Sticky beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?


Ik heb een OV-Fiets gevonden. Nr 75601

icon

Beste antwoord door Tomas NS 3 September 2022, 14:00

Bekijk origineel

187 reacties

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb hem sticky gemaakt.

Er staat al enkele weken een OV Fiets in de Groenestraat in Zwolle, tussen nummer 58 en 60. Nummer B03682. 

 

Welkom op onze NS Community, MarjoleinJ. Bedankt! Ik maak er werk van. :)

Sinds afgelopen vrijdag staat de fiets met nr 17533 in de bosjes. Bij de kruising van de Jan van Neckstraat en de Anna Hendrixlaan in Tiel.

 

@Laura NS hij is zelfs al opgehaald, super hoor, zo snel, bedankt!

Dankjewel Dje, voor het opletten. De OV-Fiets is nog maar kort verhuurd en wordt niet vermist. Hopelijk wordt de OV-fiets weer ingeleverd.

Deze fiets staat al een lange tijd in het fietsenhok tussen de 2 bedrijfspanden. 
Nummer 54512
Reactorweg 23a, Utrecht 

 

Hoi Penkepank en welkom bij onze Community. Ik heb een ophaalverzoek aangemaakt voor deze fiets. Bedankt voor het melden!

Staat al enkele weken op Brugstraat 2 in Beek en Donk t.o. Avia tankstation.

Bedankt Gerard Arends! Ik ga er werk van maken.

Er staat al een paar weken een OV fiets bij de bushalte ter hoogte van Huis Eikhold, Valkenburgerweg 72 in Heerlen.

 

Yes, ik zie dat deze reeds is aangemeld voor ophalen. Super dat je het even meldt!

Hallo, er staat hier al een aantal dagen een fiets van jullie langs de weg. Lag in de bosjes met een lekke band. Gezien de staat, binnenband is in tweeën, geloof ik niet dat deze nog wordt teruggebracht.

 

Nr. 15092

Postcode 8225ta, nr 76

 

Mvg Dylan

Hallo MugenNoJin en welkom bij de NS Community.

 

Bedankt voor het doorgeven van de locatie van deze fiets. Ik heb hiervoor een melding aangemaakt.

In de christiaan de wetstraat amsterdam tegenover 37 staat al weken een OV fiets in het rek nu ook zonder slot en met lekke band. het is nummer 61854.

Groeten

Frans

Hoi roei, bedankt voor het melden. Ik heb een ophaalverzoek gemaakt.

Ov fiets met nummer 12730 staat al enkele weken gestald aan de klaverlaan in Arnhem bij de flat Monchy State. Het ziet er niet naar uit dat hij nog gebruikt wordt. Zou hij opgehaald kunnen worden? Alvast bedankt!!

Ter hoogte van welk huisnummer aan de Klaverlaan kunnen wij deze fiets vinden?

Badge +3

Ter hoogte van welk huisnummer aan de Klaverlaan kunnen wij deze fiets vinden?

De flat heeft huisnummers 10 t/m 128, de hele (doodlopende) straat is nog geen 100 meter lang. 😂

Dus hier ergens https://maps.app.goo.gl/ejS8ZkoqabtJBnK68

Ter hoogte van welk huisnummer aan de Klaverlaan kunnen wij deze fiets vinden?

 

Precies wat Robert ook zegt, er is eigenlijk maar 1 flat die in de straat staat. Maar voor het gemak nummer 10 dan maar? Dankjewel voor de melding!

 

Badge +3

Precies wat Robert ook zegt, er is eigenlijk maar 1 flat die in de straat staat. Maar voor het gemak nummer 10 dan maar? Dankjewel voor de melding!

Grappig, op wat nu nr. 2 en 8 is zat volgens Google Maps in 2008 nog een 'Videolaid’ met een (op de foto) nogal smalle deur 🤣 https://maps.app.goo.gl/7RHXNXXafuTr2aDS6

Een Hele goedenmiddag.

 

Deze fiets staat al ruim drie weken op de halte Gondel Zuid te Lelystad.

Het gaat om fietsnummer 19602.

 

Ze zijn al begonnen onderdelen te verwijderen..

 

 

 

Reputatie 7
Badge

Deze fiets met nummer 12830 staat al een tijdje in Zegveld bij de Coop aan de Middenweg 2.

Wordt die al vermist?

Dankjewel @Aar! Deze OV-fiets wordt inderdaad vermist. Ik heb een ophaalverzoek ingediend. 

hallo

De eerder gemelde fiets 61854 heb ik inmiddels naar het Amstelstation gebracht. In dezelfde chritiaan de wetstraat amsterdam rek bij nummer 110 staat nog een fiets nummer 38842 al langere tijd. Wordt incidenteel gebruikt maar staat volgens medewerker bij het amstel als gestolen geregistreerd

Reageer