beantwoord

Waar kan ik een klacht indienen over een station?



Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Dobra bij de NS Community!

ik - de moeder van autistische kinderen - kan de verboden niet breken

Die moesten dus om 5:02 met jou mee en om 5:07 was er pas iemand van het personeel om jullie te helpen?

Jij in shock, en je autistische kinderen dan? 

en verwijderde de band

Dat zou op Reisassistentie wijzen, wat voor band had je hulp voor nodig?

Ik moest een ticket kopen voor de volgende trein en voor het hele traject, wat voor mij enorme kosten met zich meebracht

Dat zal wel een reden hebben, maar leg het gerust wat duidelijker uit. 

Ze wachtte netjes tot ze het perron op mocht, maar miste daardoor haar trein.

Badge +3

Hoi @Dobra bij de NS Community!

ik - de moeder van autistische kinderen - kan de verboden niet breken

Die moesten dus om 5:02 met jou mee en om 5:07 was er pas iemand van het personeel om jullie te helpen?

Jij in shock, en je autistische kinderen dan? 

en verwijderde de band

Dat zou op Reisassistentie wijzen, wat voor band had je hulp voor nodig?

Ik moest een ticket kopen voor de volgende trein en voor het hele traject, wat voor mij enorme kosten met zich meebracht

Dat zal wel een reden hebben, maar leg het gerust wat duidelijker uit. 

Ik wil klachten tegen dienst of management van station Amsterdam Centraal. Op 12 april zou de trein naar Berlijn om 5:02 vertrekken vanaf perron 7. Ik was ruim op tijd in de stationshal. Het perron was aan beide zijden afgesloten met inrijverboden. Ik ken de procedures niet, het is de eerste keer dat ik zo vroeg met de trein ging. Het leek me dat de tape om de een of andere reden de ingang blokkeerde, misschien was de trein nog niet klaar, hoewel er geen vertraging op het bord stond. Beneden stonden reizigers met koffers, niemand van de dienst kwam om de band te deblokkeren en passagiers het perron op te laten, en ik - de moeder van autistische kinderen - kan de verboden niet breken. Uiteindelijk gingen enkele van de wachtende mensen onder de tape naar boven naar het platform, en ik stond nog steeds te wachten, verrast door deze gewoonte. Het is 5:02, mensen wachten nog steeds, om 5:07 kwam iemand van het personeel langs en verwijderde de band, en ik rende naar het perron. Het bleek dat de trein naar Berlijn net was vertrokken en dat de passagiers in de stationshal op een andere trein zaten te wachten. Ik was compleet in shock. Ik moest een ticket kopen voor de volgende trein en voor het hele traject, wat voor mij enorme kosten met zich meebracht. (Vertaling door Google Translate)

Reputatie 7
Badge

Het alternatief zou reisassistentie vooraf regelen kunnen zijn. Tot zover dat mogelijk is.

Goede avond.  Ik irriteer me al langere tijd aan het feit dat de liften het niet doen op station Lombardijen, ik ben een moeder van 2 kleine kindjes en ik reis veel met de trein en kom heel regelmatig op station Lombardijen met mijn zware duo wagen!   Soms ook savonds.  Hoe moet ik om hoog komen of beneden komen als de liften het nooit doen? En hoe doen rolstoel gangers dit. Ik vind dit heel storend en er word niks aan gedaan. Dit is al langer als 3 jaar het zelfde probleem   Ik hoop dat dit geholpen kan worden.  Het kan niet zo zijn dat er geen alternatief geregeld kan worden door dit probleem 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Bakk123 en welkom bij de NS Community! 

Ik heb je melding direct doorgezet! Ik kan me voorstellen dat dit heel onaangenaam is, zeker in de lift.

Goedemorgen, of naja zo goed was deze morgen niet. Toen ik namelijk vanochtend op centraal station breda mijn auto had geparkeerd en aan de centrum zijde de trap naar beneden had genomen, ben ik op de helft omgedraaid. Ik hoorde in het smalle trappenhuis een hond oorverdovend blaffen en dit voelde al erg onprettig. Daarna kwam er het geschreeuw van een man achteraan en kort daar achteraan was duidelijk het gekletter van urineren van man (of hond) te horen. Ik besluit niet vaak met de trap te gaan op het station, omdat het er altijd naar pis stinkt, maar tegenwoordig is de lift nog erger en dan sta je in een afgesloten ruimte!! Er moet op dit punt echt betere controle komen en als dat geen optie is wil ik de NS vriendelijk aanraden om het wat vaker met de hogedrukspuit te behandelen. Je betaalt je scheel aan parkeerkosten en er is geen fatsoenlijke route naar beneden, waar je je veilig voelt. Ik hoop hiermee voldoende informatie te hebben verschaft voor een passende oplossing. 

Ja, nu ik het nog eens terug lees was het al aangegeven.

Fijn, bedankt, ik had al op NS Stations gekeken maar daar geen enkele contactmogelijkheid.

Ik snap even niet zo goed wat je bedoelt met ‘De vraag van het onderwerp is nog niet beantwoord’. Mijn collega heeft al aangegeven dat een klacht over dit soort zaken op deze Community prima gemeld kan worden.

Ik heb de melding in ieder geval doorgegeven met een verzoek tot schoonmaken.

De vraag van het onderwerp is nog niet beantwoord, dus doe ik het ook maar via dit topic.

Op het station Rotterdam Lombardijen lijkt het alsof een kolonie duiven uitgebreid heeft feestgevierd en sinds enkele weken ziet het er zo uit:

 

Kan dat eens worden schoongemaakt?

Spoor 2

Er hangt sinds enkele weken een bouwlamp in de stationshal in Amersfoort (uitgang Piet Mondriaanplein) Deze schijnt recht in mijn appartement. Zou deze gedraaid kunnen worden zodat ik geen overlast meer heb van deze bouwlamp? Momenteel hoef ik s avonds geen verlichting meer aan te doen om licht in huis te hebben, maar sfeerlicht is iets anders.

Dat kunnen wij op dit forum weinig aan veranderen. Ik vermoed dat u daarvoor bij ProRail moet zijn.

 

 

Er hangt sinds enkele weken een bouwlamp in de stationshal in Amersfoort (uitgang Piet Mondriaanplein) Deze schijnt recht in mijn appartement. Zou deze gedraaid kunnen worden zodat ik geen overlast meer heb van deze bouwlamp? Momenteel hoef ik s avonds geen verlichting meer aan te doen om licht in huis te hebben, maar sfeerlicht is iets anders.

Vlakbij Den Haag? Welk station hebben we het dan over?

Reputatie 7
Badge +1

Op een ander station vlakbij den Haag zijn 2 perrons-met elk een wachthokje, dat al sinds begin covid afgesloten is. Dus is er al weer weken terug van een een raam geheel ingetrapt zodat het sooswerk voor hangjongeren ongestoord doorgang kan vinden. getuige de lege flessen, peuken en sigarettendozen na weekenddagen. De 2 roltrappen naar de perrons zijn al tenminste 1 jaar-wrs. langer, buiten dienst, een ervan is half opengebroken-zal wel geweest zijn om te constateren dat de onderdelen ontbreken.

Welkom op onze NS Community, KimberlydeJager. Erg vervelend om te lezen dat dit de reden is een account bij ons aan te maken. Ik had je een leukere reden gegund. Uiteraard zit je hier wel goed en zal ik direct een klacht indienen voor de situatie op station Heemskerk. Lijkt me inderdaad erg onprettig! Bedankt voor het melden.

Reageer