Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61436 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Hoi, ik ben Marita:S
Hebben 65 plus ouderen nog recht op korting bij NS?

Als u veel reist, kan een Weekendvrijabonnement voor 20 euro of een Dalvrijabonnement voor 42 euro een alternatief zijn. Dit zijn echter prijzen per maand. Een Dalvoordeelabonnement is op dit moment te koop voor €29 euro en voor €24,50 extra heeft u zeven keuzedagen. Dus voor €53,50 heeft u een jaar lang korting in de kdaluren en zeven vrije reisdagen.

Kan ik de verlenging van mijn voordeelurenabonnement dat 4 aug. ingaat ook nu alvast kopen voor €29.-?
Hoi ik ben Marcel en ik heb sinds 9 juni een Weekend Vrij abonnement en heb er nu al veel gebruik van gemaakt zo ben ik vorige week zondag naar Den helder geweest en met zo'n reis heb ik mijn abonnement er al weer uit. Voor dat ik deze abonnement had ging ik niet vaker dan 3x per jaar met de trein.
Ik heb al een voordeelurenabonnement. Kan ik de verlenging ook nu alvast kope voor de aanbiedingsprijs van €29._?
Ha, welkom op het NS Serviceforum! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

Hallo, ik ben zusterjanssen en heb al jaren een daluren abonnement. Ik reis niet veel meer sinds ik ben verhuisd naar Zeeland, echter mijn abonnement houd ik aan. Omdat mijn familie me af en toe nog willen zien
Je kan daarvoor het beste contact opnemen met onze klantenservice Gerda Urban-Hartog, verder wil ik hier even kwijt dat dit topic in het leven is geroepen om met elkaar kennis te maken.
Oftwel gewoon Michael voor mijn vrienden maar omdat ik fan ben van wasberen noem ik mij altijd zo op elk forum dat ik tegenkom! Ben 39 jaar oud en ik reis zowat altijd met de trein van hot naar her... Dusja...
Reputatie 1
Hoi ik ben isabel 66 jaar en maak gebruik van voordeeluren kaart
Hallo mijn naam is ben ik ga regelmatig met de trein en ik hoop hier antwoord te krijgen op mijn als ik diepe
verwijderd
Hoi Ben, en van harte welkom op het forum!
En ik ben Mike ook treinfanaat Reis ook regelmatig door t land. Om gewoon leuke plaatjes te schieten van treinen
betaling gelukt van e-ticket voor meereis reis en nu komt het e-ticket niet
Hallo Ik kan geen e-ticket kopen op, dit topic is bedoeld om kennis te maken met elkaar. Als je een vraag hebt dan kun je daarvoor zelf een apart topic openen met je vraag. Wanneer je een e-ticket niet ontvangt en je hebt het vandaag/nu nodig dan kun je het beste even telefonisch contact opnemen via 030-7515155. Mocht je wat meer tijd hebben dan kun je ook via een van deze kanalen contact opnemen.
Reputatie 1
Hallo, ik ben O.Treblado en heb me aangemeld zodat ik, wanneer ik vragen heb, e.e.a. kan opzoeken.
Reputatie 7
Badge +4
Als het ook niet in uw junkbox is of komt binnen een uur, dan kunt u het beste Klantenservice even bellen, 030-7515155. Uw vraag hoort op een andere plek in dit forum, te weten 'Overige producten'.
Goedemiddag, mijn naam is Ria en ik woon in Wormer.
Als ik met de trein reis is dat in bijna alle gevallen samen met mijn man.
Vandaar dat ik een voordeelurenabonnement heb genomen, dan reizen wij samen met 40% korting.
Helaas hebben we niet veel aan de keuzedagen omdat we 's zomers vier maanden in het buitenland zitten en op die manier niet alle keuzedagen kunnen gebruiken.

Wellicht tot ziens in de trein!

Ria.
Hoi ik ben Biker , reiziger en mystery guest bij NS. Ik ben heel positief over dit forum en ik zal mijn best doen mijn steentje bij te dragen..
Hoi Ria, en van harte welkom op het forum!

Wat gezellig dat jullie samen reizen, en goed om te lezen dat je Samenreiskorting gebruikt. Dat scheelt flink in de kosten.

Voel je vrij om vragen te stellen of zelfs te beantwoorden. Hopelijk tot snel!
Interessant een NS forum. Ik ben forens met jaartrajectkaart Waddinxveen - Rotterdam. Zeer kritisch over de dienstverlening van NS en Prorail. Veel te weinig waar voor het geld en nauwelijks merkbare verbetering van dienstverlening. Het is dat een extra auto nog meer geld kost, maar anders ....
Hoi Ria, en van harte welkom op het forum!

Wat gezellig dat jullie samen reizen, en goed om te lezen dat je Samenreiskorting gebruikt. Dat scheelt flink in de kosten.

Voel je vrij om vragen te stellen of zelfs te beantwoorden. Hopelijk tot snel!


Dag Sivan.

Wij hebben de volgende vraag:

Mijn vrouw heeft onlangs bericht van TLS ontvangen dat haar OV-chipkaart vernieuwd moest worden.
Ik heb daarop via de PC volgens de aanwijzingen op de brief alle gegevens ingevuld.
Nu krijgen we via de post van de NS een brief met als onderwerp "Uw nieuwe persoonlijke OV-chipkaart" met de nieuwe kaart er op vastgeplakt.
Ook haar abonnement is er naar wat wij begrijpen al op geplaatst.
Nu hebben wij ook op dit forum gelezen dat de NS ingeval van de verlenging van een Ov-chipkaart met daaraan een NS abonnement gekoppeld voor de kosten daarvan staat.
Vraag is nu hoe gaan wij die 7,50 Euro terug vragen?
Het nieuwe kaartnummer is *******

Met vriendelijke groeten,
T.Visser
Als je al een abonnement had heb je hier inderdaad recht op. Normaal zou je dan een gratis kaart moeten ontvangen. Je kunt het beste even contact opnemen met: 030-7515155. Onze medewerkers kunnen checken voor je of je recht hebt gehad op een gratis kaart.
Ik ben Martin en ik wil mij op deze plek even voorstellen. Ik heb redelijk wat trein kilometers gemaakt in Nederland maar ook in met name centraal en ex-oost Europa. Ik ben benieuwd of ik hier nog wat kan leren of mogelijk af en toe een tip kan geven aan mede reizigers.
Ah, super goed! Fijn dat het is opgelost 😃
Hallo allemaal,
Ik ben Rene_1974, 1974 is mijn geboortejaar.
Ik ben geen regelmatige treinreiziger, maar ik reis zo nu en dan eens met de trein (met of zonder actie dagkaart van blokker. kruidvat, enz.).
Het reizen met de trein ervaar ik op het algemeen als zeer onspannend.

Reageer