beantwoord

E-Sigaret op Perron



Toon eerste bericht

64 reacties

Reputatie 7
Badge
Nope, sorry.

Ooh. 🙂
Reputatie 6
Badge
Ooit zullen we naar een algeheel rookverbod toe moeten, bij RET kan het namelijk ook en het vermindert aanzienlijk overlast in de avond want minder hangjongeren.
Maar kun je ook E-cigaretten kopen op het station of zijn daar alleen nog maar die ouderwetse varianten verkrijgbaar:?
Reputatie 7
Badge
Maar kun je ook E-cigaretten kopen op het station of zijn daar alleen nog maar die ouderwetse varianten verkrijgbaar:?

Op het station zijn het alleen maar die ouderwetse varianten.
Ik snap niet dat de E sigaret verboden is eerlijk gezegd. Er is helemaal nik ongezonds aan voor mensen die daar in de buurt zijn en toevallig meeroken.
Daar lijkt het RIVM het niet mee eens te zijn: http://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Nieuwsberichten/2015/Damp_van_e_sigaret_schadelijk_voor_gezondheid
Reputatie 7
Badge

Daar lijkt het RIVM het niet mee eens te zijn: http://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Nieuwsberichten/2015/Damp_van_e_sigaret_schadelijk_voor_gezondheid


Joh, tegenwoordig is iedereen opeens heel erg anti roken dit dat. Maar zo was het vroeger niet want toen rookte iedereen. En niemand die er wat van zei.

Het is of het ene uiterste of het andere uiterste.

Als ik op straat een sigaret opsteek dan rent iedereen opeens hysterisch van mij weg tot een km bij mij vandaan. dat is toch ook niet gezond? :?
Reputatie 6
Wat ik me afvraag.... Krijgt de ns ook een boete als iemand rookt, net zo als een cafe die krijgt.
Nee
Badge +3
Wie weet wilde Onno den Besten (Wim de Bie) om die reden wel zijn podium terug. ;-)
Geweldige sketch overigens.


Hey fatsoensrakker, moet dat niet Otto den Beste zijn? Filmpje! 😉
Joh, tegenwoordig is iedereen opeens heel erg anti roken dit dat. Maar zo was het vroeger niet want toen rookte iedereen. En niemand die er wat van zei.
Vroeger was het ook heel normaal asbest te bewerken zonder bescherming. Vind je dat dat ook nog gewoon moet kunnen? Mag ik vanavond bij jou langskomen om in je woonkamer een partij asbestplaten klein te gaan stampen?
Reputatie 7
Waar komt deze agressie opeens vandaan? Het is natuurlijk een breed besproken onderwerp met meningen links en rechts, maar ik vind dit soort opmerkingen een beetje te ver gaan Bemined.
Reputatie 7
Badge
Edit: sorry van mijn reactie.
Reputatie 7
Badge
Waar komt deze agressie opeens vandaan? Het is natuurlijk een breed besproken onderwerp met meningen links en rechts, maar ik vind dit soort opmerkingen een beetje te ver gaan Bemined.

Ach, ik trek mij er verder niks van aan hoor. 😃
Reputatie 7
Laten we concluderen dat jullie een meningsverschil hebben, maar in het belang van de topicstarter en de algemene sfeer hier op het forum wil ik Trein-NS en Bemined vragen om deze discussie hier te staken. Het forum is geen plek om persoonlijke conflicten en meningsverschillen uit te spreken, laat staan elkaar te beledigen. Probeer bij het topic te blijven, jullie weten toch beter dan dit?

Reageer