beantwoord

NS Wintercity werkt niet naar behoren

  • 5 December 2022
  • 33 reacties
  • 1265 Bekeken

Reputatie 1

NS Wintercity mooie actie maar werkt het wel goed? Probeer al dagen de link 1e klas upgrade voor maar €1 te activeren wat ik ook doen en welk tijdstip ik ook probeer🤔 krijg steeds de melding. Sorry op dit moment zijn de codes op we vullen ze weer aan probeer later nog een keer. Tja . Lukt ons niet wat we ook doen. Zouden we nu net kunnen gebruiken we reizen deze week (woensdag) met grote koffers en zouden dan lekker rustig kunnen zitten .

icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 December 2022, 12:46

Bekijk origineel

33 reacties

Ik wilde een koffiebeker met de kortingscode bestellen maar deze werkt niet

Reputatie 6

Ik krijg mijn codes niet meer per mail. Eerder werkte dit wel soepel.

Hmm, bij de (28 dec) actie voor 50% korting bij pasta/pizza van Julia’s en Luca’s zie ik ook geen optie om de code per mail te ontvangen.

Nou ja, misschien dat die mail later nog komt… maar ik denk het niet want voor de gratis croissant actie van 26 dec (bij aankoop warme drank bij Kiosk) ook alleen maar die barcode op het scherm.

Voor het Spoorwegmuseum (€ 8,75 in plaats van € 17,50 voor maximaal 4 entreebewijzen, tot 30 april 2023) krijg je wel een mail, maar dat is een couponcode, geen barcode.

dan moet ik hem maar screenshotten. Wel raar, alle coupons tot 26 dec wel gekregen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan nog steeds niet meedoen… vandaag schriftelijke klacht afgegeven bij het hoofdkantoor.

Badge +3

Ik krijg mijn codes niet meer per mail. Eerder werkte dit wel soepel.

Hmm, bij de (28 dec) actie voor 50% korting bij pasta/pizza van Julia’s en Luca’s zie ik ook geen optie om de code per mail te ontvangen.

Nou ja, misschien dat die mail later nog komt… maar ik denk het niet want voor de gratis croissant actie van 26 dec (bij aankoop warme drank bij Kiosk) ook alleen maar die barcode op het scherm.

Voor het Spoorwegmuseum (€ 8,75 in plaats van € 17,50 voor maximaal 4 entreebewijzen, tot 30 april 2023) krijg je wel een mail, maar dat is een couponcode, geen barcode.

Reputatie 6

Ik krijg mijn codes niet meer per mail. Eerder werkte dit wel soepel.

Reputatie 7
Badge +3

Nee, mijn code eindigt op 579, maar er zijn al meer klachten dat de code voor het warme drankje al gebruikt zou zijn. Ik heb het zelf niet geprobeerd in te wisselen, reis toch niet met de trein nu en ook al zou ik wel reizen heb ik geen behoefte daaraan. 

Gratis warm drankje? Code is al gebruikt! Heeft iedereen dezelfde barcode 9910001525208 ??

Reputatie 7
Badge +3

Al 23 dagen krijg ik elke dag deze melding, maar nog steeds geen mail…

Kan ik al die bedankjes alsnog krijgen?

Ik gebruik een desktop computer en meestal Google chrome, heb Windows 10.

 

Badge +3

Gerelateerd? 

en nog eentje (specifiek voor de Wintercity site):

 

@G.C.van Straaten op wat voor apparaat doe je dit?

Reputatie 7
Badge +3

Adventkalender gratis koffie bij kiosk ik dacht een unieke code gekregen te hebben. 

Leuk is dat. Sta ik in Harderwijk mooi voor gek. Jullie geven mij een code die al gebruikt is. Dat was de mededeling na de scan.  Uniek? In mijn mail, niemand komt in mijn mail. Echt NS. De streepjes code is dus schijnbaar wie het eerst komt....

Ga ik vandaag met de business kaart van mijn werk voor het eerst in december naar mijn werk. 

Reis Harderwijk-Wierden

Dacht koffie... mijn bij de kiosk gekochte beker netjes mee. 

Dit soort acties lijken leuk maar is dus uiteindelijk niets.  Mijn koffie maar zelf betaald Adventkalender? Doe er maar niet aan mee.

 

Monique A

Zeewolde

Ik kan er niet eens aan meedoen. NS krijgt het niet voor elkaar om mj een bevestigingsmail te sturen ook niet op dag 22.

Adventkalender gratis koffie bij kiosk ik dacht een unieke code gekregen te hebben. 

Leuk is dat. Sta ik in Harderwijk mooi voor gek. Jullie geven mij een code die al gebruikt is. Dat was de mededeling na de scan.  Uniek? In mijn mail, niemand komt in mijn mail. Echt NS. De streepjes code is dus schijnbaar wie het eerst komt....

Ga ik vandaag met de business kaart van mijn werk voor het eerst in december naar mijn werk. 

Reis Harderwijk-Wierden

Dacht koffie... mijn bij de kiosk gekochte beker netjes mee. 

Dit soort acties lijken leuk maar is dus uiteindelijk niets.  Mijn koffie maar zelf betaald Adventkalender? Doe er maar niet aan mee.

 

Monique A

Zeewolde

Helaas, werkt niet!

Mvg,

GCvS.

Ik heb de vraag uitstaan! Ik kom er z.s.m. op terug.

Badge +3

Helaas, werkt niet!

Och ja, zijn al meer klachten over, inclusief helemaal niet kunnen aanmelden/deelnemen.

Laten we maar zeggen dat het een ‘draak van een website’ is, en dat je eigenlijk ook weinig mist als het niet werkt… 

Maar in welke browser/apparaat werkt het niet bij jou?

Helaas, werkt niet!

Mvg,

GCvS.

Badge +3

Hallo, Al van af het vierde bedankje doet de pagina met bedankjes het niet meer. Ik zie er steeds dezelfde eerste vier op een rij staan en daaronder slechts de bovenste helft van de volgende vier bedankjeslinks.

Dit werkt niet goed, net zoals de vragen in het begin. Die doen het nu wel maar de bedankjes nog steeds niet.

Na klikken boven de plaatjes (bijv. op de tekst “Jouw bedankjes”) zou scrollen moeten werken.

Hallo, Al van af het vierde bedankje doet de pagina met bedankjes het niet meer. Ik zie er steeds dezelfde eerste vier op een rij staan en daaronder slechts de bovenste helft van de volgende vier bedankjeslinks.

Dit werkt niet goed, net zoals de vragen in het begin. Die doen het nu wel maar de bedankjes nog steeds niet.

Mvg,

G.C.van Straaten.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Erryt NS als je als bedrijf iets als goedmaker wilt aanbieden omdat je de klant te vriend wilt houden moet je zorgen dat het werkt. En de het probleem bij de klant leggen maar oplossen!!!! 

 

 

Heb je al geprobeerd de cookies te verwijderen op je telefoon?

Hij moet het nu weer gewoon doen.

Het ligt aan de ict NS, het werkt nog steeds niet op mijn telefoon/samsung, alleen maar via de desktop PC ! 

 

Hallo mensen,  via telefoon werkt de wintercityactie gewoon NIET. Melding: codes zijn op. ... Het werkt hier alleen maar op de PC, dan is het geen enkel probleem!! Slordig van NS !

Reputatie 7
Badge +3

Het lukt niet om de 1euro 1e klas upgrade te activeren. Na invullen dag en naam komt er telkens een foutmelding

Andere browser? Anders contact opnemen met ns klantenservice.

Het lukt niet om de 1euro 1e klas upgrade te activeren. Na invullen dag en naam komt er telkens een foutmelding

Bij Wintercity kan ik geen ‘bedankjes’meer aanklikken. Er blijft voortdurend een popup over de dienstregeling in de weg zitten.

Reageer