Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61436 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Hallo allemaal, mijn naam is Sem. Ik werk als freelance ontwerper, werk vaak op afstand en reis daarom veel door het land en naar het buitenland.

Dag allen, ik ben Ruben en reis 3 dagen per week tussen Rotterdam en Amsterdam (en weer terug gelukkig). Een echte forens dus, maar ik mag wel achter de spits aan sukkelen, dat scheelt.
Hoi Pauline! Welkom op het Serviceforum 🙂 We zien je vraag vanzelf voorbij komen en gaan ons best doen daar zo goed mogelijk op te antwoorden.
Ik ben paul en heb met mijn vrouw 2 jaar voorlichting gegeven over de ov-chipkaart in het kader van een project van het ministerie van verkeer en waterstaat
https://www.youtube.com/watch?v=kBBD41JLo0A
Hallo mijn "naam" is Robert ten Brink en ik kom mijzelf even voorstellen aan de mede-reizigers op dit forum.
Die mij tot nu toe best bevalt.. 😃
Ha, welkom op het NS Serviceforum! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier! hallo ik heb mijn fiets gister 18-06-2014 woensdag heb ik hem in de bewaakte fiets stalling gezet in weert ik kreeg een kaartje en die moest ik inleveren als ik hem kwam ophalen maar ik ben het kaartje gister kwijt geraakt ik weet elk detail van de fiets kunt u mij mischien helpen want volgens die man kreeg ik hem niet mee zomder het gele kaartje waar een nummer op stond want die kaartje moest aan de ns worden gegeven
Welkom op ons forum Marcel! Leuk dat je lid bent geworden en meng je vooral in de diverse discussies. Als je iemand kan helpen met advies... be my guest!
Beste OV gebruiker, graag wil ik je adviseren om even contact op te nemen met NS Fiets via 0900-343 87 55. Zij kunnen voor je uitzoeken wat je nu kunt doen.
Hetzelfde janjan!