beantwoord

NS Wintercity werkt niet naar behoren

  • 5 December 2022
  • 33 reacties
  • 1265 Bekeken

Reputatie 1

NS Wintercity mooie actie maar werkt het wel goed? Probeer al dagen de link 1e klas upgrade voor maar €1 te activeren wat ik ook doen en welk tijdstip ik ook probeer🤔 krijg steeds de melding. Sorry op dit moment zijn de codes op we vullen ze weer aan probeer later nog een keer. Tja . Lukt ons niet wat we ook doen. Zouden we nu net kunnen gebruiken we reizen deze week (woensdag) met grote koffers en zouden dan lekker rustig kunnen zitten .

icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 December 2022, 12:46

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nee, mijn code eindigt op 579, maar er zijn al meer klachten dat de code voor het warme drankje al gebruikt zou zijn. Ik heb het zelf niet geprobeerd in te wisselen, reis toch niet met de trein nu en ook al zou ik wel reizen heb ik geen behoefte daaraan. 

Badge +3

Helaas, werkt niet!

Och ja, zijn al meer klachten over, inclusief helemaal niet kunnen aanmelden/deelnemen.

Laten we maar zeggen dat het een ‘draak van een website’ is, en dat je eigenlijk ook weinig mist als het niet werkt… 

Maar in welke browser/apparaat werkt het niet bij jou?

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan nog steeds niet meedoen… vandaag schriftelijke klacht afgegeven bij het hoofdkantoor.

Reputatie 7
Badge +3

@Erryt NS als je als bedrijf iets als goedmaker wilt aanbieden omdat je de klant te vriend wilt houden moet je zorgen dat het werkt. En de het probleem bij de klant leggen maar oplossen!!!! 

 

 

Bij Wintercity kan ik geen ‘bedankjes’meer aanklikken. Er blijft voortdurend een popup over de dienstregeling in de weg zitten.

Ik wilde een koffiebeker met de kortingscode bestellen maar deze werkt niet

Hallo, Al van af het vierde bedankje doet de pagina met bedankjes het niet meer. Ik zie er steeds dezelfde eerste vier op een rij staan en daaronder slechts de bovenste helft van de volgende vier bedankjeslinks.

Dit werkt niet goed, net zoals de vragen in het begin. Die doen het nu wel maar de bedankjes nog steeds niet.

Mvg,

G.C.van Straaten.

 

Badge +3

Hallo, Al van af het vierde bedankje doet de pagina met bedankjes het niet meer. Ik zie er steeds dezelfde eerste vier op een rij staan en daaronder slechts de bovenste helft van de volgende vier bedankjeslinks.

Dit werkt niet goed, net zoals de vragen in het begin. Die doen het nu wel maar de bedankjes nog steeds niet.

Na klikken boven de plaatjes (bijv. op de tekst “Jouw bedankjes”) zou scrollen moeten werken.

Helaas, werkt niet!

Mvg,

GCvS.

Helaas, werkt niet!

Mvg,

GCvS.

Ik heb de vraag uitstaan! Ik kom er z.s.m. op terug.

Ik heb het uitgezet en kom er zo snel mogelijk op terug, Gilke.

Ik kreeg snel te horen dat het probleem al is aangekaart en dat we hard aan een oplossing werken. Hopelijk is dat vandaag al.

Reputatie 1

Ik kreeg snel te horen dat het probleem al is aangekaart en dat we hard aan een oplossing werken. Hopelijk is dat vandaag al.

Ben benieuwd het is 3 dagen zo geweest heb er geen vertrouwen in.En het komt te laat heb het woensdag nodig reizen met 3 zware koffers zouden wij om kunnen zetten 1ste klas ermee. 

Reputatie 1

Is ons niet gelukt. Hoe ik weet het niet ?

Gratis warm drankje? Code is al gebruikt! Heeft iedereen dezelfde barcode 9910001525208 ??

Reputatie 7
Badge +3

NS had eerst moeten zorgen dat ict op orde was. Teveel mensen die niet kunnen deelnemen, geen codes kunnen krijgen of deze niet kunnen verzilveren.

Zojuist in een ander topic was het net wel iemand gelukt. Zou je het nog eens willen proberen?

Hij moet het nu weer gewoon doen.

Adventkalender gratis koffie bij kiosk ik dacht een unieke code gekregen te hebben. 

Leuk is dat. Sta ik in Harderwijk mooi voor gek. Jullie geven mij een code die al gebruikt is. Dat was de mededeling na de scan.  Uniek? In mijn mail, niemand komt in mijn mail. Echt NS. De streepjes code is dus schijnbaar wie het eerst komt....

Ga ik vandaag met de business kaart van mijn werk voor het eerst in december naar mijn werk. 

Reis Harderwijk-Wierden

Dacht koffie... mijn bij de kiosk gekochte beker netjes mee. 

Dit soort acties lijken leuk maar is dus uiteindelijk niets.  Mijn koffie maar zelf betaald Adventkalender? Doe er maar niet aan mee.

 

Monique A

Zeewolde

Reputatie 7
Badge +3

Adventkalender gratis koffie bij kiosk ik dacht een unieke code gekregen te hebben. 

Leuk is dat. Sta ik in Harderwijk mooi voor gek. Jullie geven mij een code die al gebruikt is. Dat was de mededeling na de scan.  Uniek? In mijn mail, niemand komt in mijn mail. Echt NS. De streepjes code is dus schijnbaar wie het eerst komt....

Ga ik vandaag met de business kaart van mijn werk voor het eerst in december naar mijn werk. 

Reis Harderwijk-Wierden

Dacht koffie... mijn bij de kiosk gekochte beker netjes mee. 

Dit soort acties lijken leuk maar is dus uiteindelijk niets.  Mijn koffie maar zelf betaald Adventkalender? Doe er maar niet aan mee.

 

Monique A

Zeewolde

Ik kan er niet eens aan meedoen. NS krijgt het niet voor elkaar om mj een bevestigingsmail te sturen ook niet op dag 22.

Reputatie 6

Ik krijg mijn codes niet meer per mail. Eerder werkte dit wel soepel.

Badge +3

Ik krijg mijn codes niet meer per mail. Eerder werkte dit wel soepel.

Hmm, bij de (28 dec) actie voor 50% korting bij pasta/pizza van Julia’s en Luca’s zie ik ook geen optie om de code per mail te ontvangen.

Nou ja, misschien dat die mail later nog komt… maar ik denk het niet want voor de gratis croissant actie van 26 dec (bij aankoop warme drank bij Kiosk) ook alleen maar die barcode op het scherm.

Voor het Spoorwegmuseum (€ 8,75 in plaats van € 17,50 voor maximaal 4 entreebewijzen, tot 30 april 2023) krijg je wel een mail, maar dat is een couponcode, geen barcode.

@G.C.van Straaten op wat voor apparaat doe je dit?

Badge +3

Gerelateerd? 

en nog eentje (specifiek voor de Wintercity site):

 

Ik gebruik een desktop computer en meestal Google chrome, heb Windows 10.

 

Reageer