In augustus heeft het Serviceforum een mooie mijlpaal bereikt: 30.000 forumleden! Dat is heel gaaf, en het vormt voor mij ook een aanleiding om te vragen naar jullie mening. Wat vinden jullie nu eigenlijk van het forum?
Ik ben erg benieuwd naar wat jullie goed vinden gaan, en wat volgens jullie nog beter kan. Omdat het topic Feedback over het forum inmiddels al een tijdje bestaat, begin ik hiermee een nieuw topic en daarmee een plek waar jullie je ideeën kunnen plaatsen. Ik zal op iedere suggestie reageren en kijken wat haalbaar en/of wenselijk is. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat dit Serviceforum een nog mooiere plek wordt!
Dit topic is overigens echt bedoeld voor ideeën met betrekking tot het forum zelf. Denk daarbij aan de indeling van categorieën, het versturen van privéberichten en het uiterlijk van het forum. Wil je iets kwijt over de organisatie (dienstverlening, producten), dan kun je terecht in een van de andere topics.
Ik hoor jullie graag!
Bladzijde 20 / 21
A
Nu nog een keer wat aanpassingen doorvoeren of is dat niet de bedoeling van dit topic :?
Ooh, da's best rap ja!
https://forum.ns.nl/archief-43/taalfout-op-ns-site-843/index1.html :D
@Achja: I love it! 😳
https://forum.ns.nl/archief-43/taalfout-op-ns-site-843/index1.html :D
@Achja: I love it! 😳
Op iPhone verdwijnt tijdens het typen vanaf de tweede regel de tekst achter het toetsenbord. Dit gebeurt telkens wanneer naar de volgende regel wordt gegaan. Dit speelde vroeger niet maar de afgelopen weken heb ik hier last van.
De kwaliteit van antwoorden schommelt heel erg, recent zijn er meerdere topics geweest waarbij ik me erg verbaasde over het 'antwoord', welke de plank soms duidelijk misslaat. Dat is ook waarom ik niet altijd actief ben.
Ik ben het nog niet eerder tegengekomen. Heb je dit ook op andere apparaten? En hoe ervaren anderen dit?
Reputatie 4
Soms worden vragen helemaal niet beantwoord. Zorg dat vragen aan NS binnen een redelijke termijn van een antwoord vanuit NS voorzien worden. En inderdaad een antwoord dat hout snijdt.
Ik wacht al bijna 4 weken: https://forum.ns.nl/off-topic-32/vindt-ns-euros-belangrijker-klanten-30221/index2.html
Reputatie 3
Ja, je kan daar lang wachten op een antwoord. NS zal niet willen toegeven dat de nieuwe dienstregeling qua materieelinzet in de NO één groot drama is.
A
Prima ervaringen met de mobiele versie. Zal wel aan matige kwaliteiten van de IPhone zelf liggen.
A
Het enige voordeel van de mobiele versie is dat een pb berichtenstroom slecht éénmaal geladen wordt en mijn tablet niet vastloopt. Blijft wel omslachtig!
A
mobiele versie werkt op Android tablet niet.
Jawel hoor.
A
Krijgt dit forum nog eens een update? Op mobiele devices is bijvoorbeeld soms het scrollen door pb'tjes lastig. 😞
Helemaal mee eens. Ik gebruik de mobiele versie alleen om te lezen, niet om te schrijven.
Hoi allemaal.
Het forum is een klant helpt klant kanaal en zo is het in 2014 ook gestart. In de loop der tijd zijn de vragen die hier gesteld worden (of de issues die worden gemeld) complexer geworden. Dit heeft er denk ik ook mee te maken dat de kennis en de mogelijkheden van de moderators groter is geworden. We proberen zo min mogelijk door te verwijzen, en sinds januari letten we daar extra op.
Wat ik graag met jullie wil afspreken:
Kom je een topic tegen waarvan je het idee hebt dat het antwoord niet klopt, niet dekkend is of dat er onterecht wordt doorverwezen? Stuur mij dan even een privébericht het de link naar het topic en hoe je het anders had willen zien.
Overigens zal ik binnenkort nog een sessie plannen met een aantal forumleden om dit soort zaken te bespreken. Ik sta altijd open voor jullie feedback.
Het forum is een klant helpt klant kanaal en zo is het in 2014 ook gestart. In de loop der tijd zijn de vragen die hier gesteld worden (of de issues die worden gemeld) complexer geworden. Dit heeft er denk ik ook mee te maken dat de kennis en de mogelijkheden van de moderators groter is geworden. We proberen zo min mogelijk door te verwijzen, en sinds januari letten we daar extra op.
Wat ik graag met jullie wil afspreken:
Kom je een topic tegen waarvan je het idee hebt dat het antwoord niet klopt, niet dekkend is of dat er onterecht wordt doorverwezen? Stuur mij dan even een privébericht het de link naar het topic en hoe je het anders had willen zien.
Overigens zal ik binnenkort nog een sessie plannen met een aantal forumleden om dit soort zaken te bespreken. Ik sta altijd open voor jullie feedback.
A
Ik ben genoodzaakt de mobiele versie te gebruiken om pb's te versturen. Echter, dat is wel omslachtig en dus onwenselijk.. Een upgrade is wenselijk, al betwijfel ik of al de problemen opgelost worden. ? .. ?
Ik vind het jammer dat Tim en Frank zich in 2017 nog niet op dit forum hebben laten zien. Nu de nieuwe dienstregeling twee maanden in de praktijk is ervaren, zijn er toch wel enkele punten waar hun visie erg welkom zou zijn: de korte treinen in de daluren en de kwestie van de bijzonder krappe overstappen in Roosendaal, Breda en Eindhoven bijvoorbeeld. Volgens mij zou er meer begrip kunnen ontstaan als concreet duidelijk wordt hoe NS met deze knelpunten omgaat en op welke termijn er iets van een aanpassing te verwachten is.
Reputatie 3
Eensch! Waarschijnlijk denkt men in het HGB dat alle problemen na ca. 20 december zijn opgelost, maar dat is zeker niet zo. Vergeet Jesper ook niet, die was hier ook eventjes actief. Ik vond het juist een mooie aanvulling dat de 'specialisten' even konden meekijken en wat plausibele antwoorden konden geven, de meeste gewone forumleden zitten namelijk ook niet binnen de NS.
Wij kunnen uiteraard intern contact met onze collega's (lees: specialisten) zoeken. Ik denk niet dat er nog een rol voor Tim en Frank is weggelegd op het forum momenteel, maar zal het wel even navragen.
Bladzijde 20 / 21
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.