Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61439 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Hoi Bezemsteel, en welkom op het Serviceforum. Wat leuk dat jij je hier hebt aangemeld, zeker met jouw achtergrond in het schoonmaken van de trein. Erg interessant! Er zijn zo nu en dan topics over dit onderwerp, dus schroom niet om daar jouw mening/ervaring in te geven.
Hi!

Martin is de naam! Ik zit op de Community als District Line.
In de tijd als reiziger heb ik een passie mogen ontwikkelen voor het OV en met name alles betreft het OV per spoor.

Door de jaren heen al verschillende NS producten mogen hebben en hoop vanuit die kennis af en toe mensen te kunnen helpen 🙂.
Reputatie 1
Goedemiddag iedereen,

Mijn naam is Michael, Ik werk al ruim 5 jaar bij de McDonald's maar heb tevens een grote interesse in al het Openbaar Vervoer. Ik reis dus ook regelmatig het land door per trein.
Reputatie 7
Badge
Hallo DL welkom hier op deze forum. 😌
Hoi Michael, welkom op het forum! Leuk dat je zo'n grote interesse hebt in het reizen met het openbaar vervoer. Veel plezier hier!
Susanne, 31, tijdelijk ziek thuis maar normaal gesproken dagelijkse reiziger in Brabant.
Ik hoop maar dat je snel weer opknapt


Daar sluit in me helemaal bij aan
Er is in het verleden een fraai liedje over je geschreven 😉 Maar als je 31 bent, was het net voor je tijd, vrees ik. Ik hoop maar dat je snel weer opknapt en hier een goede tijd hebt.

Volgens mij hebben mijn ouders hun inspiratie van een zekere mijnheer L. Cohen (hoewel het ook de versie van H. Van Veen kan zijn geweest). ;)
CCR zijn inderdaad verantwoordelijk voor mijn 'username'.
Hallo ik ben Tinkel.bell regelmatig reis ik met de trein...
Hoi Tinkel.bell, en welkom op het forum! Hopelijk tot snel!

Mijn naam is Tim Baelde 

ik ben redelijke trouw treinreiziger en dan meestal met rolstoel en soms een Handbike

34 lentejaren en jong en komt uit mooie groene hart Kaasdorp Bodegraven van de gemeente Bodegaven -Reeuwijk