Sticky

Denk mee over het NS Serviceforum!

  • 23 September 2016
  • 536 reacties
  • 12919 Bekeken


Toon eerste bericht

536 reacties

Omdat je hypothetische vragen stelt ?

Zou ik wel raar vinden.
Ik zet hem door!
Mja, kan me ergens ook wel voorstellen dat het spamfilter triggert op de IP-space van de VPN-boer.
Ik heb geen idee wat je geschreven hebt Sivan, wat ik ook doe, ik krijg enkel de eerste pagina van dit topic te zien. Zowel op de PC als mobiel...
Omdat je hypothetische vragen stelt ?
Zou ik wel raar vinden.

Ik denk eerder iets met een spamfilter...

Titel: "Wat was er aan de hand met het forum? DI\DependencyException"
En de bijlage:

Ik heb geen idee wat je geschreven hebt Sivan, wat ik ook doe, ik krijg enkel de eerste pagina van dit topic te zien. Zowel op de PC als mobiel...

Ja, erg irritant. Bij mij op mijn mobiel hetzelfde. Na een klik op 'bekijk direct' kom ik steeds op de eerste pagina terecht en kan ik niet naar pagina 7.

@Sivan,
Een keer in de zoveel tijd valt het mij op en heb het al meerdere keren aangekaart.
Ja dat is logischer
Had ik net ook. Wis ff je browsergeschiedenis en hij doet het weer goed. Bij mij net wel iig 🙂
Badge +3
Abacadabra voor mij, maar hier staat een fix.

I had just the same isue and it happened after I updated my composer packages. The soulution was to downgrade the php-di/slim-bridge.
Hmm ja, over Citrix wilt hij het nu wel doen. Ontzettend irritant, vooral over deze gammele treinwifi verbinding 🆒
Nah, t'is onderdeel van een groter framework wat inSided gebruikt afaik (=Yii Framework).

Reageer