Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61436 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Hallo. Na de zoveelste chagrijnervaring toch maar eens lid van dit forum geworden, wie weet helpt t. Ik reis bijna dagelijks Zuidhorn-Utrecht heen heen en weer en verder door het land. Jarenlang met dal-korting, nu ns business Card
Hoi,

Ik ben mam van een student en zit met vragen vandaar dat ik mij aangemeld heb op dit Forum. Zelf maak ik zelden of geen gebruik van de NS. Werk bij de gemeente en zie wel waar ik uitkom.
Ik ben Koen, reis regelmatig met de trein (zeker elke dinsdag )met de trein, ook nationaal en internationaal al vele plaatsen bezocht.

Goedemorgen allemaal! Ik ben Brian, werkzaam in het hoofdkantoor van NS en (forens) reiziger tussen Vught en Utrecht. Ik hoop af en toe antwoord te kunnen geven op vragen over alles wat met de NS reis te maken heeft en in het speciaal stationsinformatie en reizen in Noord-Brabant! Ik lees overigens al een tijdje mee, maar nu wilde ik ook graag echt mee kunnen praten. :)

Hallo!
Ik ben Raoul Tielman en moet dinsdag alleen nog door een medische keuring om de opleiding tot machinist te mogen volgen, standplaats Amsterdam!
WIsh me luck!
Dag Jennfrie en Koen, beiden welkom op het forum!

@Jennfrie, ik hoop met je mee dat jouw ervaring met NS en jouw kaart erop vooruit gaat dankzij het forum. En laat het ons vooral weten als je een vraag of opmerking hebt.
@Koen: leuk! Voel je vrij om je ervaringen met ons te delen.

@KnightOfTheNite Welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat er iets misgegaan in een van je reizen, maar ik snap niet helemaal of je nog een vraag hebt over deze correctie of dat je enkel even stoom wilt blazen. In het eerste geval wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen meekijken wat er precies is gebeurd en een foutieve correctie eventueel corrigeren.