Welkom bij NS Extra.


Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.

Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra

We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?

116 reacties

Update 14 april: Ik heb geen bericht meer ontvangen van marietsjen, je mag de gegevens altijd nog naar me toesturen.
@marietsjen Zou je me jouw NAW-gegevens kunnen sturen in een privébericht? Dit kun je doen door op mijn profielfoto te klikken 🙂
Update 5 april: we zijn ermee bezig.
Reputatie 4
Badge
Bij mij werkt het plaatje van de captcha trouwens ook niet. Rechterklik, openen op nieuw tabblad zorgt ervoor dat ik in moet inloggen bij Mijn NS, en dan komt de code pas tevoorschijn.
Update 16 maart: ik heb contact met Merel, we zijn ermee bezig.
Scherp opgemerkt Tochjo en marietsjen. Ik heb het doorgegeven aan mijn collega Merel die over NS Extra gaat. Ik hoop jullie zsm een update te kunnen geven, want een link die niet werkt, heeft natuurlijk geen nut.
In de link is een deel van het adres weggevallen: de tekst www.ns.nl ontbreekt. Het juiste adres is www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/vragen.

Ja, dat vermoeden had ik al. Ik hoop dat NS dit oppikt 🙂.
Badge +3
In de link is een deel van het adres weggevallen: de tekst www.ns.nl ontbreekt. Het juiste adres is www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/vragen.
Deze mail is inderdaad afkomstig van NS en dus geen nepmail. De code die gevraagd wordt, zou op de pagina zelf moeten staan. Zo'n code die u moet overtypen (captcha) ziet u wel op meer sites, om te voorkomen dan een computerprogramma automatisch heel veel formulieren gaat versturen. Om onduidelijke redenen wordt de afbeelding hier niet juist getoond. Dit kunt u niet zelf veranderen, maar moet de maker van de website doen.

Bedankt voor uw antwoord. Klopt, ik heb het inmiddels uitgevonden doordat het plaatje een aantal pogingen later ineens wel zichtbaar was. Het formulier is inmiddels ingevuld. De link voor meer informatie werkt echter nog steeds niet. De melding is: Server niet gevonden. Probleem bij het laden van de pagina.
Badge +3
Deze mail is inderdaad afkomstig van NS en dus geen nepmail. De code die gevraagd wordt, zou op de pagina zelf moeten staan. Zo'n code die u moet overtypen (captcha) ziet u wel op meer sites, om te voorkomen dan een computerprogramma automatisch heel veel formulieren gaat versturen. Om onduidelijke redenen wordt de afbeelding hier niet juist getoond. Dit kunt u niet zelf veranderen, maar moet de maker van de website doen.
Voor informatie moest ik op deze link klikken. Maar ik kreeg de melding dat deze pagina niet geladen kon worden: http://www.reizigers.com/ovchipkaart/vragen/
Het formulier stond op deze pagina: https://www.ns.nl/selfservice/nsextra/vergetencico
De mail kwam van dit adres: nsonline@ns.nl. Hoop niet dat het een nepmail was ....
Ik kreeg een heel attent bericht genaamd checkout-alert. Alleen moet ik daarvoor een code invoeren om het formulier te kunnen versturen. In de mail van NS zie ik nergens een code staan. Weet u wat die code is of waar ik die kan vinden? Vriendelijke groet, M.
Hi Patriciah,

De bonnen zijn onderaan de mail geplaatst zodat je -als je de mail uitprint- de bonnen kan afknippen. Je hoeft ze dus niet te openen via een link. Hopelijk lukt dit zo!

Groetjes,
Er zit geen link naar een bon in die e-mail, dus hoe u er een kunt 'openen' is mij een raadsel. Beide bonnen zijn direct zichtbaar onderaan de e-mail.
Het is natuurlijk niet de bedoeling deze bonnen hier op het forum te posten. Nu kan iedereen ze uitprinten en gebruiken 🙂
Reputatie 4
Badge
Er zit geen link naar een bon in die e-mail, dus hoe u er een kunt 'openen' is mij een raadsel. Beide bonnen zijn direct zichtbaar onderaan de e-mail.
Hallo,

ik heb net een mail gehad van NS Extra met 2 kortingsbonnen erin. Heel leuk, maar de link werkt niet goed. Ik kan maar 1 bon openen.

Groetjes,
Patricia
Welkom op het NS Serviceforum LonMaenen.

Bedankt voor je positieve bericht, fijn om te lezen dat je dankbaar bent voor het extraatje dat we je geschonken hebben.

En dan even serieus. We proberen altijd iets uit te zoeken wat veel mensen aanspreekt, dat dit op geen enkele manier bij jouw manier van leven aanhaakt spijt mij zeer. We zullen een volgende keer (beter) nadenken over een (gratis) cadeautje. Bij de klantenservice zijn al een fiks aantal reacties binnengekomen van reizigers uit Nieuwe Pekela en Schinnen die erg blij zijn met deze geste. Hopelijk zullen ze in Amsterdam veel vriendelijke Amsterdammers treffen.
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.



Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra

We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?



Ik krijg net het bericht dat NS Extra gestopt wordt. Nou prima, dus! Als beloning krijg ik een kop koffie met een brownie (Jak!) aangeboden bij de Bijenkorf en vijf Euro korting op een bezoekje aan het Foam!
Fijn! Zou ik zeggen als ik uit Nieuwe Pekela of Schinnen kom. Hoi een dagje Amsterdam! Jottem!
Maar ik woon al in Amsterdam, ik haat de Bijenkorf; die richten zich meer op Chinezen en Gooise kak! Bovendien heb ik al een museumjaarkaart dus Foam kom ik zo wie zo al gratis binnen? Ik neem aan, weet zeker, dat er nog een groot aantal Amsterdammers op deze manier reageren zullen. Nu zit ik echt niet op een van jullie cadeautjes te wachten hoor! Maar houd er dan in het vervolg wel rekening mee dat jullie Vorstelijke Beloning wel heel errug schraal over komt bij een hoop mensen. Biedt dan een extra dagje gratis reizen aan of zo! Maar het mag vooral niks kosten begrijp ik. Toch met vriendelijke groet! In afwachting van jullie (ongetwijfeld door een computer geschreven standaard) antwoord. L Maenen
O.k dat is duidelijk bedankt voor de info Sivan.. groet Tessa
Tessa, we hebben jou gevraagd om 3 ritten te maken in de maand oktober. We kijken hierbij uitsluiten naar het aantal ritten in de daluren (is ook zo gecommuniceerd in de e-mails). Jij hebt twee ritten gemaakt in de spits, en daarom heb je de beloning niet ontvangen.
Tessa, ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een privébericht sturen met daarin je naam en kaartnummer? Een privébericht stuur je door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.
Dag Silvan je verzocht me contact op te nemen als ik na het weekend nog geen mail ontving over de teruggave van 2,50 als geste voor het 3x reizen in oktober. Ik ontving geen mail, vraag me af of ik 3x een retour reis zou moeten hebben gemaakt. Hoewel dit me niet waarschijnlijk lijkt. Heb wel inmiddels een nieuwe vragenlijst ontvangen en ingevuld 🙂 Groet Tessa
Hello, wil je mij een privébericht sturen? (Klik op mijn naam en Stuur bericht). Als je dan even je volledige naam, kaartnummer en mailadres geeft, kijk ik even voor je mee.

Wat voor vragenlijsten kreeg je voorheen?
Hoi Sivan,

Ja dit heeft te maken met NS Extra.

Reageer