Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61453 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Goedemiddag, Klaas-Jan, ik heb een 40% korting voordeeluren abonnement met keuzedagen; mijn vraag is of ik op een keuzedag een medereiziger kan uitnodigen en kan diegene dan ook met 40% korting met mij meereizen?
Ha, welkom op het NS Serviceforum! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!
Reputatie 7
Badge +4
Eigenlijk hoort u die vraag hier niet te stellen maar het antwoord is ja, dat mag. Het mag ook als als u uw keuzedag niet gebruikt en op saldo reist. In beide gevallen reist uw medereiziger met 40 procent korting maar hij moet wel een eigen chipkaart hebben en daar samenreiskorting opzetten. Dit kan op het automaat.
Mijn naam is ann en ik heb een aantal vragen over mijn abonnement
Ik ben nieuw, maar heb ook een vraag... Ik heb al jaaaaaren een kortingskaart die ingaat om 09.00 uur 's ochtends. Nou wil ik nog wel eens een trein nemen om 09:01 (kortingskaart geldig), maar dat betekent meestal dat ik al een paar minuten eerder incheck (08:57 dus kortingskaart niet geldig). Hoe wordt dit opgelost? Voor mij is dit extra belangrijk omdat ik sinds een jaar 'seniora' ben en dus leuke keuzedagen heb....
Hallo, ik ben Guus en kreeg bij aanmelding van mijn zakelijke account een uitnodiging voor dit forum. Ik trein al achttien jaar dagelijks naar mijn werk en ga van mijn Traject Vrij nu over naar NS Business Account.
Reputatie 1
Hallo, ik ben Guus en kreeg bij aanmelding van mijn zakelijke account een uitnodiging voor dit forum. Ik trein al achttien jaar dagelijks naar mijn werk en ga van mijn Traject Vrij nu over naar NS Business Account.

met een ns business account kan je ook traject vrij erop zetten. dus ik zie het verschil niet...
Hoi,
ik ben Eva en sinds kort ben ik begonnen met de trein naar mijn school te rijden en graag wil ik hier meedoen.
Hoi Paul,

Vreemd als je dat niet kan in "Stel je Vraag". Als je op "Stel je vraag" klikt, krijg ik rechts bovenin een blauwe button van "maak een nieuw topic aan" en daar kan ik dan een vraag of een nieuw topic starten. Ik hoop dat het je lukt, anders horen we het graag.

Ik hoop dat het je nu wel lukt. Trouwens, ook aangenaam om kennis te maken 😉
Reputatie 6
Badge +2
Ik krijg ook een foutmelding. Je kan naar https://forum.ns.nl/stel-vraag-14 gaan.
Hoi,

Ik ben Nooduitgang. Uit nood geboren. Zat laatst in een toeterende en afremmende trein. Spannend hoor 🙂
Apart, ik kan er via de normale weg gewoon opkomen.
Welkom op het NS Serviceforum Eva!

Dankuwel! U heeft een privébericht van mij.
Welkom, Nooduitgang! Hopelijk horen we nog vaker over je spannende reizen 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad jammer dat je hier stopt als moderator Iris. Volgens mij was jij nu de "langst zittende" 😆

Ga je binnen NS wat anders doen of buiten NS? In ieder geval hee veel succes daar mee.
Als ik op "stel je vraag" en maak een nieuw topic aan krijg ik direct de link die jij al doorstuurde https://forum.ns.nl/stel-vraag-14, daar word ik meteen naar doorverwezen.

En hetzelfde bij "in de trein" is het deze link https://forum.ns.nl/topic/new?forum_id=11.

Geen idee waarom dat bij mij wel direct goed gaat. Ben geen IT-er.
Dank je Sivan! Komt goed. 😉 Het blijkt dat ik al op het juiste spoor zit. 🙂
Hallo, ik ben LĂșthien. Ik ga graag en vaak met de trein en heb af en toe een vraag 🙂
Aha, die doet het inderdaad niet. Ook bij mij niet nee.
Luthien, welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld op het forum. Stel gerust al jouw vragen, en vergeet ook niet de zoekfunctie te gebruiken. Wie weet is jouw vraag al eens gesteld. Tot snel!
Aha, die doet het inderdaad niet. Ook bij mij niet nee.

Probleem is al gesignaleerd richting Klantenservice
Ik ben Lourens en na jarenlang in de detailhandel gewerkt te hebben als bedrijfsleider begin ik eind november met mijn opleiding tot HC. Ik ben al veel interessante topics voorbij zien komen en zal de komende tijd dit forum verder uitpluizen 🙂 Wie weet heb ik in de toekomst ook nog wat zinnigs bij te dragen.
Hmm, zowel in FireFox als Safari:
403, Je hebt geen toegang tot deze pagina.

Sorry, helaas is deze pagina niet toegankelijk voor je.


Hoi Paul,

Vreemd als je dat niet kan in "Stel je Vraag". Als je op "Stel je vraag" klikt, krijg ik rechts bovenin een blauwe button van "maak een nieuw topic aan" en daar kan ik dan een vraag of een nieuw topic starten. Ik hoop dat het je lukt, anders horen we het graag.

Ik hoop dat het je nu wel lukt. Trouwens, ook aangenaam om kennis te maken ;)
Nogmaals welkom Lourens 🙂
En in Chrome? Daar kan ik via de gegeven links gewoon op komen.

Reageer