NS Community: nieuw jasje en nieuwe naam



Toon eerste bericht

848 reacties

Alles @ns.nl filteren wordt voor mij niet echt praktisch, LOL.

Tegen de tijd dat Sivan een nieuwe gedeelde mailbox bij beheer aan heeft gevraagd én gekregen pas ik de regel wel even aan 1x, geen probleem 😛
Ik open gewoon nooit mijn mail gekoppeld aan dit forum. Werkt prima! Nergens last van. 📮
Die zoekfunctie is altijd al een stuk verdriet geweest. Google FTW.
Waarom valt de foto eigenlijk weg bij veel reacties van gebruikers met een plaatje ?

Als je bij de reacties kijkt bv van Thomas en Miriam, zie je bij de helft wel een profielfoto en bij de andere helft niet.


Ik zou wel graag vernemen van NS hoe dit kan ?
Je kan kijken bij reacties op hun profiel van bv Thomas en Miriam, dan valt bij de helft van hun reacties hun foto weg bv.

De foto van Sivan ontbreekt ook op de startpagina van het forum, waar je alleen een S ziet.
Zie het bericht van RObert B hierover (toch makkelijk he ontbreken van de nummering van de reacties)

Alvast bedankt en hopelijk krijg je een update van jullie IT afdeling.
Ik krijg nog steeds de melding dat mijn posts under review zijn van moderators.
Ook zonder VPN.

Graag een permanente oplossing



Nog steeds dus

Reactie van Insided: De functionaliteit geeft verstoringen en is voor nu uit gezet. We hopen het morgen helemaal opgelost te hebben. Vooralsnog is het even behelpen dus. 

Ik heb niet gezegd dat ik alles kan oplossen, enkel dat ik vrij IT-savvy ben. 😉 Maar goed, bedankt voor het voorbeeld, ik ga er achteraan!
😎

Om alleen
Je kan alleen je eigen berichten aanpassen? Maar dan ook na een uur als superuser.
Reputatie 7
Badge +3

Ik ga ook niets of niemand meer liken en mezelf al helemaal niet.
Volwassen mensen welke zeer serieus kunnen doen over likes op een forum, ik kan er maar niet aan wennen.
Likes en badges, het is gewoon de digitale vorm van het plakplaatje op de kleuterschool.
Je daar überhaupt druk over maken, zeker als een ander daar bij wijze van grapje de draak mee steekt, zegt toch wel iets.

Volwassen mensen die zich gedragen alsof ze op de kleuterschool zitten. Ik kan er maar niet aan wennen.
Oh kijk zelfs ik ben stuk 😏
Dat klopt, Henk. Gelukkig maar. 😉
Dat is zeker gelukkig 😈😈
Reputatie 7
Badge +3
@JBa Het is niet helemaal goed gegaan met het quoten: in je bericht staat geen tekst meer van @klant-peter.

Inhoudelijk ben ik het (uiteraard) geheel met je eens. Wil dit forum (ik krijg het woord beginnend met een "c" en eindigend op "ommunity" niet uit mijn toetsenbord) een serieuze indruk maken dan is het aan te bevelen al het kleuterschoolgerommel te verwijderen.
@Henk_NL heb je hier nog steeds last van? Ik heb zojuist namelijk wel van andere forumleden gerapporteerde reacties gezien.
Erryt had m'n reports wel netjes ontvangen begreep ik, maar ik kreeg niet de gebruikelijke bevestiging enzo. Zal jouw bericht eens reporten.
De SuQqeL query bij "Reacties geplaatst door ...." is volgens mij niet goed. Zie bijvoorbeeld https://forum.ns.nl/search/activity/reactions?userid=35314 Kan natuurlijk ook zijn dat het kopje "..... heeft reacties geplaatst in de volgende topics." had moeten zijn.

Ooh , klopt wel. Alleen de lay-out is verwarrend. 🤓
Ah, de tekst op de knop valt nog steeds gewoon weg, maar na een paar tellen wordt de pagina wel opnieuw geladen, waardoor het lijkt alsof er ten minste _iets_ gebeurt. Maar nog steeds niet zoals het hoort dus.

....(ik krijg het woord beginnend met een "c" en eindigend op "ommunity" niet uit mijn toetsenbord) een serieuze indruk maken dan is het aan te bevelen al het kleuterschoolgerommel te verwijderen.

https://forum.ns.nl/off-topic-32/muziek-38902/index1.html#post254015 🍦; - )

Geintje Trein-D. 😊 (Al had je in dit geval wel een verdomd goed zicht op de toekomst.)

@iiMark,
(C)omnienogwat is het nieuwe ideaal... "forum"? Doe ff normaal 😍
Badge +3
Knoppen en tekst vallen soms weg, CSS/HTML responsive probleem meestal, als je je venster iets smaller of breder maakt is het 'eureka', dat wilde ik zien!

Zelfde denk ik bij de reishistorie die maar bleef verversen op bepaalde apparaten.

Bij mij werkt het in ieder geval.. de reactie van @Denice NS rapporteren :P

Knop valt weg bij het klikken, niet daarvoor. Browser staat gemaximaliseerd op een 1920x1200 monitor.
Danku mevrouw!
Mijn theorie dat de forumsoftware iets vond van jouw avatar vond ik leuker maar durfde ik niet te plaatsen 😎

Nee zou goed kunnen, krijg wel cross-origin meldingen in de dev console idd. Maar dat is verder aan inSided wat mij betreft. Ze krijgen er een nette vergoeding voor.
Badge +3
Blij dat ik niet durfde te klikken... :D

Oh, hier ook laptopje trouwens... dat maakt dus niet uit gelukkig.

Reageer