NS Community: nieuw jasje en nieuwe naam



Toon eerste bericht

848 reacties

via IE kan ik er nog steeds niet op, wel via Chrome
Precies, tegen regulier uurtarief weet NS me wel te vinden. Anders helaas, pindakaas. Alhoewel, liever niet, vind de lucht van pindakaas al zo onmeunig smerig 😂
Mis al enige tijf input en activiteit van Sivan 🤔

Ja klopt 😀
Jammer, als dat soort zaken niet persistent zijn vraag je je af wat de toegevoegde waarde van zo'n functie aan een forum is. Maar helder, inSided lijkt wel vaker opvallende keuzes gemaakt te hebben 😁
We komen in ieder geval niet meer samen, dat scheelt al een hoop 🤣
Badge +3
Robert B, dat valt me wel tegen dat jij het verschil niet ziet 😉 Kijk nog eens goed wat is er verdwenen in het overzichtsscherm met de recent actieve topics???

Ok, er moet nog meer weg maar een begin is er.

Hahaha.. de Likes zijn weg, perfect inderdaad!

Nu die rankings/badges nog inderdaad, want de meeste daarvan zijn ook al jaren geleden uitgedeeld :P

Neem aan dat je dat bedoelde JBa ?

Heb er ook last van. Nog sterker, ook als ik compleet kies, helpt het ook niet.
Overigens heb ik 3rd party cookies uitgeschakeld in mijn browser, wellicht dat dat invloed heeft, maar die ga ik niet inschakelen.
Afgezien van het door de 'strot' willen duwen van de Cookies, is de verwijzing naar https://community.ns.nl/site/terms in dit geval zinloos. 😭

Worden dit soort aanpassingen vooraf getest? 🔍🔎
Wanneer je quotes wil aanpassen die bijvoorbeeld gekopieerd zijn uit een ander topic gaat de editor te pas en te onpas stuk en valt het bericht niet meer te bewerken:

Die terms zijn wel helder vind ik. Bij deze moest ik even denken:

• Gebruik de toevoeging ‘NS’ niet in je gebruikersnaam. Dit zorgt voor verwarring met de
moderators.

Dat klopt op zich, maar nog verwarrender is het voor je mede-gebruikers natuurlijk ;-)

Voor moderators (liefkozend: moddertorren) is het geen enkel probleem om dan je gebruikersnaam aan te passen of bij duidelijke opzet (je voordoen als NS) een ban aan te smeren.

En die eerste voorwaarde... • Je bent onder één forumaccount actief is erg lastig te controleren. Maar een goede waarschuwing om geen gekkigheid uit te gaan halen is het wel.



Die 'terms' hebben geen betrekking op de Cookies.

Wat betreft de toevoeging NS...
Waar blijven die camera’s nou. De lol is er wel af zo 🙃
Voorheen konden we het niet zien, waarom is daar dan voor gekozen ? Daar is bewust voor gekozen. Je kan het ook helemaal verwijderen, het is vrij zinloos. Het leidt alleen maar af van de inhoud en daar moet het om gaan.

Gaan de gerelateerde onderwerpen nog aangepast worden ? Hiernaast staan ook weer 3 onderwerpen van 3 resp. 1 jaar geleden vermeld.
Ha ha, Henk ziet mogelijkheden 💰
Altijd, altijd. Maar nu niet, het komt de laatste dagen al aanvliegen doordat bepaalde partijen aan het prutsen zijn 😅
https://community.ns.nl/abonnementen-2/incorrect-rekeningnummer-op-factuur-47156/index1.html#post333827

In de footer van de zakelijke marketingmails geen enkele verwijzing naar dit forum, maar wel naar de andere kanalen. Dat vind ik grappig, al kan ik zelf wel invullen waarom men dit besloten heeft 🤣
Reputatie 7
Badge +3
Hebben we iets gemeen. Wanneer hier alles goed zou gaan hoef ik geen materiaal bij onze klanten retour te halen en klachten af te handelen of bij onze vervoerder achter zoekgeraakte zendingen aan te jagen 😁
Badge +3
Ik mis de nummering van reacties, want nu moet je elke keer quoten i.p.v. "zoals X in reactie nummer # zegt.."

Dit is ook een probleem in oudere topics natuurlijk, waar verwezen wordt naar een bepaalde reactie.
Ik mis de nummering van reacties, want nu moet je elke keer quoten i.p.v. "zoals X in reactie nummer # zegt.."
Dit is blijkbaar een feature. Nu kunnen moderators zonder probleem een reactie verwijderen...
Algemeen gedrag
• Je bent onder één forumaccount actief.

Oei, dan is hier toch iemand in overtreding 🤣

https://community.ns.nl/in-de-trein-11/sleutelgat-in-treinstoel-316

https://community.ns.nl/de-ns-community-61/de-ns-community-hoe-gaat-de-ns-om-met-betrokken-positieve-forumbijdragers-worden-zij-bestraft-i-v-m-overtreden-van-de-community-huisregels-of-beloond-voor-hun-vele-bijdragen-49601/index2.html#post333137
Voorheen konden we het niet zien, waarom is daar dan voor gekozen ? Daar is bewust voor gekozen. Je kan het ook helemaal verwijderen, het is vrij zinloos. Het leidt alleen maar af van de inhoud en daar moet het om gaan.

Gaan de gerelateerde onderwerpen nog aangepast worden ? Hiernaast staan ook weer 3 onderwerpen van 3 resp. 1 jaar geleden vermeld.

Ik heb dit uitgezet.
Algemeen gedrag
• Je bent onder één forumaccount actief.
Een bericht van ruim vier jaar geleden kun je moeilijk actief noemen. 😉
Reputatie 7
Badge +3
Hier ook nu.
Ah is dat hoe die regel werkt. Mooi, dan maak ik een alt waarmee ik verder niet forum om nog te kunnen DM’en 🧐
Ik heb net zelf gekeken maar kom het bij mij niet tegen, Robert B, Henk_NL en Momo. Zien jullie t probleem nog steeds?
DM's sturen is ook een vorm van actief zijn. :)

Maar goed, zonder dollen, het lijkt me duidelijk wat de gedachte is achter de regel. Het is niet de bedoeling dat je meerdere verschillende accounts maakt en vanaf verschillende accounts dingen gaat posten bij de Community.

Reageer