Skip to main content
Hoi allemaal,



Toen je net op het forum belandde, heb je wellicht even gedacht: ”hé, ik zit op de verkeerde site…”. Maar niets is minder waar. Welkom op het nieuwe NS Serviceforum! Of eigenlijk: Welkom in de nieuwe NS Community! Want we hebben het forum niet alleen in een nieuw, fris, eigentijds jasje gestoken, we hebben ook de naam aangepast naar een variant die de lading beter dekt.



Wat is er precies veranderd?


  • Het is eindelijk mogelijk om ook bovenaan een topic naar een volgende pagina met reacties te klikken. Je hoeft dus niet meer naar beneden te scrollen om bij de gewenste reactie uit te komen.
  • Het opstellen van een topic is nu net zo eenvoudig als het opstellen van een gewone e-mail. Je hoeft geen codes meer te gebruiken voor het toevoegen van een hyperlink bijvoorbeeld.
  • Het nieuwe forum is zo gebouwd dat het zich automatisch aanpast aan de grootte van je scherm. Of je nu op je desktop, je smartphone of op je tablet de Community bezoekt, je hebt steeds dezelfde look en functionaliteiten.
  • Vanaf de beginpagina kun je direct naar de meest recente actieve topics gaan. Dit is vooral handig als je dagelijks actief bent op de Community, en dat zijn veel van jullie!
  • Wanneer je inlogt krijg je een overzicht van de nieuwe reacties sinds je laatste bezoek.
  • De zoekfunctie is nu prominent op elke pagina aanwezig.
  • Onze moderators hebben meer mogelijkheden topics uit te lichten en visueel aantrekkelijk te maken. Hierdoor ben je nog beter op de hoogte van actuele onderwerpen.
  • Je kunt nu ook andere leden uit de Community taggen met een zogenaamde @mention. Zo kun je anderen wijzen op mogelijk interessante topics. Daar krijgen zij dan ook een e-mail notificatie van.
  • Er is een uitgebreide set emoticons toegevoegd, die je nu naar hartenlust kunt gebruiken.
  • Je kunt zien wie jouw reacties hebben geliket.


We zijn natuurlijk heel benieuwd naar jullie reactie. Laat ons vooral weten wat je vindt van de nieuwe NS Community!
😎



Om alleen
Oh kijk zelfs ik ben stuk 😏
Mijn theorie dat de forumsoftware iets vond van jouw avatar vond ik leuker maar durfde ik niet te plaatsen 😎



Nee zou goed kunnen, krijg wel cross-origin meldingen in de dev console idd. Maar dat is verder aan inSided wat mij betreft. Ze krijgen er een nette vergoeding voor.
Precies, tegen regulier uurtarief weet NS me wel te vinden. Anders helaas, pindakaas. Alhoewel, liever niet, vind de lucht van pindakaas al zo onmeunig smerig 😂
We komen in ieder geval niet meer samen, dat scheelt al een hoop 🤣
Wanneer je quotes wil aanpassen die bijvoorbeeld gekopieerd zijn uit een ander topic gaat de editor te pas en te onpas stuk en valt het bericht niet meer te bewerken:




https://community.ns.nl/abonnementen-2/incorrect-rekeningnummer-op-factuur-47156/index1.html#post333827



In de footer van de zakelijke marketingmails geen enkele verwijzing naar dit forum, maar wel naar de andere kanalen. Dat vind ik grappig, al kan ik zelf wel invullen waarom men dit besloten heeft 🤣
Algemeen gedrag

• Je bent onder één forumaccount actief.



Oei, dan is hier toch iemand in overtreding 🤣



https://community.ns.nl/in-de-trein-11/sleutelgat-in-treinstoel-316



https://community.ns.nl/de-ns-community-61/de-ns-community-hoe-gaat-de-ns-om-met-betrokken-positieve-forumbijdragers-worden-zij-bestraft-i-v-m-overtreden-van-de-community-huisregels-of-beloond-voor-hun-vele-bijdragen-49601/index2.html#post333137
Met ruim 1600 is het forum echt een stuk moderner. Dat is wat het forum nodig had. 🤔
Emo's komen niet overeen. 😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨
Ik ben benieuwd wat nu de reden is, dat mijn bericht niet direct wordt geplaatst....

Toch niet omdat ik een linkje plaats naar ns.nl ?



https://community.ns.nl/overige-producten-6/misunderstanding-49980/index1.html#post335745


Wanneer je quotes wil aanpassen die bijvoorbeeld gekopieerd zijn uit een ander topic gaat de editor te pas en te onpas stuk en valt het bericht niet meer te bewerken

Nogal vervelend, ja.
Voel je je als zakelijke klant nog wel welkom hier Henk? 😆
In de twee priveberichten die je ontvangt bij het ontvangen van de rank "Stapt net in" en "Is onderweg" staat nog "serviceforum" in de tekst, en een verouderde link naar de huisregels.
4905 reacties en dan de rank 'Stapt net in' , blijkbaar wordt er nogal wat verwacht van je hier 😃
Jaja, Sivan is niet zomaar tevreden! 🤣
Nooit gezien nee.



Zeker in plaats van op het goede spoor (wat niet altijd zo is ) Haha
@iris, Denise en Jouke,

Misschien moeten macca, klant-peter, hlubbers en nooduitgang een keer solliciteren bij webhelp? Lijkt jullie dat wat? 😎
@iris, Denise en Jouke,

Misschien moeten macca, klant-peter, hlubbers en ik een keer solliciteren bij webhelp? Lijkt jullie dat wat? 😎



Volgens sommige forumleden zijn dat allemaal één en dezelfde persoon.
Moeten er dan nog meer moderators komen die toch geen terugkoppeling krijgen ?



Alleen vandaag al 5x gezien dacht ik.



Is Thomas overigens ook al weer weg ?
Oh ik zie het ja, helemaal gemist. Jammer.
@iris, Denise en Jouke,

Misschien moeten macca, klant-peter, hlubbers en nooduitgang een keer solliciteren bij webhelp? Lijkt jullie dat wat? 😎


Sorry. @Denice.



Graag een reactie! 😰😱😳
@iris, Denise en Jouke,

Misschien moeten macca, klant-peter, hlubbers en nooduitgang een keer solliciteren bij webhelp? Lijkt jullie dat wat? 😎




Lijkt me geen goed idee. Maar ga je zelf dus wel solliciteren?? Misschien iets voor Michiel???
@hlubbers,



Iris, Denice en Jouke weten denk ik wel wat ik bedoel en een andere moderator ook. Misschien kunnen ze één en ander toelichten.



En nee ik ga niet solliciteren bij webhelp. 😉
Dat valt me tegen Nooduitgang, eerst wel, nu (al) weer niet.

Reageer