beantwoord

Waar meld ik dat de stationslift het niet doet?



Toon eerste bericht

64 reacties

Dag, de lift op station Houten centrum is nog steeds buiten dienst!! Dit is al weer zo'n 3 weken... hoe ga ik morgen met mijn rolstoel boven komen?? Graag jullie spoedige actie gevraagd, mvrgr Hessel

Ik zie dat er al een melding van is gemaakt. Bedankt voor het doorgeven!

Dag, de lift op NS Station Houten centrum is kapot! Dat is niet handig voor mij mey mijn rolstoel... Wanneer wordt deze gerepareerd? Ik hoor graag, ik ben hier afhankelijk van! Hgr Hessel

Reputatie 6

Hey Hessel36. Welkom bij de NS Community! 

We zijn al op de hoogte dat deze lift kapot is en we gaan dit zo snel mogelijk oplossen. Ik heb helaas geen exacte datum dat de lift weer bruikbaar is, maar we zijn er mee bezig! 

Op station Bloemendaal is de lift van tunnel naar perron stuk. 

Reputatie 7
Badge

Dag, de lift op station Houten centrum is nog steeds buiten dienst!! Dit is al weer zo'n 3 weken... hoe ga ik morgen met mijn rolstoel boven komen?? Graag jullie spoedige actie gevraagd, mvrgr Hessel

is het een optie om vanaf Houten Castellum te gaan?

Echt belachelijk ik vind NS echt nul begrip heeft voor mensen die echt afhankelijk zij ln van de lift maar verwachten wel dat je altijd een geldige vervoerbewijs bij je hebt. Ik heb al heel lang aangegeven dat lift station Weidevenne zowel spoor 1 als 2 maanden lang defect zijn en als kers op de taart is nu die van Sloterdijk spoor 9 en 10 oog defecten. Ik vind dit echt schandalig en erg jammer en nu is de vraag wanneer worden ze ooit wel een keer gerepareerd?. 

Erg naar dat de lift op station Houten het nog steeds niet doet, @Hessel36. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met Reisassistentie.

Reputatie 7
Badge +1

Dag, de lift op station Houten centrum is nog steeds buiten dienst!! Dit is al weer zo'n 3 weken... hoe ga ik morgen met mijn rolstoel boven komen?? Graag jullie spoedige actie gevraagd, mvrgr Hessel

Je zal reisassistentie moeten aanvragen denk ik. De lift is morgen echt niet gemaakt.

Wij vinden het erg spijtig wanneer er een lift defect is waarvan mensen afhankelijk zijn. We proberen de lift dan ook zo snel mogelijk te repareren. Helaas zijn wij ook afhankelijk van anderen voordat wij deze taak kunnen uitvoeren. Vaak is het wachten op materiaal voordat de reparatie uitgevoerd kan worden.

Bedankt voor het melden. Ik zet het door!

Lift is weer defect op station Weidevenne beide liften soor 1 en 2

Ik wil melden dat de lift op lelylaan het niet doet. Ik kan nergens het aangeven.

Goedenavond Zizi, erg vervelend dat de liften weer defect zijn. Het defect is bij ons bekend maar heb het nogmaals doorgegeven.

Reageer