Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61439 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Hoi Bezemsteel, en welkom op het Serviceforum. Wat leuk dat jij je hier hebt aangemeld, zeker met jouw achtergrond in het schoonmaken van de trein. Erg interessant! Er zijn zo nu en dan topics over dit onderwerp, dus schroom niet om daar jouw mening/ervaring in te geven.
Hi!

Martin is de naam! Ik zit op de Community als District Line.
In de tijd als reiziger heb ik een passie mogen ontwikkelen voor het OV en met name alles betreft het OV per spoor.

Door de jaren heen al verschillende NS producten mogen hebben en hoop vanuit die kennis af en toe mensen te kunnen helpen 🙂.
Reputatie 1
Goedemiddag iedereen,

Mijn naam is Michael, Ik werk al ruim 5 jaar bij de McDonald's maar heb tevens een grote interesse in al het Openbaar Vervoer. Ik reis dus ook regelmatig het land door per trein.
Reputatie 7
Badge
Hallo DL welkom hier op deze forum. 😌
Hoi Michael, welkom op het forum! Leuk dat je zo'n grote interesse hebt in het reizen met het openbaar vervoer. Veel plezier hier!
Susanne, 31, tijdelijk ziek thuis maar normaal gesproken dagelijkse reiziger in Brabant.
Ik hoop maar dat je snel weer opknapt


Daar sluit in me helemaal bij aan
Er is in het verleden een fraai liedje over je geschreven 😉 Maar als je 31 bent, was het net voor je tijd, vrees ik. Ik hoop maar dat je snel weer opknapt en hier een goede tijd hebt.

Volgens mij hebben mijn ouders hun inspiratie van een zekere mijnheer L. Cohen (hoewel het ook de versie van H. Van Veen kan zijn geweest). ;)
CCR zijn inderdaad verantwoordelijk voor mijn 'username'.
Hallo ik ben Tinkel.bell regelmatig reis ik met de trein...
Hoi Tinkel.bell, en welkom op het forum! Hopelijk tot snel!

Mijn naam is Tim Baelde 

ik ben redelijke trouw treinreiziger en dan meestal met rolstoel en soms een Handbike

34 lentejaren en jong en komt uit mooie groene hart Kaasdorp Bodegraven van de gemeente Bodegaven -Reeuwijk

Een klant, een hele goede, al zeg ik het zelf. Jarenlang met OVJ vele treinkilometers gemaakt. Hierdoor ook veel praktische kennis opgedaan.
Altijd wel zoekend naar dingen die verbeterd kunnen worden, of zaken waar misschien met een andere blik naar gekeken mag worden.
Welkom, Tinkel.bell!
Reputatie 7
Badge +4

Welkom en veel plezier hier, er zijn hier vast wel een paar kaaskoppen.

Hallo allemaal. Ik weet een spel waarmee er ook een mogelijkheid is om met NS treinen te rijden.

Het spel heet Train simulator. Ook wel Railworks genoemd. Als je dit spel op Steam koopt kun je via Christrains NS treinen kopen voor het spel. Deze NS treinen bestuur je in Train simulator net zoals je de treinen in het echt bestuurt. Er is zelfs een mogelijkheid om op Simtogether meerdere Nederlandse routes gratis te downloaden. Dit is gewoon een tip voor mensen die virtueel willen rijden als machinist.

Good evening oozyuurt. Welcome to the NS Community.

What a shame to read that the conductor had such an attitude towards you. Would you please send me a private message with your personal details? I'd like to file a complaint for you so that the employee will have to explain his actions to his superior.

Hiya!

Ik ben Jenor.
Ik test en repareer vliegtuigelektronica en ben in de weekenden vaak in de trein te vinden.
Een echte "Weekend Vrij" reiziger dus.

Welkom en veel plezier hier, er zijn hier vast wel een paar kaaskoppen.


Ik voel niet echt een kaaskop lol

Reputatie 2
Wouw, wat een prachtige diversiteit aan leden en reacties al direct! Mocht je je kennis, kunde en enthousiasme over het spoor, treinen en producten met anderen willen delen, dan kan je altijd even hierboven bij 'Help anderen' kijken of je iemand kan helpen. Als je zelf een vraag hebt, kan je die stellen onder het kopje ernaast 'Stel je vraag'. Hoop jullie regelmatig tegen te komen 😃
Welkom Dijango,

Gefeliciteerd met het behalen van je certificering! Op dit forum is veel informatie te vinden waar je als hoofdconducteur zeker wat aan hebt.

Succes met je werk en wie weet zien we je terug op dit forum! :)

Gr, jj
Welkom op het NS Serviceforum Dijango! Leuk dat je je hebt aangemeld.
Reputatie 7
Badge +4
Jou ook!
Hallo allemaal,

Mijn naam is Iwan (46), en ook ik werk bij NS. In mijn functie als Monitor Dienstregeling op het Landelijk Besturings Centrum bewaak ik tijdens mijn dienst de uitvoering van de landelijke dienstregeling. Bij vertragingen en calamiteiten stuur ik de dienstregeling bij zodat er zo min mogelijk klanthinder ontstaat en de dienstregeling in goede cadans doorgang kan vinden. De verstoring helemaal wegnemen is helaas vaak niet mogelijk, maar deze isoleren en/of minimaliseren maakt dat de reis van veel reizigers daardoor ongehinderd voortgang kan vinden.

Ik vind het leuk dat NS een forum heeft gemaakt waarin reizigers met hun vragen, opmerkingen, ideeën en meningen aan het woord kunnen komen. Waar de tijd en kennis het toelaat zal ik proberen om mee te denken of uitleg te geven. Hopelijk kan ik een stukje inzicht leveren op punten die voor de klant soms ondoorzichtig zijn.

Benieuwde groet,
Iwan
Gefeliciteerd Dijango! Tot snel op de trein collega en dit forum is zeker voor ons als HC erg interessant.
Reputatie 7
Badge +4
Goedenavond NS-Forum leden!,

Mijn is Dijango en sinds 7 maanden werkzaam bij de NS. Ik ben 2 weken geleden geslaagd voor de opleiding HoofdConducteur te Roosendaal.

Groetjes,

Dijango



Hier is een hoofdconductrice aanwezig, die altijd waardevolle bijdragen levert over de knelpunten en de achtergronden van de praktijk. Ik vind dat altijd heel informatief en mensen die de werkelijkheid kennen, hebben vaak een goede kijk op de zaak. Wie weet kom ik je als redelijk frequente treinreiziger nog tegen in het zuiden des lands. Hoewel ik Loes nog nooit heb ontmoet in de trein 😉

Reageer