Sticky

Even kennismaken..

  • 5 February 2014
  • 578 reacties
  • 61431 Bekeken


Toon eerste bericht

578 reacties

Hoi Thom! Fijn dat we op één lijn zitten 😉.

Met de community bedoel ik iedereen op het Serviceforum, inclusief de moderators. Dus dat zijn er heel wat!

@Macca728, fijn dat je meedenkt! Ik wil inderdaad graag even kijken wat voor zaken efficiënter kunnen, en een sticky kan daar absoluut bij helpen. Goed voorbeeld noem je!
Aparte naam.:$ Iets te spontaan misschien haha. Het betekent sowieso vrolijk. En dat ben ik. Meestal 😛
Hoi Loes!

Dank je voor je bericht. Mooi om te zien dat ook collega's op andere processen actief zijn op het forum. Ik heb gezien dat je regelmatig een mooie bijdrage levert!


Ik leer hier elke dag weer van en dat helpt mij weer de reiziger in de trein die ik tref om sneller en beter op weg te helpen, voor mij een echte win-win situatie 😉.
Badge +3
Ik ben ook nieuwig. Wordt goed reageert meteen op vragen. Ik reis soms, met 1e klas-ticket van Spoordeelwinkel naar Amsterdam (vanaf Groningen) voor leuke dingen, vrienden en familie die er wonen. Heb ook voordeelurenkaart maar die gebruik ik minder sinds actie-tickets.

Ik vroeg me af hoe ik de nieuwste bericht bovenaan krijg (via dekstop site). Nog niet kunnen vinden. Thanks

Leuk dat je er bent gay!

Voor de meest recente topics als eerste kan je natuurlijk bovenaan elke pagina in de blauwe balk klikken op "Recente topics" of je gaat naar https://forum.ns.nl/search/activity/recent?&sort=date_added&order=desc

Daarna op het tandwieltje kiezen voor Datum. Die keuze wordt onthouden, en is inderdaad erg handig om te checken wat er zoal 'nieuw' is. Uiteraard gelden ook reacties op oudere topics als nieuw...

Hallo iedereen!

Ik ben Evelien, 27 jaar en ik ben gastouder aan huis.
Regelmatig ga ik graag met de trein eropuit.
Binnenkort ga ik samen met twee gastkindjes een dagje treinen, waarover me nog wat vraagjes te binnen schoten.
Vandaar dat ik me aangemeld heb voor het ns forum.
Thanks
Dank jullie wel. Fijn om dat te horen 🙂. Ik was inderdaad de langst zittende 😉, maar Erryt, Stijn en Denice zijn ook al een tijdje bezig! Ik start een nieuwe baan bij een ander bedrijf.
Jullie ook bedankt voor jullie waardevolle bijdragen en hulp op de Community! Het ga jullie goed 🙂!

Je kan het altijd proberen. Wie weet

Hoi Gastmama,

Leuk dat je je hebt aangemeld, en mooi om te zien dat je via het forum je vragen wil stellen!
Leen en reis graag met de trein, als het even kan samen met kleinkinderen. Die vinden het nu ook heel leuk! 🙂
Hallo,
Ik ben Jowell ik ben 18jaar woonachtig in Utrecht en frequent treinreiziger(weekend vrij abonnement).
Verder ben ik ook treinenspotter en spot ik veelal goederentreinen. Wat ik met dit forum heb is dat ik graag mensen te woord sta en mensen graag help, vandaar ik mij heb aangemeld.
Profielfoto zal met de tijd komen, eerst beetje inburgeren hier en dan foto plaatsen en frequent NS-forumlezer worden 😛

Dit ben ik dus in een notendopje 🙂.
@RailRunner15

Edwin, welkom op dit forum en goede zaak dat jij als software ontwikkelaar bij NS ook een kijkje hier komt nemen en wellicht wat kunt betekenen voor de wensen/ergernissen van de NS klanten.

Ik denk dat met kortere lijnen meer frustratie bij klanten weg te nemen is en dat wil je natuurlijk als je aangeeft de klant op 1,2 en 3 te zetten.
Reputatie 7
Badge

Aangenaam Jelmar. 

Goedemorgen Jowell,

Welkom! Wat leuk om te horen dat iemand van jou leeftijd treinspotter is, gaaf! Fijn dat je wil helpen!
Reputatie 7
Badge +4
Eh, de betalende klant op 1,2 en 3!

Beste allen, ik ben Jan en reis al sinds november 2001 voor mijn werk met de sprinter tussen Veenendaal en Bunnik. Het reizen met de trein is prettig, met name de mensen die je leert kennen door het reizen op een traject. En die je dus, niet geheel voorspelbaar, steeds weer treft. Maar ook lekker lezen en uit de trein kijken. Mooi.

Groet

Mijn naam is Roos🆒
Al meer dan 9 jaar neem ik geregeld in het weekend de trein naar Maastricht randwijck-Maastricht.En meer dan 4 jaar gaat Chika ook altijd mee. Ze vind het geweldig in de trein en als ze het eindpunt hoord omroepen gaat ze uit haar dak.;)
Eh, de betalende klant op 1,2 en 3!
Die zwart rijdende klanten toch ook ???

Bij o.a. Slidestop op plek 1,2 en 3 ! Anders heeft die geen klanten 😉

Welkom Henk. Ik weNS je een leuke tijd binnen onze community.

Mijn naam is Roos🆒
Al meer dan 9 jaar neem ik geregeld in het weekend de trein naar Venlo - Maastricht randwijck/Maastricht.En meer dan 4 jaar gaat Chika ook altijd mee. Ze vind het geweldig in de trein en als ze het eindpunt hoord omroepen gaat ze uit haar dak.;)
Reputatie 7
Badge +4
Nee, want het zijn geen klanten. Je bent alleen klant als je betaalt. Maar goed, in overdrachtelijke zin heb je uiteraard wel gelijk. 😉
Hoi Roos!

Welkom op het forum! Wat leuk dat je je hondje ook meeneemt, en dat ze het zo leuk vindt in de trein!
Reputatie 4
Nee, want het zijn geen klanten. Je bent alleen klant als je betaalt. Maar goed, in overdrachtelijke zin heb je uiteraard wel gelijk. ;-)

Ik ga voor frauderende "klanten" ook altijd mijn best doen... ...om het ze zo moeilijk mogelijk te maken 😉
Hoi Roos!

Welkom op het forum! Wat leuk dat je je hondje ook meeneemt, en dat ze het zo leuk vindt in de trein!
:D
Reputatie 7
Badge +4
Het heeft mijn zegen, en zelfs meer dan dat. Al dat domme treitergeklets in een uiteraard niet bedreigende sfeer, waar je als normale passagier ongevraagd getuige moet zijn, is alleen al om doodziek van te worden.

Als je bij kunt dragen om deze 'slimme' mensen een poot dwars te zetten, dan is dat al mooi. Nu nog een fatsoenlijk controle- en handhavingsbeleid waar jouw inzet daadwerkelijk benut wordt.

Reageer