Welkom bij NS Extra.



Toon eerste bericht

116 reacties

Reputatie 1
NS extra lijkt mij een leuk idee, ik heb mezelf ingeschreven 🙂

Veel succes met de pilot!
Gedurende deze pilot is NS Extra inderdaad niet relevant voor OV-Jaarabonnementhouders, omdat deze nog niet in-/uitchecken en waar ze dat wel doen alleen als "sleutelkaart" om poortjes te openen. Helaas...
Waarom staat dat dan niet in de voorwaarden?

En OV Vrij?
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.


Laat je verrassen Merel!


Daar maak ik uit op dat dat gedeelte intern nog even wat verder moet worden uitgewerkt. En in de tussentijd heb ik mijn gegevens afgestaan en ingelogd met Facebook. Eigen schuld denk ik. Krijg je als je zo happend reageert op mails met 'aanbieding' erin 🙂.

Haha, geen zorgen. We gaan zorgvuldig om met je gegevens en gebruiken deze alleen voor NS Extra. En ook je Facebook gebruiken we niet, anders dan dat je ermee kan inloggen op dit forum. Maar één van onze ideeën is dat we trouwe klanten graag eens willen belonen en verrassen met iets extra's. Dan gaan we natuurlijk niet op voorhand al weggeven wat en wanneer... 😉
Er staat in de voorwaarden "Bent u in het bezit van een NS Business Card of een anonieme OV-chipkaart dan kunt u helaas niet meedoen."

Met een OV-jaarabonnement kan je dus wel meedoen, maar welke voordelen zijn er dan te behalen? Of wordt de klant met een duur abonnement weer uitgesloten van acties en leuke voordeeltjes :(


Gedurende deze pilot is NS Extra inderdaad niet relevant voor OV-Jaarabonnementhouders, omdat deze nog niet in-/uitchecken en waar ze dat wel doen alleen als "sleutelkaart" om poortjes te openen. Helaas...
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.


Laat je verrassen Merel!


Daar maak ik uit op dat dat gedeelte intern nog even wat verder moet worden uitgewerkt. En in de tussentijd heb ik mijn gegevens afgestaan en ingelogd met Facebook. Eigen schuld denk ik. Krijg je als je zo happend reageert op mails met 'aanbieding' erin 🙂.
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart.

Thx 🙂 - klinkt als een leuk idee wat nog verder uitgewerkt gaat worden.. kan me er nog niet echt een voorstelling bij maken, maar dat komt vast nog wel..

In elk geval klinkt de vergeten uit-te-checken link wel leuk (zeker als je dan direct via die link dat kan corrigeren), al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit vergeten uit te checken in de trein..

We zullen eens kijken wat het gaat worden.. ben wel beetje benieuwd in elk geval.

Leuk, het is een pilot en we gaan dus eerst testen wat werkt en hoe dat door onze reizigers gewaardeerd wordt. Wij lezen graag jouw ervaringen!
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.


Laat je verrassen Merel!
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart.

Thx 🙂 - klinkt als een leuk idee wat nog verder uitgewerkt gaat worden.. kan me er nog niet echt een voorstelling bij maken, maar dat komt vast nog wel..

In elk geval klinkt de vergeten uit-te-checken link wel leuk (zeker als je dan direct via die link dat kan corrigeren), al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit vergeten uit te checken in de trein..

We zullen eens kijken wat het gaat worden.. ben wel beetje benieuwd in elk geval.
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.
Er staat in de voorwaarden "Bent u in het bezit van een NS Business Card of een anonieme OV-chipkaart dan kunt u helaas niet meedoen."

Met een OV-jaarabonnement kan je dus wel meedoen, maar welke voordelen zijn er dan te behalen? Of wordt de klant met een duur abonnement weer uitgesloten van acties en leuke voordeeltjes 😞
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!
Uitlopen moet uitzetten zijn
Ik heb mij aangemeld voor NS extra. Toch krijg ik nog steeds mail met daarin de vraag Odijk mee wil doen met NS extra. Kunnen jullie dat uitlopen?
Hi Hessel, waar kan ik meer vinden over die voordelen? Heb het idee dat ik nu gelokt bent, maar wat dat 'profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen' is, wordt me niet duidelijk. Hoor graag van je 🙂
Hi Hessel NS
Do we have to pay for this service or can we try for free? Will there be any payment required in the future? If yes then will we be informed beforehand about it?
please comment.
rohit

Hi Rohit, this service is absolutely free of charge and will remain that way. You can try it on a voluntary basis and unsubscribe whenever you want.

Regards, Hessel
Hi Hessel NS
Do we have to pay for this service or can we try for free? Will there be any payment required in the future? If yes then will we be informed beforehand about it?
please comment.
rohit

Reageer