Sticky

Denk mee over het NS Serviceforum!

  • 23 September 2016
  • 545 reacties
  • 13202 Bekeken


Toon eerste bericht

545 reacties

Badge +3
Als aanvulling op Henk_NL, als ik tegelijkertijd reageer met iemand anders dan wordt mijn reactie soms helemaal niet geplaatst. Ik heb er een gewoonte van gemaakt bij lange reacties om voordat ik op 'Plaats' klik maar even mijn hele bericht te kopiëren, anders is het zo zonde om het opnieuw te moeten opstellen. 😉
Ik reageer nog wel eens tegelijkertijd met iemand anders, van de reactie die op hetzelfde moment is geplaatst krijg ik dan 2x een notificatiemail. Kan dat nagekeken worden door de ontwikkelaar?
Bedankt dat je met ons meedenkt VIRM. Ik ga je opmerkingen aan eindbaas Sivan doorgeven.
Nog een paar suggesties van mijn kant:

1. In het forum 'In de trein' worden vaak dezelfde vragen gesteld. In een van de meest recente topics over kaartcontroles heb ik deze in een lijstje samengevat. Wellicht kan het lijstje wat kleiner worden gemaakt en de meestgestelde vragen aan eigen sticky-topic krijgen?

2. Een huishoudelijk dingetje. Ik zie vaker dat sommige topics in het verkeerde forum worden geplaatst. Zo staan er in het Dienstregeling 2017-forum diverse topics over extra treinen die beter bij Werkzaamheden en Acties thuishouren, enz.

3. Worden er overigens dusdanig veel vragen gesteld over toegankelijkheid van stations en treinen dat dit zijn eigen forum zou verdienen? Dat concentreert dit onderwerp, maar aan de andere katn zijn er al wel voldoende fora hier lijkt mij.
Hoe is de test verlopen? 🙂
Ok.
Badge +3
Laden van pb's hapert soms een beetje. Krijg nu de hele tijd time out berichten en aan mijn tablet of verbinding ligt het niet. :S
Vreemd, privé werkt bij mij prima en ik krijg daar ook keurig een e-mail over met een directe link om te kijken zonder inloggen.

Ik ga het even testen met Nooduitgang. You've got mail 😉
Laden van pb's hapert soms een beetje. Krijg nu de hele tijd time out berichten en aan mijn tablet of verbinding ligt het niet. :S
Wat gaat er mis?
Heb een probleem met pb's 😞
Ik kan me daar bij aansluiten Nooduitgang en neem de overige feedback mee richting de platformbeheerder.
Toch wel, topics worden later op beantwoord gezet en een eerste reactie is niet altijd het beste antwoord. Dit geldt zowel voor moderators als forumleden. Het 'beste antwoord' interesseert mij persoonlijk niet zo veel, maar dat er op een gegeven moment een keuze gemaakt wordt begrijp ik wel. Dat die tijd geregistreerd wordt lijkt mij enigszins logisch.

Dat er soms topics al eerder opgesteld zijn komt natuurlijk ook voor.
Ik weet niet of dat meespeelt.

https://forum.ns.nl/contact-52/geen-bericht-na-vinden-tas-35269

Deze reactie is 2 dagen oud volgens het profiel, hij is echter 4 dagen oud.

Het is verder niet belangrijk, alleen voor mensen die op een reactie wachten van een moderator en dan de indruk kunnen krijgen dat ze genegeerd worden.
Als vragen op beantwoord gezet worden, dan wordt die tijd genoteerd.
Iets geks, ik keek op het profiel van Erryt NS en zijn laatste reactie was 1 uur geleden.

Als je echter doorklikt is die reactie van 1 dag geleden. (En hij was er vandaag niet online)

Als je dan bv bij Klaas Jan kijkt, zie je als laatste reactie 2 dagen geleden staan, klik je op die reactie is het 4 dagen...

https://forum.ns.nl/members/klaas-jan-ns-8317

De tijd klopt dus niet helemaal, zeker niet als iemand een dag niet online is geweest.
Deze forumgebruiker heeft één topic aangemaakt en inderdaad nog geen reacties op haar naam staan.
Nu lijkt het dat de tellertjes met het aantal reacties achterloopt.

https://forum.ns.nl/ns-extra-35/weekend-dagkaarten-ns-extra-34444

Deze reactie staat er al een uur, maar hier staat de teller nog op 0

https://forum.ns.nl/search/activity/recent
@Henk: de in-app notificatie (m.b.t. de berichten) zijn tijdelijk verwijderd/disabled.
Goed nieuws: hierbij kan ik melden dat de counters weer juist worden getoond sinds afgelopen vrijdag.
Kijk, Amsterdam is wakker! Dankjewel 🙂
Ik krijg gelukkig snel een reactie:

@Henk: "Deze feature werkt inderdaad niet naar behoren. Wij zullen deze verwijderen uit de productieomgeving zodat deze later weer toegevoegd kan worden als dit opnieuw is gebouwd. Zodra de notificatiebox is verwijderd zal ik je hiervan op de hoogte brengen."

@Nooduitgang: "Bedankt voor het rapporteren van dit probleem, wij zijn hiervan op de hoogte en momenteel wordt er gewerkt aan de oplossing. Zodra dit is hersteld zal ik je op de hoogte brengen."
Ook dit punt heb ik aangekaart!
Reputatie 6
Badge +2
Als je je browsergeschiedenis wil bewaren kan je overigens ook alleen de cookies van forum.ns.nl verwijderen (in Firefox via Extra / Opties / Privacy / individuele cookies verwijderen). bijdragevandennis
Hmm ja, over Citrix wilt hij het nu wel doen. Ontzettend irritant, vooral over deze gammele treinwifi verbinding 🆒
Had ik net ook. Wis ff je browsergeschiedenis en hij doet het weer goed. Bij mij net wel iig 🙂

Reageer