Sticky beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?



Toon eerste bericht

183 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Deze ov fiets staat alweer een tijdje aan de kleiwerf, ter hoogte van nummer 20, in Alphen aan den rijn. Nummer van de fiets is 76775. Staat deze nog als "verhuurd" of is er iets anders mee?

Wat gaat hier mis?? Een melding van 17 dagen geleden…... 

Reputatie 6
Badge +2

De fiets staat er nogsteeds.

Dat is gek! Die zou inmiddels al opgehaald moeten zijn. Ik heb opnieuw een melding bij deze fiets gezet. Bedankt voor het doorgeven!


 

Deze fiets staat al enige weken op het Cultusplein in Elst (gld). Kunnen jullie kijken of deze als vermist geregistreerd staat?

 

 

Goedemiddag!

 

heeft iemand al kunnen kijken of deze fiets opgehaald moet worden? Staat er nog steeds. Dankjewel

Reputatie 6
Badge +2

Goedemiddag!

heeft iemand al kunnen kijken of deze fiets opgehaald moet worden? Staat er nog steeds. Dankjewel

Deze fiets moet inderdaad opgehaald worden en staat sinds 31 augustus (2023) op de lijst om opgehaald te worden. Ik ga er vanuit dat het dan ook niet lang meer duurt totdat deze opgehaald is.

Er staan al een paar weken 3 ov fietsen bij de Aldi in Aarle-Rixtel 

Reputatie 6
Badge +2

Hey Tassieboe en welkom op de NS Community! 

Twee van deze fietsen worden nog verhuurd. Daar heb ik deze locatiegegevens wel bij genoteerd. De derde fiets (met nummer 18685) zal in ieder geval snel opgehaald worden. Bedankt voor de melding!

Deze OV fietsen staat er al een paar weken te Schutsluisweg 1, 1332 EN Almere

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey Shinkansen7 en welkom op de NS Community! 
Deze fiets is ook al een poosje zoek. Bedankt voor jouw melding! De fiets wordt snel opgehaald.

Op Hinthamereinde 73  te 's-Hertogenbosch staat fiets 18827 al een hele tijd, met een lekke band.

Reputatie 6
Badge +2

Hi sturm49a en welkom op de NS Community! 

Bedankt voor jouw melding! Deze fiets zal snel opgehaald worden.

Fiets B37397 staat al een weekje moederziel alleen en prompt verloren op een verregend veldje van het Vondelpark. Locatie:

 

Dankjewel voor het doorgeven @FransBerenpak. De OV-fiets is eerder deze week al doorgegeven en er staat een ophaalverzoek voor de OV-fiets in ons systeem.

Er staat al ruim een week een OV-fiets op een wat ongebruikelijke plek in Utrecht met nummer 66530. Achterspatbord is helemaal gesloopt zo lijkt. Fiets staat op de stoep langs het fietspad bij de Spijkerstraat naast Speeltuin De Duizendpoot in Utrecht.

 

 

Dankjewel Gert-Jan Jansen voor het melden. Erg spijtig om te horen dat de OV-fiets voor een gedeelte is gesloopt. Ik hoop dat de OV-fiets snel opgehaald wordt.

Ik heb hier bij het winkelcentrumpje Heigalerij, van Hogendorplaan 44 1215EH in Hilversum al een paar maanden een OV fiets staan. 
kun je dat melden zodat die opgehaald en weer gebruikt wordt ?  Hartelijk dank.

 Het is fiets 12870 .

Er staat een ov fiets al ruim een week bij de Lidl Maasstraat Apeldoorn 

 

Welkom op onze NS Community, MargrietTvD. Fijn dat je dit even doorgeeft! Ik stuur er iemand op af. :)

Welkom op onze NS Community, Sommelier. Ik heb jouw topic even naar dit bestaande topic verplaatst zodat alles mooi op 1 plek blijft. Ik ga iemand op de fiets af sturen! Bedankt voor het doorgeven.

Gevonden OV-Fiets met nummer 19656 @ Leeuwarden

Enkele maanden staat deze OV-fiets inmiddels in het afgesloten fietsenhok van mijn werkgever Veiligheidsregio Fryslân in Leeuwarden. Kan het kloppen dat deze gemist wordt? Het betreft OV-fiets 19656. Deze bevindt zich achter het gebouw aan de Harlingertrekweg 58. Binnenkomen voor ophalen moet even via de receptie, want je hebt een tag nodig om erin te komen.

Welkom op onze NS Community J-11RiNK. Ik heb hem aangemeld, bedankt voor het doorgeven!

@Laura NS@Erryt NS et cetera,

Misschien is het handig om van dit topic een trendy topic te maken. Dat van die Tier fiets geloven we onderhand wel. 

Daarnaast is het misschien handig om te verwijzen naar de afhandelingsprocedure. Is er enige restitutie richting de klant als de fiets na maanden opgehaald wordt?

 

Via onze website staat wat te doen bij een gevonden fiets. Via Google krijg je dit topic als eerste resultaat waardoor ik het vermoeden heb dat een sticky topic niet nodig is. Voor een verloren fiets die lange tijd later weer wordt teruggevonden wordt geen restitutie geboden.

Via onze website staat wat te doen bij een gevonden fiets. Via Google krijg je dit topic als eerste resultaat waardoor ik het vermoeden heb dat een sticky topic niet nodig is. Voor een verloren fiets die lange tijd later weer wordt teruggevonden wordt geen restitutie geboden.

Nou dan kun je dat TRIER fietsentopic ook wel wat verder achter het behang plakken. Staat bovenaan bij de website als je naar de community klikt. 

Ik ga wederom ff knippen.. ;)

Voor extra uitleg vraag ik het Bing.

Volgende keer is het beste antwoord zie: “Veelgestelde vragen over OV-fiets | NS”?

@Erryt NS Waarom staat dit bovenaan?

Persoonlijk zou ik zeggen dat community leden zich waarschijnlijk meer zorgen maken over de NS OV fietsen dan die van Trier. Dus het idee om er een “Sticky” topic van te maken…. 💡 

Het Tier topic staat als sticky omdat het nog een vrij nieuw product betreft die wij graag onder de aandacht brengen. Als je via google zoekt naar OV-fiets gevonden kom je als eerste op dit topic uit. Ik zal je suggestie overwegen met de andere moderators, maar dit topic wordt nu al vrij makkelijk gevonden doordat google deze als eerste toont.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien wordt dit topic met intussen al 4 pagina vrij makkelijk gevonden, maar alleen al op de eerste pagina van het subforum OV-fiets staan naast dit topic al 13 topics over achtergelaten en gevonden OV-fietsen, waaronder eentje met al 6 pagina's en op de 2e pagina staan er nog eens 10. Een snelle scan van de eerste 10 pagina's van het OV-fiets subforum levert zelfs meer dan 100 topics op met meldingen van gevonden OV-fietsen, wat dan meer dan 40% van het totaal aantal topics in dit subforum is. Niet iedereen vindt dus dit topic. Een sticky topic, waarin ook aangegeven kan worden wat jullie nodig hebben aan gegevens, is dus helemaal niet zo'n gek idee. 

Reageer