergelijke bonnen. Dus zonder allemaal grote gekleurde vlakken, plaatjes en foto's e.d. Zonde van de inkt; jammer voor mijn portemonnee en niet zo duurzaam. Het lijkt wel of steeds meer bedrijven bonnen e.d op die manier aanbieden, terwijl het zo simpel anders zou kunnen, jammer!

Overigens nog bedankt dat je die datum noemt; heb nog wel ff tijd dus...
Hoi Flupke. Zeker goede suggestie. We hebben hem eerder gehoord, en gaan hem dan ook meenemen in onze bevindingen van deze pilot!
kreeg net email van ns extra. kan mijn reis gegeven sniet inzien,heb toch activeerd,dus hoop dat ik die 2,50 als nog terug krijg.want ga ik oktober paar keer weg met de trein🆒
Even iets heel anders over NS extra waar ik aan mee doe. Als presentje krijg ik nu al 2x aangeboden dat ik "gratis" een ritje 1ste klas kan maken maar.....beetje karig cadeautje als je altijd met je partner reist zoals ik. Kan het niet een tikkeltje royaler en 2 mensen hiermee verblijden?
Hoi! Ik ben gewisseld van ov-chipkaart nadat ik lid ben geworden van NS Extra. Mijn studenten ov is automatisch overgezet, NS Extra ook? Zo nee, hoe kan ik dit doen?
@Mywings: we richten ons presentje graag op de persoon die zich heeft aangemeld voor NS Extra. Heeft jouw partner zich ook aangemeld?
@Inger2: NS Extra wordt automatisch overgezet!
Ik behoor tot de 'gelukkigen' en ontving vandaag weer een cadeautje op voorwaarde dat k wel nog 1 keertje reis, deze maand. Nu ben ik dat toevallig a.s. zondag van plan maar afgelopen woensdag heb ik ook met de NS gereisd en daarvan is geen registratie te vinden. Wel begrijpelijk omdat het hier om een vervangende 'dagkaart' ging en dus niet op mijn naam geregistreerd staat; mag ik aannemen. Waarmee ik eigenlijk alleen maar wil zeggen dat je dus wel degelijk met de NS kunt reizen als abonnee zonder dat het 'in de gaten valt".;-)
ik heb me aangemeld voor NS Extra en krijg nu een aanbieding om 2,50€ terug te krijgen als ik in oktober een reis met NS maak met mijn abonnement. Geldt dat ook als ik met een andere vervoerder reis, b.v. Veolia

Reageer