beantwoord

OV Chip Plus en gtbv: kastje-muurklantenservice



Toon eerste bericht

114 reacties

Dat moet ons zijn ontschoten. Ik ga hier nog werk van maken.

Reputatie 7
Badge +1

Als die geleidelijnen er niet zijn, dan hoef jij dus geen toeslag te.betalen. Zie het als compensatie voor zoveel onkunde en onwil om je te helpen vanuit de NS-organisatie.

Hey Virm.

Ik begrijp de verwarring helemaal. Ontzettend balen dat je het gevoel hebt zo van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling.
Ik ga voor je aan de slag, om te kijken waar de kink in de kabel zit, en hoe we die er uit kunnen strijken.

Wil je mij eerst een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kijken we daar verder.

Op dit moment kijkt iemand van Webcare mee. Maar het gaat ook even om het signaal dat er nog steeds iets een beetje mis gaat…
 

Ik hou je in de gaten via Webcare! ;)

 

We gaan er werk van maken, VIRM. We laten het niet los tot het is opgelost.

Reputatie 6

Het is NS in ieder geval na drie weken nog niet gelukt.
 

Niet zo raar toch als ze het kantoor personeel gaan inzetten op de trein…… zal elk probleem wel blijven liggen omdat de probleemoplossers nu moeten sleutelen….

 

Reputatie 7
Badge +1

Even on-topic: ik vind dat NS zich in dit dossier wel goed "laat Kennen".

 

NS doet constant beloftes en komt deze vervolgens constant niet na. Ik vind de afhandeling van dit dossier diep triest. Als je dan nog steeds het motto hebt de reiziger staat in alle gevallen op 1, 2 en 3 dan mag meneer Koolmees wel rap beginnen met de Augiusstallen uit te mesten.

 

Wat een gebrek aan onkunde en erger nog complete onwil spreidt NS hier ten toon. 

Dus… Komt er een update over de excuses, of zal ik maar weer een nieuw topic aanmaken?
 

Reputatie 7
Badge +4

1672 nog gelezen, Cornelis? ;-)

Haha welke? https://nl.wikipedia.org/wiki/Rampjaar_1672#Literatuur

Oh wacht, dat zal dan Redeloos, radeloos, reddeloos (uit 1998) zijn 🤣

 

 

Het is het boek van Panhuysen: https://www.atlascontact.nl/boek/rampjaar-1672/

Een aanrader voor het leespubliek.

Aurora NS is momenteel afwezig. Ik hoop dat ze hier volgende week meer over kan vertellen.

Gaat het trouwens wel goed met die vraag die je hebt uitstaan? Volgens mij wachten wij beiden al meer dan twee weken op een reactie. Dat zegt denk ik al genoeg. ;)

Mooi en aardig dat jullie de situatie ontzettend naar vinden, maar wat gaat er nu concreet gebeuren? En waar kan ik een claim indienen? Mijn vertrouwen in dit hele gebeuren is in ieder geval foetsjie. 
 

Hoi VIRM! 

Er werd aangegeven dat de werkinstructie nog eens duidelijk onder de aandacht gebracht zou worden. Ik hoop dan ook dat jouw ervaring gisteren eenmalig was en dit vanaf nu goed gaat, al snap ik dat je het vertrouwen verloren bent.
Wat betreft de onduidelijkheid, daar kan ik me ook in vinden. Zoals ik het lees gaat het om reizen die je niet met OV-Chip Plus boekt. Je geeft bij de Klantenservice van OV-Chip Plus aan dat je voortaan je claims via het webformulier of Mijn NS aanvraagt en dat wordt dan zo in het systeem genoteerd.

Wat betreft je vorige claim, als je deze rit met OV-Chip Plus hebt geboekt kun je ook daar je claim indienen, niet via het webformulier, wat de medewerker ook aangeeft.

Ik ga het dan nog een keer proberen. Wat betreft het reguliere webformulier: die is niet toegankelijk met een schermlezer. De Recaptcha is gelukkig weg, maar sommige gevragen zijn niet gelabeld (je hoort dat je ja of nee moet aanvinken, maar niet wat de achterliggende vraag is).

Reageer