beantwoord

Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2



Toon eerste bericht

141 reacties

Ik geef je signaal weer door!

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap al minimaal 2 dagen al stil staat. Vorige week hadden ze al nieuwe roltreden geplaatst en deed het daarna weer, nu dus echter niet meer. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

groeten
Robert

Reputatie 2

Goedemiddag,

Dank je wel voor de moeite.

Fijne dag nog

Ik heb het wederom doorgegeven! 

Reputatie 2

Goedemorgen,

Hierbij wil ik doorgeven dat vanaf sowieso gisteren de roltrap weer stil staat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

 

Fijne dag nog

Reputatie 2

Ok dank je wel in ieder geval voor de informatie. We wachten het af. Nogmaals bedankt voor je snelle reaktie. Nog een prettige dag.

 

Ik heb er even achteraan gebeld en de reparatie van de afgelopen periode is helaas nog niet afgerond. Dat hij het wel deed zal wellicht een testrun zijn geweest? Dat is niet geheel duidelijk.

Reputatie 2

Afgelopen 2 weken heeft de bewuste roltrap stilgestaan. Er zat ook een sticker met defect erop en dat ze ermee bezig zijn. Hij is gemaakt echter vanmorgen stond deze alweer stil. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. 

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

Goedemorgen SLP. Een melding daarvan is doorgezet!

Goedemorgen, ook ik wil graag doorgeven dat deze roltrap al een aantal weken stil staat.

Reputatie 2

En mocht er onderhoud komen dan hoor ik het wel aub. In ieder geval bedankt voor het doorgeven.

En nog een fijne dag

 

groeten

Robert

We zetten de melding weer door!:sweat_smile: Dankjewel voor het doorgeven!

Reputatie 2

Goedemorgen,

Vanaf gisteren (of misschien al eerder) staat de roltrap weer stil. Het is lang goed gegaan, maar sinds een paar weken vaak uitval. Zouden jullie dit wederom willen doorgeven?  Ik moet er wel bij vermelden dat onder aan de roltrap , de paal met de verlichting rood of groen het ook niet meer doet.

Alvast bedankt voor de moeite.

Robert

 

Reputatie 2

Goedemiddag Laura,

 

Dank je wel, maar ik zag vanmiddag dat de roltrap nu met lint is afgesloten. Ik neem aan dat deze dan in onderhoud is?? 

 

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten

Robert

I'm on it! Bedankt zaandam!

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. En dat was afgelopen donderdag ook al het geval. Ik weet niet of deze nu al dan 3 dagen stilstaat. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

Reputatie 2

Goedemorgen Denice,

 

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik lees nu pas je antwoord, excuses. Maar de roltrap draait weer.

Nog een fijne dag.

 

Wederom is je melding doorgegeven, zaandam!

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. En dat was afgelopen dinsdag ook al het geval. Ik weet niet of deze nu al dan 3 dagen stilstaat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

Reputatie 2

Nee dat is een andere roltrap. 

Reputatie 3

In Zaandam is die lange roltrap vanaf busstation naar boven naar het spoor toch altijd defect?

Of is dat niet deze roltrap? Bij dat busstation in de hal wil je nog niet dood gevonden worden……..

Reputatie 2

Dank je wel voor het doorgeven. 

 

Dankjewel voor je signaal! Ik zet 'm weer door! :smile:

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. En dat was vorige week donderdag ook al het geval. Ik weet niet of deze nu al dan 5 dagen stilstaat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

 

Robert

Reputatie 2

Goedemiddag 

De roltrap rolt weer. Hij is gemaakt. Nog een fijne avond.

 

Groeten 

Robert 

Reageer