beantwoord

Even relativeren. Is het Covid-virus door de trein gebracht?



Toon eerste bericht

589 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Tja, zonder X ben je niks ;-), ik zag hem ook nog op RTL even. Grappig dat mensen het opmerkten. Deze is mooier dan die van mij, maar het viel me inderdaad op. Grappig.

Reputatie 7
Badge +3

Zelfs de vorm van de buien past zich aan aan. de kerstboom.

 

Als je eerder had gekeken was het een nog betere kerstboom. Zag dit op X staan. 🤣

 

 

Zie ook https://twitter.com/Vrougerr/status/1738917766973837460 voor een boom zonder ballen en slingers. 

Reputatie 7
Badge +3

foto van 20 jaar geleden of zo

20 jaar geleden? Dan denk ik aan camper, Florida, New Orleans, Atlanta en jij rood verbrand en lek gestoken door muggen. 

Badge +3

Als jij zelf niet gereisd heb, was het vast je kind. Nog gefeliciteerd met de geboorte dan, ik had wel een geboortekaartje verwacht. 🤣

Dat ‘kind jonger dan 16 jaar’ ook wel apart. Vind het wel prima verder.

Foto van 20 jaar geleden of zo, werkt (zonder sneeuw) ook prima voor aanvraag ov-chipkaart.

 

Reputatie 7
Badge +3

Als jij zelf niet gereisd heb, was het vast je kind. Nog gefeliciteerd met de geboorte dan, ik had wel een geboortekaartje verwacht. 🤣

Badge +3

Het wordt steeds gekker, want ik heb de laatste drie maanden helemaal niet (met een NS product) gereisd!

Gemiddelde invulduur: circa circa 10-12 minuten. Tuurlijk wel, zouden ze bij ALDI zeggen 🤣

 

Badge +3

Mjah, het abonnement was op 25-11 ingegaan… logisch 🤣 https://x.com/basmq/status/1738910385669804078

Reputatie 7
Badge +3

De grinch heeft daar gelijk een stokje voor gestoken. Heel die kerstboom is weggeregend en weggewaaid. Dan nog maar even wachten om de laatste paar verse dingen qua kerstboodschappen te halen. 

Het lijkt nu een beetje een stijgerend paard. 

Reputatie 7
Badge +4
Zelfs de vorm van de buien past zich aan aan. de kerstboom.
Badge +3

Op de weg betekent een ‘rood ❌rijstrook dicht’ maar dan toch een lief poortje op Rotterdam Centraal https://twitter.com/ohglowingrubys/status/1737229474440028422

U kunt hier uitchecken (lijkt mij), succes ermee! 📴

Webcare zegt 6.2 aangemeld als defect, dat komt dus wel goed.
​​​​​

Wel je pas los aanbieden (dus niet al je passen tegelijk) Nee joh, dat hadden we nog niet door… 🙄

Reputatie 7
Badge +3

Maar er is ook goed nieuws uit Amersfoort. De roltrap doet 't weer!

 

https://speld.nl/2023/11/15/bizar-trap-op-ns-station-begint-ineens-te-bewegen/

Badge +3

En ja, dit viel te verwachten… Koolmees steekt nietswetend een sigaret op, en maakt excuses…

Maar nu halen we er natuurlijk meteen allerlei ‘vredige christenen’ en ook nog maar allerlei jodenhaters bij! 🙄

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-wouter-koolmees

Een AI chat bot had het niet beter kunnen verzinnen… Palipijperstuig, schorremorrie (goh, spreek je Joods?) 😴

Ja maar, er stonden ook mensen te ‘flyeren’ voor weet ik veel wat binnen het station.
Die werden naar buiten verwezen (want daar mag het).

Maar al die lui binnen dan? Tja, dat heet een demonstratie (zie ook https://www.youtube.com/watch?v=EjqJHBzMPrUen die maken alleen maar wat kabaal/herrie toch, zonder flyers… 🤣

Badge +3

Via HC Priscilla op X

Er is er 1 jarig Hoera! Hoera! En het is wel een hele bijzondere verjaardag vandaag. 40 jaar oud ! En de eerste in zijn soort die deze leeftijd heeft behaald.

ICM 4011 viert vandaag zijn 40 jarig jubileum. Best knap al zeg ik het zelf.

 

Reputatie 7
Badge +4

Toch maakt een half uur uit, ook aangenamer want de stops in Duitsland zijn elke keer nog maar een paar minuten en na Hannover is de eerste stop al in een voorstad van Berlijn. Maar ja deze trein is wel vaak vertraagd al valt het me toch weer mee elke keer als je je voorbereid op een lange zit.

Badge +3

Treinreizigers zijn vanaf vandaag sneller in Berlijn. De nieuwe reistijd tussen Amsterdam en Berlijn is 5 uur en 52 minuten

Fijn, als het lukt… 🤣

Badge +3

Nou vooruit dan… https://x.com/Rutger_76/status/1732054771349995628

Wel goed voor ruim 36K weergaven in 4 uur tijd 🤣

En de teller loopt op… +100K dus helemaal goed zo!

Reputatie 7
Badge

De moderatoren hebben tot 22.00 dienst en in het weekend tot 17.00 maar ik zie het probleem niet.

Er staat/stond iets van iemand die op X aan het ‘kankeren’ was tegen NS, vanuit zijn luxe auto voor een spoorwegovergang (zo te zien in Helmond en daar zijn ze inderdaad vaak niet zo welbespraakt, en is verbaal geweld redelijk normaal)

Gezien de vragen voor schoolopdrachten hier zo af en toe voorbij komen wordt dit forum door alle leeftijden gevonden. M.i was het taalgebruik in de post die je citeerde vanuit dat oogpunt wel erg expliciet.

Geen idee of hij ook strijdig was met een regel en een melding maken richting de moderators hier leek me gezien jouw reputatie hier sowieso volkomen overbodig, zoals bewezen door je snelle, welwillende aanpassing van je post nadat ik mijn mening erover gaf.

Badge +3

 

Vraag ik me echt af waarom je dit plaatst. 🤧

Ik ben benieuwd naar de moderatie. ;)

(ook na 9 uur..) 

De moderatoren hebben tot 22.00 dienst en in het weekend tot 17.00 maar ik zie het probleem niet.

Er staat/stond iets van iemand die op X aan het ‘kankeren’ was tegen NS, vanuit zijn luxe auto voor een spoorwegovergang (zo te zien in Helmond en daar zijn ze inderdaad vaak niet zo welbespraakt, en is verbaal geweld redelijk normaal) 🤣

Ik vond dat wel een ‘even relativeren’ berichtje waard hier, na een reactie van mij op X tegen die mafkees (met achteraf keurig ‘sorry’ daar van die persoon).

Badge +3

Nou laat dan het bericht maar staan waar ik jou post benoem. Geen Probleem als je je eigen reactie verwijdert. ;)

Ik had mijn reactie al verwijderd (al vond ik het niet nodig). Zoals het er stond staat het nog steeds op X/Twitter dus rapporteer diegene daar maar.

Bovendien heeft hij/zij al lang sorry gezegd tegen mij, dus daarmee is het wat mij betreft klaar. Off-topic was het natuurlijk wel, maar daar is dit topic voor!

Graag vanaf morgen volledige toegang tot mijn berichten. @Sivan NS 

Sivan (de forum-mama, oprichter) heeft de NS al lang geleden verlaten 😅

Nou laat dan het bericht maar staan waar ik jou post benoem. Geen Probleem als je je eigen reactie verwijdert. ;)

Badge +3

Graag vanaf morgen volledige toegang tot mijn berichten. @Sivan NS 

Sivan (de forum-mama, oprichter) heeft de NS al lang geleden verlaten 😅

Mijn vorige bericht zelf maar verwijderd. Kreeg via X wel deze nog. En dooorr… 😴

Tegen mij hoef je nooit sorry te zeggen, doe ikzelf ook bij voorkeur niet…

 

En nu staat er nog steeds mijn bericht. 

Aan de moderators dit aan te passen. Al denk ik dat ze dit ook na 9 uurtjes niet doen. 

Waarom niet? 😥

Graag vanaf morgen volledige toegang tot mijn berichten. @Sivan NS 

Badge +3

Mijn vorige bericht zelf maar verwijderd. Kreeg via X wel deze nog. En dooorr… 😴

Tegen mij hoef je nooit sorry te zeggen, doe ikzelf ook bij voorkeur niet…

 

Reputatie 7
Badge

@Robert B ik weet dat je citeert, maar is die eerste afbeelding ook in jouw ogen nou niet wat ongepast hier misschien?

Badge +3

.

Reageer