beantwoord

Waar meld ik dat de stationslift het niet doet?



Toon eerste bericht

64 reacties

Beide perronnen 1en 2 van station Purmerend Weidevenne zijn na 100 keer alweer defect. Wel heel jammer dat het regelmatig defect is en dat er niet naar gekeken word. De liften zijn nu al 3 weken 

Ik heb het doorgezet, mijn collega's van de onderhoudsafdeling gaan ermee aan de slag.

Beste,

Ik zou graag willen melden dat de lift op station Weert al een aantal weken defect is. De lift gaat wel open en het licht staat aan maar hij gaat niet omhoog. Ik ben afhankelijk van de lift en kan zo niet weg.

Goedemorgen,

ik wil graag doorgeven dat beide liften van station Purmerend Weidevenne  zowel perron 1 als 2 maanden defect zijn. Er word niet naar om gekeken en ik en velen net als mij zijn erg afhankelijk van d lift. Ik vind het ontzettend jammer dat het niet serieus word genomen naar paar keer te hebben doorgegeven. Ik hoop dat jullie mij dit keer serieus nemen en het ook serieus aanpakken.

Mvg, zizi 

Hallo petersen,

Stations zijn in beheer van de Nederlandse Spoorwegen. Ik verwacht dat een medewerker deze melding intern doorzet.
ProRail gaat over de meeste roltrappen en liften op de stations. Ze zijn bereikbaar op 0800-7767245, maar dat telefoonnummer is buiten kantooruren alleen bedoeld voor spoedgevallen.
Reputatie 7
Badge

Er zijn gigantisch veel liften kapot. Helaas zorgt dit ervoor dat het lang duurt voordat een lift weer gemaakt is. En dan zijn er altijd nog vandalen die de lift weer kapot maken. Dweilen met de kraan open!

Badge
Beste petersen, welkom op het forum! Dit soort incidenten kun je inderdaad hier op het forum melden, dan geven ik of één van mijn collega's dit door. Ik heb je melding doorgezet naar de juist afdeling, zij zullen de lift weer repareren. Dank voor het melden! 🙂
Reputatie 6
Badge +2

De lift op Kampen Zuid is weer stuk en ik wacht nog op terugkoppeling over de ‘ geul’ als je met je fiets in de hand naar boven moet… daar zitten een soort uitsteeksels aan waardoor je trapper vast komt te zitten. Echt niet te doen!

Goed dat je dit meldt! Deze ochtend zijn er ook al 2 meldingen binnen gekomen, dus er wordt al aan gewerkt. Hopelijk werkt de lift snel weer! Is er daarbij ook aangegeven dat je terugkoppeling zou ontvangen van de fietsgleuf? Vaak wordt dit namelijk intern doorgezet en komt hier verder geen terugkoppeling over.

Badge +3

Vreemd genoeg zie ik op https://www.ns.nl/stationsinformatie/wt/weert helemaal geen lift, dus ook niet of die (langdurig) defect is.

Reputatie 6

Ik zie dat er eerder vandaag al een melding is gemaakt van de defecte lift. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

Voor de fietsgeul zal ik je feedback nog wel doorzetten!

Dit kreeg ik 3 maanden geleden terug

Reputatie 7
Badge +3

Al eerder (begin augustus) aangegeven dat er bij de stationsinformatie van Weert niet wordt aangegeven dat er een lift is. Aurora zou het doorzetten, maar dat heeft blijkbaar nog geen effect. 

Reputatie 6
Badge +2

Ik zie dat er eerder vandaag al een melding is gemaakt van de defecte lift. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

Voor de fietsgeul zal ik je feedback nog wel doorzetten!

Dit kreeg ik 3 maanden geleden terug

Ah, ik zag het inderdaad in dit topic staan. Je feedback erover is wel doorgezet, maar hierover krijgen we vrijwel nooit reactie. Dat wordt opgepakt door de juiste afdeling zodat ernaar gekeken kan worden. Maar dit is al enige tijd terug, dus ik zal dit nogmaals doorzetten. Hopelijk kun je dan in de toekomst wel zonder problemen de fiets omhoog en omlaag meenemen. 

Reputatie 6
Badge +2

Goedemorgen,

ik wil graag doorgeven dat beide liften van station Purmerend Weidevenne  zowel perron 1 als 2 maanden defect zijn. Er word niet naar om gekeken en ik en velen net als mij zijn erg afhankelijk van d lift. Ik vind het ontzettend jammer dat het niet serieus word genomen naar paar keer te hebben doorgegeven. Ik hoop dat jullie mij dit keer serieus nemen en het ook serieus aanpakken.

Mvg, zizi 

Hi Zizi, 

Ik heb er direct even navraag over gedaan. De lift op spoor 2 wordt (volgens de planning) begin oktober gerepareerd. Voor deze lift waren er verschillende onderdelen besteld. Er is ook al naar de lift op spoor 1 gekeken, maar deze is helaas nog stilgezet. Daar is nu een nieuwe melding van gemaakt zodat ook deze lift (hopelijk snel) gerepareerd kan worden.

Hi, de lift op Bilthoven station is alweer meer dan 3 weken stuk. Kan deze gemaakt worden? Ik ben sterk afhankelijk van de lift.

 

Ik heb er even achteraan gebeld en wij hebben bekend dat de lift naar perron 1 & 2 defect is en zo spoedig mogelijk wordt gerepareerd. Gaat het ook om deze lift of is er een andere ook defect op dit station?

Reputatie 6

De lift op Kampen Zuid is stuk bij perron 1. Kwam er nu ook achter dat de fietsgoot bij de trap heel onpraktisch is. Er zitten een de trapbeugel een soort zijbeuken waardoor je trapper vast komt te zitten. Ik kreeg met geen mogelijkheid mijn fiets omhoog. Enige optie is nu omreizen via zwolle. Dus graag melden dat ligt stil is en nog eens kijken svp naar fietsgoot. Dank!

Ik heb ze beide weer aangemeld. Jammer dat het nu inderdaad vaker voorkomt. Ze gaan er iemand op af sturen.

Ik zie dat er eerder vandaag al een melding is gemaakt van de defecte lift. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

Voor de fietsgeul zal ik je feedback nog wel doorzetten!

Hallo,

 

Kampen zuid station. De trein na Lelystad de lift is stuk spoor 1. elke keer werkt die wel en weer niet en vandaag weer niet mensen die afhankelijk zijn van een lift is dit wel zo handig. Zou hier goed na gekeken kunnen worden want dit is het hele jaar al zo. 
 

alvast bedankt. 

De NS lift op station Schollevaar is vandaag 13 mrt defect.Gr  Henk Burger

Dankjewel voor je melding, Hambo. Ik ga er werk van maken.

Op station Almere Poort is de lift bij spoor 2 alweer stuk. Heel vervelend voor personen die geen trap op kunnen zoals mijzelf.

Het heeft mij geforceerd alsnog de auto te nemen vandaag.

Jammer om dat te lezen, Poort.

Ik zie dat er al wel een storingsmelding is gedaan. Ik hoop dat deze lift snel wordt hersteld. Mijn excuses voor het ongemak!

De lift op het perron in Harderwijk was net weer in werking. Vanmorgen deed ie t weer niet. De deuren gaan wel open, maar de knoppen reageren niet. Kan iemand daar naar kijken? Bedankt!

Reageer