Sticky

Denk mee over het NS Serviceforum!

  • 23 September 2016
  • 536 reacties
  • 12919 Bekeken


Toon eerste bericht

536 reacties

Sorry mevrouw, zal het nooit meer doen 😞
Misschien dat er ook rond de feestdagen zo af en toe, eens per acht uur, een moderator 5 minuten te tijd neemt om gemelde topics te controleren.
Reputatie 3
Meteen nog even iets anders. Heb het nu voor de tweede keer vandaag. Als ik een bericht aanmaak met een bijlage (zonder die bijlage/foto in de tekst te plaatsen) en daarna datzelfde bericht weer bewerk, dan is de bijlage verdwenen.

Ah, ik zag dat je in een ander topic hier ook op had gereageerd. Ik had het alleen hier moeten plaatsen, bij dezen.

Wat misschien een interessante toevoeging zou zijn, de mogelijkheid om bijlages toe te kunnen voegen in priveberichten.
We zijn hier iedere dag. Zowel op 1e kerstdag, 2e kerstdag én oudjaarsdag was er een moderator. In verband met nieuwjaarsdag heb ik de dienst van vandaag wat naar de avond verschoven. Maar we checken regelmatig. Je zal altijd zien dat juist op 1 januari, als we er even niet zijn een aantal spamzaken voorbij komen. Maar we checken het regelmatig, ook buiten onze uren.
Op OV in Nederland is het zo dat wanneer je een s voor een treinserie zet in je bericht, het na het plaatsen mogelijk is om met je muis over de treinserie te gaan en dat dan de route als een soort pop-up verschijnt.

Kan er iets soortgelijks ook op deze site ingebouwd worden? Ik denk namelijk dat dat zeer handig kan zijn in de communicatie.

(Ik had mijn vraag al in een ander topic gesteld voordat ik dit topic ontdekte.
Voor het overzicht is reageren in dit topic wellicht handiger.
Dat is goed te lezen Kj 😉
Omdat er nog geen antwoord is, wil ik bovenstaande post graag nogmaals onder de aandacht brengen.
Kunnen die tellertjes een keer werken naar verwachting.:? ?

En nog wat andere puntjes die regelmatig voorkomen.



Ik heb je suggestie gelijk even doorgezet. Excuses dat hier eerder niet op gereageerd is. Bedoel je met 'deze site' ns.nl?
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn wel weer dingen die lopen. Ik heb één bericht geplaatst, terwijl activiteiten daarvoor leeg was. Er lijkt wat onderhoudswerk verricht.
Nee, ik bedoel echt dit forum.
Zodat wanneer ik (bijvoorbeeld) "s5000" (of een andere teken voor het nummer) typ, er een mouse-over komt met "Sprinter Den Haag Centraal - Rotterdam Centraal - Dordrecht".
Zo weten andere lezers ook meteen wat ik bedoel. :D

(Om de een of andere reden stond in het subforum ook de post van Bezemsteel van 23 dagen geleden ook als laatste post vermeld, dus ik kan begrijpen dat dit bericht niet eredere gelezen is. Daarom ook een reminder.)
Moet eerlijk toegeven dat privéberichten in deze een heikel punt zijn. Althans, dat is mijn ervaring. ..
Ik heb het nagevraagd en dit is (nog) niet mogelijk. Het is door de beheerder van het forumplatform wel meegenomen voor toekomstige ontwikkelingen.
Het is een (deels) gedeeld platform wat draait op Amazon AWS. Deployments bij inSided zorgen vaak al voor dit soort vreemde problemen, en daarnaast zijn grote hostingboeren momenteel patches aan het uitrollen vanwege CPU vulnerabilities, wat weer voor herstarts e.d. zorgt.
Ik heb het nagevraagd en dit is (nog) niet mogelijk. Het is door de beheerder van het forumplatform wel meegenomen voor toekomstige ontwikkelingen.

Ik heb een probleempje bij het laden van pb'tjes op te tablet. 😞
Laden ze helemaal niet?
Ik reageerde meer op de problematiek van gisteravond, PM's haperen bij mij inmiddels ook al een tijdje. In april doe ik inmiddels ook 3 jaar mee hier, herken de problemen.
Een enkele berichtenstroom hapert. Heb er eerder last van gehad. Ze laden wel, alleen het duurt nogal lang. Ook reageren is dan lastig. 😞
Nooduitgang en ondergetekende zitten hier al vrij lang en we willen alleen maar dat de oude privéberichten even worden uitgeveegd. Dan kunnen we allebei weer sturen, want als er te veel staan, vertraagt de boel en is het onwerkbaar.

Dat verzoek ligt er al maanden en ik vind dat erg slordig.


Via de mobiele versie lukt het wel. Dan wordt de pagina slechts eenmaal geladen.
Op de PC (bijvoorbeeld) hetzelfde issue?
Yep. 😞
Forum hikt weer, en de tellertjes zijn wederom niet bijgewerkt. ?
Ik ga dit issue doorzetten. Ik durf even niet te zeggen hoe dit kan.
Wat is er de laatste tijd aan de hand? Dan ben ik weer al mijn pb's kwijt, pagina's worden niet geladen. Pb's weer zichtbaar, maar niet te openen. Dan opeens wel weer te openen. Dit topic opgezocht, maar in eerste instantie niet te openen. De keren daarna ook niet. Nu opeens weer wel.

Het lijkt de laatste weken sterk toegenomen.
Lange PM-gesprekken hebben erg lang nodig idd 🙂

Reageer