sommigen dingen gaan wel supergoed, post ze hier!



Toon eerste bericht

41 reacties

Er zou inderdaad nog altijd een incentive zijn, begreep ik vanmiddag. Toch is het een van de eersten die ik het ook werkelijk zie doen, veelal hangt men toch samen met het Nederlandse personeel ergens uit. Vond het een prima ontwikkeling, de eerste klas was rap “opgeruimd”.

Reputatie 7
Badge +1

Er zou inderdaad nog altijd een incentive zijn, begreep ik vanmiddag. Toch is het een van de eersten die ik het ook werkelijk zie doen, veelal hangt men toch samen met het Nederlandse personeel ergens uit. Vond het een prima ontwikkeling, de eerste klas was rap “opgeruimd”.

Zouden ze dus ook in Nederland zo moeten doen. Worden er veel meer UVB's uitgeschreven.

Wat er goed gaat?

Dat NS aandacht besteedt aan de voorlichting wat te doen bij onveilige situaties of overlast. Er zijn in de hele trein stickers op de ramen geplakt en ik heb het advies om het nummer op te slaan opgevolgd 

 

Reputatie 7
Badge +4

Berlijn HBF is zeker geweldig maar er is wel een historische verklaring, 😇.

Ik heb het Oostblok nog meegemaakt, na de Wiedervereinigung was het natuurlijk een prestigeobject. Hoe dan ook, het is prachtig.

Reputatie 7
Badge

Zijn de stations in Nederland werkelijk mooier dan in Duitsland? Dat is toch een kwestie van smaak.

Reputatie 7
Badge +1

Berlijn ben ik nog nooit geweest, maar afgaand op afbeeldingen in Google ziet het er prachtig uit!

Het mooie/fijne van Nederlandse stations vind ik vooral dat ze grotendeels, mooi of niet mooi, netjes en schoon zijn. Er zijn uitzonderingen, maar daar gaat dit topic niet over. 😊

Hoewel ik veel Nederlandse stations (o.a. Haarlem, Rotterdam, Arnhem) toch ook wel erg mooi vind.

Badge +3

Nog eentje https://twitter.com/woahveerle/status/1561121943071473665

Taxi heeft me netjes thuis gebracht. Dankjewel voor de service 

Reputatie 5

De nieuwe ICNG ziet er schitterend uit aan de buitenkant.

De binnenkant kan ik nog niet over oordelen,maar naar wat ik op foto’s heb gezien is het veelbelovend

Reputatie 7

 Heb via de Mijn Dienst app es even naar de Zwolse nachtreserve zitten loeren en tenzij het over een heel andere trein gaat dan die in het artikel is genoemd had deze collega gewoon dienst tot 6u sochtends. Dus volgens mij schetst het artikel een beetje een vertekend beeld over iemand die het in zn vrije tijd gedaan zou hebben....… 😁

Desalniettemin is een pluim natuurlijk altijd mooi meegenomen

Volgens mij heeft Zwolle een nachtreserve voor de RET in de nacht, Zwolle heeft verder nml. geen nachtelijke treinen. Daarbij kan die ook zomaar niet gesteld worden vanwege de personeelstekorten,

Nu kan die natuurlijk ook de trein rijden indien nodig, maar de machinist uit het verhaal kwam van een rijdende trein en heeft deze trein aan zijn dienst geplakt.  Blijkbaar niet de nachtreserve geweest.

Reputatie 5

Mijn complimenten gaan naar de klantenservice.

Reputatie 4

https://www.instagram.com/p/Ci4qbt2Ijb2/?next=%2F

Wat deze conducteur doet is toch geweldig?

Reputatie 7
Badge +1

Die MB doet het hem inderdaad.

MB?

 

Inmiddels bijna op Schiphol, het koppel heeft de trein reeds verlaten. Geen HC meer gezien helaas. 

Reputatie 7
Badge +1

Je zegt toch NMBS conducteur…..

Reputatie 7
Badge +1

Ik weet je reis niet maar het is natuurlijk wel weer opvallend dat je door een NMBS conducteur bent gecontroleerd. 

Reageer