NS Flex Dal Voordeel tijdelijk 3 maanden voor € 2,50 per maand

  • 26 January 2023
  • 81 reacties
  • 6313 Bekeken


Toon eerste bericht

81 reacties

Ik heb pas een abonnement afgesloten en nu is er de actie, kan ik daar dan ook gebruik van maken?

Wordt dit dan automatisch aangepast of moet ik het eerst opzeggen en dan opnieuw aanvragen?

Reputatie 6
Badge +2

Beide is mogelijk! Als ze geen OV-chipkaarten hebben, kunnen ze een e-ticket aanschaffen op de website. Dit kan voor een enkele reis of een retour.

Vraagje, 

Als ik  een daluren abonnement neemt kunnen er 3  mensen meereizen? en moeten  ze ook een ov kaart hebben? Of kan ik een losse treinkaartje kopen? 

Badge +3

Tip: als je al NS Flex hebt en die korting wilt dan kan dat ook gewoon.

Dus niet alleen voor nieuwe klanten.

  • De ingangsdatum van het NS Flex Dal Voordeel abonnement kan maximaal 2 weken in de toekomst liggen.

Heb je al NS Flex, dan is de ingangsdatum wel per direct natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +3

Vraagje; ik heb op dit moment een OV-chipkaart zonder foto (niet op naam? wel gekoppeld aan mijn mijn-ns account). Kan ik daar een flex abbonnement aan koppelen?

Neen. Je hebt voor abonnementen een persoonlijke ov chipkaart nodig. Deze kun je samen met het abonnement aanvragen.

Vraagje; ik heb op dit moment een OV-chipkaart zonder foto (niet op naam? wel gekoppeld aan mijn mijn-ns account). Kan ik daar een flex abbonnement aan koppelen?

Reageer