beantwoord

Melden iets Kapot aan stationgebouw

  • 21 January 2021
  • 50 reacties
  • 2161 Bekeken


Toon eerste bericht

50 reacties

Hoi HMD. Welkom bij de Community.

Bedankt voor het signaal. Ik heb de verantwoordelijke afdeling op de hoogte gebracht!

Hallo SanDuM en welkom bij de NS Community,

 

Bedankt voor het melden hiervan. Ik zal dit doorzetten zodat er iemand naar kan kijken. Ik hoop dat hij niet los is gekomen na de harde wind van afgelopen nacht.

Op  station Steenwijk bij bord 2 hangt een kabel los

Reputatie 6

Hey Krimsan. Bedankt voor het doorgeven. Ik heb er meteen een interne melding van gemaakt, het gaat opgepakt worden! 

Bedankt voor het doorgeven, RK90. Ik heb er een melding van gemaakt.

Bedankt voor je compliment. Fijn dat je het zo snel kon melden!

Op station Den Haag Ypenburg is de lift aan perronzijde 2 (richting Zoetermeer) defect. In de app staat dat hij niet defect is. Wilt u dit aanpassen o ns.nl en de storing doorzetten naar de betreffende afdeling? Het melden van een defect is niet makkelijk te doen bij de NS :(

Op station Bovenkarspel Grootebroek is een raam van 1 van de wachthokjes kapot geslagen. Ook ligt er glas op de grond. Was gisteren ook al 

 

Op station Breukelen is sinds vandaag de bovenste staaf van de deur "klink" los. 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi LS25 en welkom op de NS Community! 

Je bent hier aan het juiste adres. Ik heb jouw bericht direct doorgezet. Bedankt voor het melden!

Reputatie 6
Badge +2

Hey Emborneman! Bedankt voor de melding. Ik heb het direct doorgezet.

Goedemorgen,

Op station Arnhem aan de Sonsbeekzijde loopt de klok aan de buitenkant van het gebouw al een aantal weken vijf minuten voor. Gelijkzetten of een defect-sticker zou een hoop stress schelen, 5 minuten maakt op een station een wereld van verschil!

Alvast bedankt!

Dag, de deur van de lift op station lage Zwaluwe op perron 3 blijft continu open en dicht gaan. Daardoor is de lift onbruikbaar. Dit is inmiddels al bijna een week zo. 

Goedemorgen,

Op station Lombardijen is een bankje kapot tussen spoor 3 en 4.
Het tweede bankje aan de kant van perron 4 is afgebroken en ik viel vanmorgen met bankje en al bijna om. Dat lijkt mij geen veilige situatie. Wellicht kan dat gerepareerd worden?

Alvast dank!

Bedankt voor het melden. Je signaal is doorgezet!

Goedenavond, 

Ik heb twee weken geleden doorgegeven dat de klok op station Arnhem aan de sonsbeekzijde (buitenkant) voor loopt. Dat doet hij nog steeds. Kan dit misschien opnieuw doorgegeven worden? Alvast bedankt!

 

De melding is doorgegeven. Hopelijk is het probleem snel verholpen.

Hallo,

Op station Geleen-Lutterade is er schade aan het scherm met reisinformatie. Het lijkt alsof erop geschoten is met een luchtbuks o.i.d. Schade is gisteren niet opgevallen dus waarschijnlijk recent, wellicht is het mogelijk de dader(s) te vinden met camerabeelden.
 

 

Hi, op station utrecht vaartsche reijn bij spoor 3 werkt het bord niet meer. met het bord bedoel ik waar op staat welke trein de volgende is.

Reputatie 6
Badge +2

Hi noutk en welkom bij de NS Community! 

Dat is niet handig! Voordat ik deze melding kan doorzetten, heb ik hiervan nog een schermnummer nodig (deze staat onderop). Kom je er toevallig nog langs om dit door te sturen?

Dankjewel voor het doorgeven @rrrr. Ik heb de melding doorgezet. Erg jammer dat er schade is toegebracht aan het scherm.

Op station Beverwijk is er een lekkage in de stations toegang. Hier kom je zodra je bent ingecheckt. Door de gehele gang is er aan het plafond een lekkage te zien

Reputatie 6
Badge +2

Hi Mitchell93mb! Ik heb je melding doorgezet. Bedankt voor het melden!

In de app staat na 10h nog steeds niet dat de lift defect is. Uiterst vervelend als jij als invalide niet op het perron kunt komen, je trein mist en vervangend vervoer moet regelen naar een ander station. Wanneer is hier wat aan gedaan?

Dakbekleding op station Overvecht zit los. Het flappert mee met de wind. Ik hoop dat het niet loskomt! Boven de lift van perron 2 en 3. 

Reageer