Sticky

Denk mee over het NS Serviceforum!

  • 23 September 2016
  • 536 reacties
  • 12917 Bekeken


Toon eerste bericht

536 reacties

Dat klopt sowieso. En oude berichten zijn niet te verwijderen. Ik zal dit nog eens aankaarten.
Badge
Ik begin zo onderhand het idee te krijgen dat ik de enige ben die géén problemen heeft met pb's... 😛
Correct, en vooral op mobiele apparatuur is dat erg storend.
Reputatie 7
Badge
Ik heb zelf ook geen problemen met PB´s hoor. Maar ik kan soms moeilijk inloggen.
PB's gaan goed, totdat je lange conversaties krijgt. Dan begint de forumsoftware gekke dingen te doen.
Reputatie 3
Geheel anders, maar ook nog een verbeterpuntje voor het forum. Wat ik zelf als frequent bezoeker erg onhandig vind, is het volgende. Als ik bij recent actieve topic kijk, en dan bijvoorbeeld deze aanklik, kom ik altijd op pagina 1 terecht. Je moet dus standaard naar onder scrollen, en dan op pagina 6 klikken, en dan weer naar onder scrollen. Kan het misschien mogelijk worden gemaakt, om standaard bij het nieuwste bericht te starten? Dan klik ik dus dit topic aan, en dan kom ik gelijk bij mijn bericht op pagina 6 terecht. Momenteel kom je alleen bij je eigen reacties gelijk op de goede plek terecht.

@Henk Ik ga dit even bespreken
@Jan-Mark Terechte opmerking. Ik ondervind deze hinder zelf ook. Kom erop terug!
Dat klopt sowieso. En oude berichten zijn niet te verwijderen. Ik zal dit nog eens aankaarten.

Misschien een optie tot archieveren. Zou handig zijn. 🙂
Dit topic is overigens echt bedoeld voor ideeën met betrekking tot het forum zelf.
Voordat reacties weer spontaan verdwijnen, zie openingspost en bovenstaande...

Vraagje: waarom is o.a. reisinformatie genderneutraal geworden en drukt TLS op OV-chipkaarten geen geslacht meer, maar moet ik hier op het forum in mijn profiel nog steeds kiezen tussen 'man' of 'vrouw'? :D



Bij andere forumsoftware zie je keuzes zoals bijvoorbeeld:



Kinderlijk eenvoudig aan te passen voor inSided lijkt me en een wijziging die voor alle klanten actueel is.
Als ik klik op recente topics is het aantal Reacties groter dan het tellertje aantal Bekeken.

Reacties 5 Bekeken 0
Reacties 4 Bekeken 0
Reacties 8 Bekeken 0
Reacties 1 Bekeken 0

etc.



Gewoon geen optie aanvinken. ?
Dat kan natuurlijk nooit kloppen
Eenmaal iets gekozen moet je dan weer allerlei vervelende trucjes uit gaan halen om dat voor elkaar te krijgen 😛
Misschien een rare, maar ik mis een optie om topics als 'gelezen' te bestempelen. Als je even (om wat voor reden dan ook) niet online bent geweest staat er veel als 'nieuw' geclassificeerd. Een aantal van die topics betreffen dan al reeds opgeloste zaken. Om van de status 'nieuw' af te komen moet je ze dan allemaal afzonderlijk gaan openen. Dat lijkt me ook niet altijd te bedoeling. Niet iedereen kan en wilt alles overal bijhouden (uitgezonderd moderators natuurlijk 🆒).
Ik denk dat het minstens drie maanden gaat duren. ?
Gewoon een knop "markeer alles als gelezen" inderdaad 🙂
Nu nog een keer wat aanpassingen doorvoeren of is dat niet de bedoeling van dit topic :?
Ooh, da's best rap ja!

https://forum.ns.nl/archief-43/taalfout-op-ns-site-843/index1.html :D

@Achja: I love it! 😳
Op iPhone verdwijnt tijdens het typen vanaf de tweede regel de tekst achter het toetsenbord. Dit gebeurt telkens wanneer naar de volgende regel wordt gegaan. Dit speelde vroeger niet maar de afgelopen weken heb ik hier last van.
De kwaliteit van antwoorden schommelt heel erg, recent zijn er meerdere topics geweest waarbij ik me erg verbaasde over het 'antwoord', welke de plank soms duidelijk misslaat. Dat is ook waarom ik niet altijd actief ben.
Is mijn bericht al doorgezet?
Ik ben het nog niet eerder tegengekomen. Heb je dit ook op andere apparaten? En hoe ervaren anderen dit?
Reputatie 4
De kwaliteit van antwoorden schommelt heel erg, recent zijn er meerdere topics geweest waarbij ik me erg verbaasde over het 'antwoord', welke de plank soms duidelijk misslaat. Dat is ook waarom ik niet altijd actief ben.

Soms worden vragen helemaal niet beantwoord. Zorg dat vragen aan NS binnen een redelijke termijn van een antwoord vanuit NS voorzien worden. En inderdaad een antwoord dat hout snijdt.

Ik wacht al bijna 4 weken: https://forum.ns.nl/off-topic-32/vindt-ns-euros-belangrijker-klanten-30221/index2.html
Mobiele forum is een ramp, gebruik altijd de desktop-versie, dat werkt nog enigszins.

Reageer