Sticky beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?


Ik heb een OV-Fiets gevonden. Nr 75601

icon

Beste antwoord door Tomas NS 3 September 2022, 14:00

Bekijk origineel

185 reacties

Dankjewel @roei voor het terugbrengen van de OV-fiets. Heel erg bedankt! Ik heb dit vermeld in ons systeem. Ik heb een ophaal verzoek ingediend voor de andere OV-fiets. Nogmaals bedankt!

Er staat een schijnbaar ongebruikte fiets voor de Wethouder Verheijhal, Polderweg 300, 1093 KP Amsterdam.

 

Ik blijf het raar vinden dat de sommige mensen die een OV fiets huren, de OV fiets niet terug brengen.
Het is ten eerste asociaal. En men krijgt achteraf een flinke boete, tenminste ik hoop dat ze een flinke boete krijgen. Het zal ze leren.

Hallo,
Sinds 2,5 week staat er een fiets voor de flat in Heemskerk.
Ruysdaelstraat 148 - 150.
Nummer van de fiets is : 17135

Groet, Jeroen.

 

Bedankt JeroenRood, ik ga er actie op ondernemen! :)

Er staat een schijnbaar ongebruikte fiets voor de Wethouder Verheijhal, Polderweg 300, 1093 KP Amsterdam.

 

Die fiets staat er nog steeds, onaangeroerd. Nummer B36280

Reputatie 6

Ik heb een melding voor je doorgezet Jan Ehrhardt. Deze fiets gaat opgehaald worden! 

Er staat al 7 weken een ov-fiets bij ons voor de deur. Ovfiets-nummer: B35505

Locatie: op de stoep, voor de deur bij Ferguutstraat 3,1055SV Amsterdam.

Ik heb een OV-fiets gevonden met het slot open. Nr 13841.

Reputatie 6
Badge +2

Er staat al 7 weken een ov-fiets bij ons voor de deur. Ovfiets-nummer: B35505

Locatie: op de stoep, voor de deur bij Ferguutstraat 3,1055SV Amsterdam.

Bedankt voor het melden! De melding is doorgezet en de fiets zal snel opgehaald worden.

Ik heb een OV-fiets gevonden met het slot open. Nr 13841.

Zou je nog kunnen laten weten waar deze fiets precies staat? Dan kunnen we er ook voor zorgen dat deze opgehaald kan worden.

Er staat al 7 weken een ov-fiets bij ons voor de deur. Ovfiets-nummer: B35505

Locatie: op de stoep, voor de deur bij Ferguutstraat 3,1055SV Amsterdam.

Bedankt voor het melden! De melding is doorgezet en de fiets zal snel opgehaald worden.

Ik heb een OV-fiets gevonden met het slot open. Nr 13841.

Zou je nog kunnen laten weten waar deze fiets precies staat? Dan kunnen we er ook voor zorgen dat deze opgehaald kan worden.

De fiets staat op het pad tussen de Galiciëstraat en Asturiëstraat (ter hoogte van nr 9) in Lent. Bedankt!

 

Reputatie 6
Badge +2

Top, bedankt voor de terugkoppeling! De fiets zal snel opgehaald worden.

De 56059 ligt redelijk voor pampus voor de deur bij de Wiekslag 820 in Capelle a/d IJssel; wellicht vermist?


 

Oei, die heeft het inderdaad wat zwaar gehad. Bedankt voor de informatie, ik heb het doorgegeven!

De 61602 staat al ruim een week bij een elektriciteitshuisje tegenover Paradijstuinlaan 103 in Vleuten.

 

 

Dankjewel PWA777 voor het melden! Ik heb de melding doorgezet.

In Groningen aan het Sontplein II - 53°12'54.5"N 6°35'19.8"E
staat al behoorlijke tijd een kapotte OV-fiets, nr. B33593

 

Hi hbokh en welkom bij de NS Community.

Bedankt voor het doorgeven. Deze fiets waren we inderdaad kwijt. Ik ga 'm laten ophalen!

Hier staat ook al een paar weken een ov-fiets voor de garageboxen. Ik heb hem verplaatst naar de nietjes bij de Geldmaat bij winkelcentrum Hoge Vucht in Breda.

 

Reputatie 6

Goedemorgen tommert38. Welkom bij de NS Community! 

Als ik het even opzoek zie ik 3 locaties hiervan staan bij de Hoge Vucht. Welke van deze locaties is het? Dan zet ik deze melding voor je door! 

Hi @Daniël NS 

Het is de Geldmaat buiten, naast de Ter Stal winkel aan de Antwerpenstraat!

Reputatie 6

Het is doorgezet, bedankt!

Hallo, er staat bij mij op het pleintje een OV- fiets die niet op slot staat. Ook is het voor spatbord kapot

Hij staat op het pleintje met garageboxen, naast Malvert 7545, Nijmegen 

Nummer is B34270

 

Hoi! Bedankt voor het aangeven! Deze is echter 2 dagen geleden gehuurd en kan ik niks mee doen op dit moment. De huurder is hier zelf verantwoordelijk voor nu.

Hallo. Er staat al lange tijd een fiets met nummer 65927 bij mij in de buurt. Deze staat in een fietsenrek aan de Achterom in Oss. Het is een vrij grote straat, maar er zit een parkeerterreintje op de hoek Achterom / Baljuwstraat achter het winkelcentrum. Daar staat de fiets, naast de fysiotherapiepraktijk.

Reageer