Skip to main content
Sticky beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?

Ik heb een OV-Fiets gevonden. Nr 75601

239 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor je meldingen, Tess2024. Beide fietsen zullen snel opgehaald worden!

Bij mij in de buurt staan al een tijdje twee fietsen die niet meer in gebruik lijken te zijn:

B34005 staat tegen de heg geplaatst op de hoek van de Hoofdstraat en Van Rijckevorselstraat in Driebergen.

Fiets 15425 staat in het fietsenrek van bushalte Rijsenburg op de Hoofdstraat in Driebergen. Ter hoogte van Van Asselt adviseurs & accountants.

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor je melding, evson! Deze fiets is al een tijdje vermist en zal nu snel opgehaald worden.

Deze fiets staat al een tijdje in het fietsenhok op amsterdamsevaart 268 te Haarlem. 

Inderdaad zie ik dat de fiets nog wacht om te worden opgehaald. Ik heb geen zicht in de planning van het team dat zich hiermee bezig houdt, maar ga ervan uit dat het niet heel lang meer gaat duren. De melding is in ieder geval wel goed doorgekomen, maar staat dus nog open. Dit kan te maken hebben met drukte.

Super, bedankt voor de melding! De fiets zal snel opgehaald worden

De fiets staat er nog steeds

Reputatie 6
Badge +2

Super, bedankt voor de melding! De fiets zal snel opgehaald worden.

Ik kon toch geen betere plek verzinnen, dus ik heb 'm laten staan. Als je naar de Zernikeplaats gaat, dan is daar een parkeerplaats met slagboom (waar jullie niet in kunnen). Aan de overkant van de parkeerplaats staat de fiets.

Reputatie 6
Badge +2

Deze fiets is inderdaad vermist. @bramgeenen wil je laten weten waar je de fiets precies neerzet? Dan kan ik de melding in ons systeem zetten om de fiets op te laten halen.

Op het terrein van het Radboudumc in Nijmegen staat al een paar weken OV fiets B44217. Is deze vermist? Zo ja, dan ga ik even kijken waar ik 'm kan neerzetten zodat deze opgehaald kan worden.

Bedankt voor het melden. Ik zet het door zodat de fiets kan worden opgehaald.

OV fiets gevonden nr. 20742 adres AH, Terweeplein 3, Oegstgeest 

Goedemiddag Dennie99. Welkom bij de NS Community.

Bedankt voor de oplettendheid! Ik geef het door.

In Pijnacker staat fiets 69995 al meer dan 2 weken op een gekke plek, kruising Oostlandpad met Overgauwseweg. Is deze fiets misschien vermist?

Hallo Martijn en welkom bij de NS Community,

Weet je zeker dat het nummer 55748 is? Ik kan geen fietsen vinden met dit nummer.

In Rotterdam staat al een week een ov-fiets op een vreemde plek. Nr 55748. Locatie Banierstraat 148. Zal ik de fiets naar het station brengen?

#gevonden #ov-fiets

Ik zie dat dat deze fiets is gemeld en voor de poortjes staat. Hij zal spoedig worden verwijderd.

Deze fiets met nummer B44371 staat nu al redelijke tijd op Station Bergen op Zoom in de fietsenstalling aan de kant van de Parallelweg. 

Ik zie dat hij inderdaad al is opgehaald. Het is dus heel snel gegaan.

Reputatie 7
Badge +2

Zijn jullie nou zo snel geweest met ophalen trouwens? Vanmorgen stond die OV-fiets die ik meldde er nog, maar toen ik vanmiddag daar uit de bus stapte was ‘ie weg. Dus als het ophaalverzoek nog open staat kan die er wel uit, maar anders was het vrachtwagentje blijkbaar in de buurt.

Bedankt voor de toelichting Daniel. Ik heb een verzoek ingeschoten om de fiets op te laten halen.

Reputatie 7
Badge +2

Ik zie dat deze fiets nog maar enkele dagen gehuurd is Daniel, Het lijkt hier om een reguliere verhuring te gaan. 

Dat lijkt me sterk @Daniël NS , die fiets staat daar al minstens anderhalve week onaangeroerd op exact dezelfde plek.

Heb 'm zelf vorige week maandag nog aan de kant gezet omdat hij de fietsenrekken blokkeerde (stond hij dwars voor) en sindsdien is hij geen millimeter meer verplaatst. Dus wellicht nog niet als gestolen geregistreerd, maar gebruikt wordt hij ook niet meer.

Reputatie 6

Ik zie dat deze fiets nog maar enkele dagen gehuurd is Daniel, Het lijkt hier om een reguliere verhuring te gaan. De fiets die JLuijkx meld waren we wel kwijt, ik heb een melding doorgezet!

Reputatie 7
Badge +2

OV-Fiets 21408 staat al een paar weken bij bushalte Haydnstraat (stad in) aan de Heiligenbergerweg in Amersfoort…

Deze fiets met nummer B45338 staat al een tijdje bij Jumbo Vogelaar in Bergen op Zoom (Vogelaar 29, 4617 LG Bergen op Zoom) aan de kant van de Domino's (deze jumbo heeft 2 ingangen). 

Reageer