Feedback over het Serviceforum
@Macca728, het is niet de bedoeling dat je je voordoet als een NS medewerker/moderator. Wij weten dat je geen NS medewerker bent, maar andere forumleden niet. Dank!
Pas wanneer er voordeel in euro's valt te behalen (met GTBV, korting, coulance, o i d) offert men noodgedwongen z'n anonimiteit op.
Dus verwacht niet dat dit een "volwassen medium" gaat worden.
NS moet veel transparanter worden zodat de dienstverlening verbetert. Het begrip over en weer wordt dan ook veel groter. Een goed voorbeeld zijn de topics over de nieuwe dienstregeling waarin door NS-ers rechtstreeks gereageerd wordt. Het forum heeft de potentie om het een fantastisch medium te worden. Maar dan moet er binnen NS wel een slag gemaakt worden zodat NS-ers rechtstreeks het gesprek mogen en durven aangaan met de klanten.
Hoe zit het met topics die moderatoren hebben vastgezet aan de bovenkant van een subforum? In sommige gevallen zijn die best oud. Zo is er in het werkzaamhedensubforum een topic over de werkzaamheden rondom Leiden rondom 2019 nog bovenaan de pagina.
Door op de link 'Reageer' te klikken die onder elke reactie staat, wordt automatisch die reactie als citaat opgenomen.
Je hebt hierboven slechts een stukje van mijn tekst geciteerd. Hoe doe je dat dan?
https://www.thebestsocial.media/nl/de-bijdehante-ns-op-social-media-stiekem-best-grappig/
Ik vind persoonlijk die van KJ over mensen die toch instappen als er staat "niet instappen" erg leuk. (Die mensen worden nooit meer terug gevonden).
Misschien niet professioneel, maar zo'n grapje moet toch kunnen?
En nu enige tijd later.... Nog tips:?:D:$🆒:P
Vorige probleem is inmiddels opgelost. Maar nou is het puntentellertje een beetje in de war 🙂
Zelfs de HC's (sorry Bram!) weten het niet, en Hildebrand van de respectabele Treinreiziger website doet er nog een schepje bovenop :? Hatsekidee!
Nou ja, Momo kan op die zondag heel de dag lekker lezen in de trein dus, in plaats van De Vink - Delft doen met haar Traject Vrij. En dat scheelt... toch :?
Dat dus... de beste reizigers in onzekerheid en wellicht zaken doorzetten maar "verwacht geen terugkoppeling want die krijgen wij ook niet" :?
Ik meen dat we binnenkort wat meer taken, als archiveren krijgen. Wellicht dat dit ook meegenomen wordt, want ik geef je wel gelijk. Er zal binnenkort een kritisch naar gekeken moeten worden. :)
Goeie Tip!
Vorige probleem is inmiddels opgelost. Maar nou is het puntentellertje een beetje in de war 🙂
Dat is wel vaker.
Maar doe maar geen grapjes/bijdehante opmerkingen filter. Dit soort opmerkingen van Klaas-Jan kan ik wel waarderen:
https://forum.ns.nl/dienstregeling-59/intercity-rotterdam-naar-utrecht-46618/index1.html#post307540
Net als dat jullie me op Twitter vorige week met de kou ook kledingadvies (om warm te blijven) wilden geven
Och ja, een internal server error is geen uitzondering en als het na een refresh weer werkt is het op zich ook geen probleem.
Off-topic: veel ernstiger vind ik het dat ov-chipkaart.nl niet bereikbaar is vanuit het buitenland, en dat je dan dus maar een vpn moet gebruiken. Of bellen met een 0900 nummer dat niet vanuit het buitenland kan
Wie dat bedacht heeft (en waarom vooral?)…
Worden in de ranglijst niet ook de gebruikers bij wie het op verzoek is uitgezet meegeteld?
Het primaire doel van dit Serviceforum is, uiteraard, om jou extra service te bieden naast de andere kanalen waarop je contact met ons kunt opnemen. De inhoud staat altijd voorop en we proberen zo goed mogelijk antwoord te geven op de vragen die je stelt.
Daarnaast willen we ook de structuur enigzins waarborgen. Dat wil zeggen dat wij bijvoorbeeld soms een titel aanpassen of een bericht verplaatsen, wanneer dat nodig is. Dit zorgt ervoor dat het gebruikersgemak verbetert.
Is er een specifieke vraag waar je naar jouw mening nog geen inhoudelijk antwoord hebt ontvangen? Dan adviseer ik je deze vraag in het desbetreffende topic te stellen en dan zullen we je vraag beantwoorden. :)
Met vriendelijke groet,
Stephan
Gebruikers die (via een moderator) aangegeven hebben niet meer in die lijst getoond te willen worden.
Momo gaat die dag lekker niet met de trein weg, veel te druk dan. Momo heeft niet eens het boekenweekgeschenk, zit niet bij de boeken die ik koop :$
En op een zondag heb ik niks in Delft te zoeken, maandag is weer vroeg genoeg.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.