Even kennismaken..
Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!
Als er vragen zijn over acties en campagnes van mij en mijn collega-marketeers, zal ik deze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.
Tot snel!
Hallo Joep van Dijk en welkom bij onze Community! Leuk dat je je hebt aangemeld en we kijken uit naar de vragen!
Een ns-medewerker heeft mij 50 euro in rekening gebracht terwijl ik abonnee was van de ns Flex-dienst. Waarom is dit onrecht? Help alstublieft
Ik ben Janneke en ik woon naast een station! Ik ben voornamelijk een treinreiziger, maar stiekem ook een liefhebber van treinen in alle vormen, soorten en maten!
Ik ben GroeneRuiter en ben zojuist op dit Forum gekomen. Ik keek al lang naar het forum en besloot dus een account aan te maken.
GroeneRuiter
Een ns-medewerker heeft mij 50 euro in rekening gebracht terwijl ik abonnee was van de ns Flex-dienst. Waarom is dit onrecht? Help alstublieft
Dubbel gepost, zie hier.
Het staat niet bij voorbaat vast dat dit onrecht is.
De opties van een antwoord zijn daar ook al gegeven door
Gelukkig maar 1 x per week met telkens weer de vraag, haal ik de overstap ....of gaan we weer een half uur wachten?
Is er weer werk aan het spoor...., gaan we weer bussen of hebben we geluk?
Niet zo'n tevreden reiziger dus!
Bedankt voor het warme welkom. Ik kom je vast snel weer tegen!
GroeneRuiter
De NS matigt de toon ook al en lijken het beter te begrijpen. Als de NS de eigen verantwoordelijkheid neemt, wil het geen zaken doen met deze 'werkgevers'. Stel een maatschappelijke daad en neem de werknemers van deze bedrijven zelf in dienst. Dat mag wel wat kosten. Werknemers die goed behandeld worden, staken in een land als Nederland met een goed overlegmodel niet. De werknemers die nu staken behoren tot de zwakste groepen in Nederland. NS kan zich niet meer verschuilen achter de onmacht die ze zelf heeft gecreëerd door het werk uit te besteden aan, zo blijkt, malafide werkgevers in de schoonmaakbranche. Wie gestolen zaken koopt is een heler. De eisen die de stakers stellen, zijn zo minimaal dat je je ogen uitwrijft als je je bedenkt dat dit in een, tot voor kort, beschaafd land, nog nodig is ook.
Schone treinen samen met een schoon geweten is niet alleen winst voor NS maar voor iedereen.
Superleuk dat je je even voorstelt en jouw interesse voor treinreizen deelt! Heb je zelf ook de ambitie gehad om je vader achterna te gaan?
Graffiti kan er soms (persoonlijke mening) erg mooi uit zien, maar we hebben het inderdaad liever niet op de treinen en stations! Mocht je trouwens een smartphone hebben, dan kun je de Graffiti Vrij app downloaden. In samenwerking met Hago en NedTrain is de GraffitiVrij app ontwikkeld voor het melden van graffiti op treinen. Erg handig! Mocht je deze app niet kunnen of willen gebruiken, dan kun je het ook melden (met treinstelnummer) bij onze klantenservice. Het liefst met een bijgevoegde foto.
Dit is mijn laatste forumdienst dus mij zul je helaas niet meer tegenkomen hier (misschien met een privéaccount ☺️), dus ik wens je veel plezier op dit forum! Hopelijk kunnen jij en de andere reizigers veel voor elkaar betekenen!
De NS matigt de toon ook al en lijken het beter te begrijpen. Als de NS de eigen verantwoordelijkheid neemt, wil het geen zaken doen met deze 'werkgevers'. Stel een maatschappelijke daad en neem de werknemers van deze bedrijven zelf in dienst. Dat mag wel wat kosten. Werknemer die goed behandeld worden, staken in een land als Nederland met een goed overlegmodel niet. De werknemers die nu staken behoren tot de zwakste groepen in Nederland. NS kan zich niet meer verschuilen achter de onmacht die ze zelf heeft gecreëerd door het werk uit te besteden aan, zo blijkt, malafide werkgevers in de schoonmaakbranche.
Schone treinen samen met een schoon geweten is niet alleen winst voor NS maar voor iedereen.
Ook helemaal mee eens Tomprins! De NS hebben nog meer vuile plannen; per 1 januari 2015 worden alle eigenaren van fietsstallingen uit de gebouwen gezet. Althans, dat is het plan. Zoals Fietspoint Leeuwarden. Zij zijn een zelfstandig eigenaar, maar huren de ruimte voor de fietsenstalling. Hen is per 1 januari 2015 de huur opgezegd, terwijl ze een contract hebben tot 2019. Fietspoint Leeuwarden stapt nu naar de rechter.
Ik stuurde een brief aan NS, met mijn protest tegen dit besluit en met de vraag, waar de klanten van de NS - en in Leeuwarden ook van het busvervoer, als je naar een andere plaats moet. Het busstation bevindt zich buiten het Leeuwarder station - dan naartoe moeten. Ik kreeg een bericht terug van een manager, waarin deze schreef "dat hij zich mijn irritatie kon voorstellen, maar dat hij verder er niet op inging". De arrogantie ten top dus! Laten we met ons allen solidair zijn met de eigenaren van de fietsstallingen, die altijd netjes op onze fietsen passen, en met alle slecht behandelde schoonmakers.
Met vriendelijke groet,
Aafke.
O, ja, zal ik doen. Ja, ik leer het forum nu net kennen, dus ik moet er nog even wegwijs in worden.
Welkom Loen! Je kan een topic aanmaken met je vraag. Dit topic is puur bedoeld voor kennismaking.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.