beantwoord

Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2



Toon eerste bericht

141 reacties

Jammer dat het weer misgaat. Ik ga er melding van maken.

Reputatie 2

Dank je wel voor het doorgeven. 

 

Bedankt voor de melding, ik heb het doorgegeven!

Reputatie 3

In Zaandam is die lange roltrap vanaf busstation naar boven naar het spoor toch altijd defect?

Of is dat niet deze roltrap? Bij dat busstation in de hal wil je nog niet dood gevonden worden……..

Reputatie 2

Dank je wel.

Nog een prettige dag

Reputatie 2

Nee dat is een andere roltrap. 

Reputatie 2

Goedemiddag, 

 

In ieder geval bedankt voor je antwoord. We wachten het af.

Nog een prettige dag

Groeten 

Robert

Reputatie 2

Goedemorgen,

Vanmorgen aangekomen bij de roltrap, blijkt dat deze helaas stil staat. Eigenlijk al vanaf gisteren. Zouden jullie deze storing aub willen doorgeven ?

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap al minimaal 2 dagen al stil staat. Vorige week hadden ze al nieuwe roltreden geplaatst en deed het daarna weer, nu dus echter niet meer. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

groeten
Robert

Bedankt voor het doorgeven weer! Ik heb het aangegeven en direct gevraagd of er een structureel probleem is want dit gebeurt natuurlijk veel te vaak zo!

Ik geef je signaal weer door!

Rond 18:25 deed de roltrap het weer. Ben benieuwd naar de terugkoppeling van Laura!
 

Reputatie 2

Goedemorgen,  

Ongeveer een week heeft de roltrap gedraaid.  Echter helaas staat deze nu stil. Zouden jullie het aub willen doorgeven?

Alvast bedankt voor de moeite 

Groeten 

Robert 

Reputatie 2

Klopt. De roltrap draaide weer .

Netjes opgelost, Dank voor het doorgeven Laura.

Groeten 

Robert 

Fijn dat hij het weer doet! Ik wacht nog wel even de reactie van de betreffende afdeling af. Zodra ik wat weet, zijn jullie de eersten!

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. En dat was afgelopen donderdag ook al het geval. Ik weet niet of deze nu al dan 3 dagen stilstaat. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

Reageer