Zomerpret



Toon eerste bericht

55 reacties

@Chrisdb83   Met capabele mensen op de juiste plek wordt ingezien dat je bepaalde dingen gewoon niet voor elkaar krijgt zonder voldoende medewerkers en dan moet je passen en dat goed communiceren.  Maar in Nederland willen we de hoogste bergen beklimmen want prestige …  nee terug naar wat belangrijk is en dat is tevredenheid bij medewerkers en klanten en dat kan in het geval van de NS ook als er elk halfuur een trein rijdt die voldoende lang is en waar de Hc weer ouderwets langskomt om het kaartje te controleren en een praatje te houden.

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Dat medewerker en klant inderdaad tevreden zijn. Back to basic zoals je hier omschrijft. Kan ik alleen maar toejuichen :-) 

https://www.bd.nl/brabant/ja-hoor-staat-de-bus-te-wachten-op-treinreizigers-naar-utrecht-in-plaats-van-andersom~a000c602/

Zoals ik al verwachtte 

Reputatie 3

Vanwege de inlogmuur kan ik het niet lezen, maar ik neem aan dat de strekking is dat reizigers massaal hebben gekozen voor omreisroutes en dus niet voor het treinvervangend busvervoer?

Reputatie 7
Badge +1

Vanwege de inlogmuur kan ik het niet lezen, maar ik neem aan dat de strekking is dat reizigers massaal hebben gekozen voor omreisroutes en dus niet voor het treinvervangend busvervoer?

En niet zo gek natuurlijk, als NS overal van de daken schreeuwt dat het traject beter vermeden kan worden.

Vanwege de inlogmuur kan ik het niet lezen, maar ik neem aan dat de strekking is dat reizigers massaal hebben gekozen voor omreisroutes en dus niet voor het treinvervangend busvervoer?

Ja, er zijn nauwelijks reizigers en teveel bussen.

Reageer