Sticky beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?



Toon eerste bericht

189 reacties

Oei, die heeft het inderdaad wat zwaar gehad. Bedankt voor de informatie, ik heb het doorgegeven!

De 56059 ligt redelijk voor pampus voor de deur bij de Wiekslag 820 in Capelle a/d IJssel; wellicht vermist?


 

Reputatie 6
Badge +2

Top, bedankt voor de terugkoppeling! De fiets zal snel opgehaald worden.

Er staat al 7 weken een ov-fiets bij ons voor de deur. Ovfiets-nummer: B35505

Locatie: op de stoep, voor de deur bij Ferguutstraat 3,1055SV Amsterdam.

Bedankt voor het melden! De melding is doorgezet en de fiets zal snel opgehaald worden.

Ik heb een OV-fiets gevonden met het slot open. Nr 13841.

Zou je nog kunnen laten weten waar deze fiets precies staat? Dan kunnen we er ook voor zorgen dat deze opgehaald kan worden.

De fiets staat op het pad tussen de Galiciëstraat en Asturiëstraat (ter hoogte van nr 9) in Lent. Bedankt!

 

Reputatie 6
Badge +2

Er staat al 7 weken een ov-fiets bij ons voor de deur. Ovfiets-nummer: B35505

Locatie: op de stoep, voor de deur bij Ferguutstraat 3,1055SV Amsterdam.

Bedankt voor het melden! De melding is doorgezet en de fiets zal snel opgehaald worden.

Ik heb een OV-fiets gevonden met het slot open. Nr 13841.

Zou je nog kunnen laten weten waar deze fiets precies staat? Dan kunnen we er ook voor zorgen dat deze opgehaald kan worden.

Ik heb een OV-fiets gevonden met het slot open. Nr 13841.

Er staat al 7 weken een ov-fiets bij ons voor de deur. Ovfiets-nummer: B35505

Locatie: op de stoep, voor de deur bij Ferguutstraat 3,1055SV Amsterdam.

Reputatie 6

Ik heb een melding voor je doorgezet Jan Ehrhardt. Deze fiets gaat opgehaald worden! 

Er staat een schijnbaar ongebruikte fiets voor de Wethouder Verheijhal, Polderweg 300, 1093 KP Amsterdam.

 

Die fiets staat er nog steeds, onaangeroerd. Nummer B36280

Bedankt JeroenRood, ik ga er actie op ondernemen! :)

Hallo,
Sinds 2,5 week staat er een fiets voor de flat in Heemskerk.
Ruysdaelstraat 148 - 150.
Nummer van de fiets is : 17135

Groet, Jeroen.

 

Ik blijf het raar vinden dat de sommige mensen die een OV fiets huren, de OV fiets niet terug brengen.
Het is ten eerste asociaal. En men krijgt achteraf een flinke boete, tenminste ik hoop dat ze een flinke boete krijgen. Het zal ze leren.

Er staat een schijnbaar ongebruikte fiets voor de Wethouder Verheijhal, Polderweg 300, 1093 KP Amsterdam.

 

Dankjewel @roei voor het terugbrengen van de OV-fiets. Heel erg bedankt! Ik heb dit vermeld in ons systeem. Ik heb een ophaal verzoek ingediend voor de andere OV-fiets. Nogmaals bedankt!

hallo

De eerder gemelde fiets 61854 heb ik inmiddels naar het Amstelstation gebracht. In dezelfde chritiaan de wetstraat amsterdam rek bij nummer 110 staat nog een fiets nummer 38842 al langere tijd. Wordt incidenteel gebruikt maar staat volgens medewerker bij het amstel als gestolen geregistreerd

Dankjewel @Aar! Deze OV-fiets wordt inderdaad vermist. Ik heb een ophaalverzoek ingediend. 

Reputatie 7
Badge

Deze fiets met nummer 12830 staat al een tijdje in Zegveld bij de Coop aan de Middenweg 2.

Wordt die al vermist?

Een Hele goedenmiddag.

 

Deze fiets staat al ruim drie weken op de halte Gondel Zuid te Lelystad.

Het gaat om fietsnummer 19602.

 

Ze zijn al begonnen onderdelen te verwijderen..

 

 

 

Badge +3

Precies wat Robert ook zegt, er is eigenlijk maar 1 flat die in de straat staat. Maar voor het gemak nummer 10 dan maar? Dankjewel voor de melding!

Grappig, op wat nu nr. 2 en 8 is zat volgens Google Maps in 2008 nog een 'Videolaid’ met een (op de foto) nogal smalle deur 🤣 https://maps.app.goo.gl/7RHXNXXafuTr2aDS6

Ter hoogte van welk huisnummer aan de Klaverlaan kunnen wij deze fiets vinden?

 

Precies wat Robert ook zegt, er is eigenlijk maar 1 flat die in de straat staat. Maar voor het gemak nummer 10 dan maar? Dankjewel voor de melding!

 

Badge +3

Ter hoogte van welk huisnummer aan de Klaverlaan kunnen wij deze fiets vinden?

De flat heeft huisnummers 10 t/m 128, de hele (doodlopende) straat is nog geen 100 meter lang. 😂

Dus hier ergens https://maps.app.goo.gl/ejS8ZkoqabtJBnK68

Ter hoogte van welk huisnummer aan de Klaverlaan kunnen wij deze fiets vinden?

Ov fiets met nummer 12730 staat al enkele weken gestald aan de klaverlaan in Arnhem bij de flat Monchy State. Het ziet er niet naar uit dat hij nog gebruikt wordt. Zou hij opgehaald kunnen worden? Alvast bedankt!!

Hoi roei, bedankt voor het melden. Ik heb een ophaalverzoek gemaakt.

In de christiaan de wetstraat amsterdam tegenover 37 staat al weken een OV fiets in het rek nu ook zonder slot en met lekke band. het is nummer 61854.

Groeten

Frans

Reageer