Feedback over het Serviceforum
De volgorde of de timestamp van reacties in sommige discussies lijkt ook niet meer helemaal te kloppen. Aangezien het bericht van Pingpong een reactie is op judithbloemendaal vermoed ik iets met de timestamp.
edit: De timestamp lijkt toch wel goed, maar het ‘berekenen’ van de verstreken tijd lijkt niet te kloppen:
En ik ben ook geen oude berichten kwijt, die zijn nu onderverdeeld in meerdere pagina's. Volgens mij was dat al veel langer een wens van sommige leden hier omdat tablets vastiepen vanwege de vele berichten.
Dat laatste mag je rustig een zegen noemen.
Mirjam NS is geen reisadviseur maar een oud-moderator.
Dat bedoel ik niet. Zie het bijgevoegde screenshot. Voor iedere rapportage die ik maak, krijg ik een onzichtbaar topic gemaakt door mijzelf in mijn “Favorieten” lijst.
Ben benieuwd wat we hiervan gaan merken op dit forum 😁
Hele mooie teksten in elk geval. Het is dat certificeringen over het algemeen niet zo veel voorstellen en al helemaal geen graadmeter voor kwaliteit zijn, anders zou je het nog bijna gaan geloven
Via verschillende kanalen is het bedrijf 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar en staat de reiziger absoluut op 1, 2 en 3.
Ondanks al onze inzet zijn we voor NS niks meer dan een nummertje 😂
Zo te zien is Insided aan het prutsen. Op bv. het KPN-forum precies hetzelfde.
Netjes, zo'n aankondiging, maar voor zover ik weet is nergens te vinden wat de normale aanwezigheidstijden van moderators op het forum zijn. Misschien kan dat worden toegevoegd aan "Over het forum".
Klopt, ik gaf bij de eerste melding erover ook aan dat het probleem bij alle topics met meerdere pagina's is. En er stan 25 reacties op 1 pagina.
Het zal mij een worst wezen, plat gezegd, maar ik vraag mij al langere tijd af of de klant dit ook snapt. Die ervaart het doorverwijzen al snel als kastje naar de muur, en daarmee verlies je sympathie die hard nodig kan zijn. Ik blijf het onderwerp graag bespreken en zie zelf soms door de bomen het bos ook niet meer, zoals nu.
Leven we hier in Rusland of zo ? Er wordt geen enkele regel van het forum gebroken en dan lijkt me een topic sluiten niet nodig. Lijkt me misbruik van macht...
Dit is nu al de vierde of vijfde keer dat dit gebeurt.... Grow up.
https://forum.ns.nl/geld-terug-vertraging-36/veel-claims-vanaf-juli-2015-geen-antwoord-22441/index1.html#post138971
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.