Feedback over het Serviceforum

  • 10 February 2014
  • 458 reacties
  • 16273 Bekeken


Toon eerste bericht

458 reacties

Het komt met enige regelmaat voor dat forumgebruikers al dan niet per ongeluk het verkeerde bericht (bijvoorbeeld hun eigen vraag) als antwoord markeren. Ook werd of wordt regelmatig door moderators ten onrechte een reactie als antwoord gemarkeerd. Beide problemen zouden wellicht eenvoudig kunnen worden opgelost door de vraagsteller de mogelijkheid geven om een antwoord te deselecteren, zodat het juiste antwoord kan worden gemarkeerd of het topic weer bij de onbeantwoorde vragen kan worden teruggevonden.
Badge +3
De vraag is natuurlijk hoe ze aan je e-mailadres komen. 🤔
Goed verhaal zeg... 🤔

@Danny NS ontving net toevallig hetzelfde in zijn inbox en is direct aan de slag gegaan. Mocht je weer eens zoiets ontvangen, dan zien we dat graag terug.
Als ze die hadden gehad had ik al bij inSided aan de deur gestaan @Robert B, kreeg dit gewoon per DM. Slechte copy/paste wss.

Ander vraagje. Waarom levert iedere rapportage me tegenwoordig een favoriet op die ik niet kan openen (geen toegang)?

Reputatie 7
Badge +3

De volgorde of de timestamp van reacties in sommige discussies lijkt ook niet meer helemaal te kloppen. Aangezien het bericht van Pingpong een reactie is op judithbloemendaal vermoed ik iets met de timestamp.

 

edit: De timestamp lijkt toch wel goed, maar het ‘berekenen’ van de verstreken tijd lijkt niet te kloppen:

 

Gerapporteerde berichten worden door ons verwijderd. Die pakken we direct op. Of bedoel je dat niet?
Reputatie 7
Badge +3
Er zijn ook wat dingetjes veranderd wat betreft de prive berichten. Eerder deze week had ik opeens dat de nieuwste berichten in een gesprek ineens bovenaan stonden ipv onderaan en ik miste veel oude berichten. 1 of 2 dagen later stonden de nieuwste berichten weer als vanouds onderaan maar stonden wel de gesprekken met leden waarin de meeste recente berichten waren ontvangen of verstuurd onderaan in mijn inbox. Dat is nu weer bovenaan als ik nu kijk.
En ik ben ook geen oude berichten kwijt, die zijn nu onderverdeeld in meerdere pagina's. Volgens mij was dat al veel langer een wens van sommige leden hier omdat tablets vastiepen vanwege de vele berichten.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is nu weer bovenaan als ik nu kijk.

Dat laatste mag je rustig een zegen noemen.


Mirjam NS is geen reisadviseur maar een oud-moderator.
Gerapporteerde berichten worden door ons verwijderd. Die pakken we direct op. Of bedoel je dat niet?
Dat bedoel ik niet. Zie het bijgevoegde screenshot. Voor iedere rapportage die ik maak, krijg ik een onzichtbaar topic gemaakt door mijzelf in mijn “Favorieten” lijst.

https://webhelp.com/nl/news/ns-en-webhelp-zetten-volgende-stap-in-service-met-vernieuwde-copc-certificering/

Ben benieuwd wat we hiervan gaan merken op dit forum 😁

Reputatie 7
Badge +3

Hele mooie teksten in elk geval. Het is dat certificeringen over het algemeen niet zo veel voorstellen en al helemaal geen graadmeter voor kwaliteit zijn, anders zou je het nog bijna gaan geloven :grinning:

Via verschillende kanalen is het bedrijf 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar en staat de reiziger absoluut op 1, 2 en 3.

Wij begrijpen elkaar gelukkig :grinning:

Reputatie 7
Badge +3

Ondanks al onze inzet zijn we voor NS niks meer dan een nummertje 😂

 

Zo te zien is Insided aan het prutsen. Op bv. het KPN-forum precies hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +3

Gaat het je dan om GTA of om de wijn Henk? :wine_glass:  :grin:

Naar aanleiding van: https://forum.ns.nl/welkom-15/aangepaste-aanwezigheid-moderators-tijdens-de-feestdagen-20863

Netjes, zo'n aankondiging, maar voor zover ik weet is nergens te vinden wat de normale aanwezigheidstijden van moderators op het forum zijn. Misschien kan dat worden toegevoegd aan "Over het forum".
Ik in ieder geval niet, terwijl ik absoluut niet de liefste ben.
Is dat sarcastisch bedoeld? :S
Ik had al gemerkt dat er iets veranderd was en ik merk direct verbeteringen. Ik vind het een goeie actie geweest. Thanks 🙂
Wegens de werkzaamheden van vannacht was het forum niet bruikbaar. Daarvan stond op sommige subpagina's, (bijvoorbeeld https://forum.ns.nl/search/activity/recent ) een duidelijk bericht in 4 talen, Echter verscheen juist op de hoofdpagina ( https://forum.ns.nl ) in plaats daarvan slechts een nietszeggende technische foutmelding.
Kleinigheidje, in de mailtjes over een nieuw bericht wordt altijd gesproken over uw topic, terwijl ik maar 4 topics heb en toch 100'en van die mailtjes. Dat staat er namelijk ook als het niet mijn topic is, maar ik er gewoon in reageer.
Badge +3
Nee, jij kan je eraan ergeren. De dingetjes zelf irriteren je. 😛
Reputatie 7
Badge +3

Klopt, ik gaf bij de eerste melding erover ook aan dat het probleem bij alle topics met meerdere pagina's is. En er stan 25 reacties op 1 pagina. 

Aangemaakt 1-1-'70 dat zegt al genoeg. Of een testaccount, of er gaat iets flink fout in de backend.

Het zal mij een worst wezen, plat gezegd, maar ik vraag mij al langere tijd af of de klant dit ook snapt. Die ervaart het doorverwijzen al snel als kastje naar de muur, en daarmee verlies je sympathie die hard nodig kan zijn. Ik blijf het onderwerp graag bespreken en zie zelf soms door de bomen het bos ook niet meer, zoals nu.

Beetje kinderachtig dat elke keer als er wat kritiek komt een topic gesloten wordt.

Leven we hier in Rusland of zo ? Er wordt geen enkele regel van het forum gebroken en dan lijkt me een topic sluiten niet nodig. Lijkt me misbruik van macht...

Dit is nu al de vierde of vijfde keer dat dit gebeurt.... Grow up.

https://forum.ns.nl/geld-terug-vertraging-36/veel-claims-vanaf-juli-2015-geen-antwoord-22441/index1.html#post138971

Reageer