Skip to main content
beantwoord

NS Wintercity werkt niet naar behoren


NS Wintercity mooie actie maar werkt het wel goed? Probeer al dagen de link 1e klas upgrade voor maar €1 te activeren wat ik ook doen en welk tijdstip ik ook probeer🤔 krijg steeds de melding. Sorry op dit moment zijn de codes op we vullen ze weer aan probeer later nog een keer. Tja . Lukt ons niet wat we ook doen. Zouden we nu net kunnen gebruiken we reizen deze week (woensdag) met grote koffers en zouden dan lekker rustig kunnen zitten .

Beste antwoord door Erryt NS

Ik kreeg snel te horen dat het probleem al is aangekaart en dat we hard aan een oplossing werken. Hopelijk is dat vandaag al.

Bekijk origineel

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 5 december 2022

Ik heb het uitgezet en kom er zo snel mogelijk op terug, Gilke.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 5 december 2022

Ik kreeg snel te horen dat het probleem al is aangekaart en dat we hard aan een oplossing werken. Hopelijk is dat vandaag al.


  • Intercity
  • 5 december 2022
Erryt NS schreef:

Ik kreeg snel te horen dat het probleem al is aangekaart en dat we hard aan een oplossing werken. Hopelijk is dat vandaag al.

Ben benieuwd het is 3 dagen zo geweest heb er geen vertrouwen in.En het komt te laat heb het woensdag nodig reizen met 3 zware koffers zouden wij om kunnen zetten 1ste klas ermee. 


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 5 december 2022

Zojuist in een ander topic was het net wel iemand gelukt. Zou je het nog eens willen proberen?


  • Intercity
  • 13 december 2022

Is ons niet gelukt. Hoe ik weet het niet ?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13 december 2022

NS had eerst moeten zorgen dat ict op orde was. Teveel mensen die niet kunnen deelnemen, geen codes kunnen krijgen of deze niet kunnen verzilveren.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 13 december 2022

Hij moet het nu weer gewoon doen.


  • Op het juiste spoor
  • 15 december 2022

 


  • Sprinter
  • 16 december 2022

Bij Wintercity kan ik geen ‘bedankjes’meer aanklikken. Er blijft voortdurend een popup over de dienstregeling in de weg zitten.


  • Op het juiste spoor
  • 19 december 2022

Het lukt niet om de 1euro 1e klas upgrade te activeren. Na invullen dag en naam komt er telkens een foutmelding


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 19 december 2022
Vrijthof schreef:

Het lukt niet om de 1euro 1e klas upgrade te activeren. Na invullen dag en naam komt er telkens een foutmelding

Andere browser? Anders contact opnemen met ns klantenservice.


  • Sprinter
  • 20 december 2022

Hallo mensen,  via telefoon werkt de wintercityactie gewoon NIET. Melding: codes zijn op. ... Het werkt hier alleen maar op de PC, dan is het geen enkel probleem!! Slordig van NS !


  • Sprinter
  • 20 december 2022
Erryt NS schreef:

Hij moet het nu weer gewoon doen.

Het ligt aan de ict NS, het werkt nog steeds niet op mijn telefoon/samsung, alleen maar via de desktop PC ! 

 


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 20 december 2022

Heb je al geprobeerd de cookies te verwijderen op je telefoon?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 20 december 2022

@Erryt NS als je als bedrijf iets als goedmaker wilt aanbieden omdat je de klant te vriend wilt houden moet je zorgen dat het werkt. En de het probleem bij de klant leggen maar oplossen!!!! 

 

 


Hallo, Al van af het vierde bedankje doet de pagina met bedankjes het niet meer. Ik zie er steeds dezelfde eerste vier op een rij staan en daaronder slechts de bovenste helft van de volgende vier bedankjeslinks.

Dit werkt niet goed, net zoals de vragen in het begin. Die doen het nu wel maar de bedankjes nog steeds niet.

Mvg,

G.C.van Straaten.

 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 21 december 2022
G.C.van Straaten schreef:

Hallo, Al van af het vierde bedankje doet de pagina met bedankjes het niet meer. Ik zie er steeds dezelfde eerste vier op een rij staan en daaronder slechts de bovenste helft van de volgende vier bedankjeslinks.

Dit werkt niet goed, net zoals de vragen in het begin. Die doen het nu wel maar de bedankjes nog steeds niet.

Na klikken boven de plaatjes (bijv. op de tekst “Jouw bedankjes”) zou scrollen moeten werken.


Helaas, werkt niet!

Mvg,

GCvS.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 21 december 2022
G.C.van Straaten schreef:

Helaas, werkt niet!

Och ja, zijn al meer klachten over, inclusief helemaal niet kunnen aanmelden/deelnemen.

Laten we maar zeggen dat het een ‘draak van een website’ is, en dat je eigenlijk ook weinig mist als het niet werkt… 

Maar in welke browser/apparaat werkt het niet bij jou?


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 21 december 2022
G.C.van Straaten schreef:

Helaas, werkt niet!

Mvg,

GCvS.

Ik heb de vraag uitstaan! Ik kom er z.s.m. op terug.


  • Intercity
  • 22 december 2022

Adventkalender gratis koffie bij kiosk ik dacht een unieke code gekregen te hebben. 

Leuk is dat. Sta ik in Harderwijk mooi voor gek. Jullie geven mij een code die al gebruikt is. Dat was de mededeling na de scan.  Uniek? In mijn mail, niemand komt in mijn mail. Echt NS. De streepjes code is dus schijnbaar wie het eerst komt....

Ga ik vandaag met de business kaart van mijn werk voor het eerst in december naar mijn werk. 

Reis Harderwijk-Wierden

Dacht koffie... mijn bij de kiosk gekochte beker netjes mee. 

Dit soort acties lijken leuk maar is dus uiteindelijk niets.  Mijn koffie maar zelf betaald Adventkalender? Doe er maar niet aan mee.

 

Monique A

Zeewolde


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 22 december 2022
memm1256 schreef:

Adventkalender gratis koffie bij kiosk ik dacht een unieke code gekregen te hebben. 

Leuk is dat. Sta ik in Harderwijk mooi voor gek. Jullie geven mij een code die al gebruikt is. Dat was de mededeling na de scan.  Uniek? In mijn mail, niemand komt in mijn mail. Echt NS. De streepjes code is dus schijnbaar wie het eerst komt....

Ga ik vandaag met de business kaart van mijn werk voor het eerst in december naar mijn werk. 

Reis Harderwijk-Wierden

Dacht koffie... mijn bij de kiosk gekochte beker netjes mee. 

Dit soort acties lijken leuk maar is dus uiteindelijk niets.  Mijn koffie maar zelf betaald Adventkalender? Doe er maar niet aan mee.

 

Monique A

Zeewolde

Ik kan er niet eens aan meedoen. NS krijgt het niet voor elkaar om mj een bevestigingsmail te sturen ook niet op dag 22.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 22 december 2022

@G.C.van Straaten op wat voor apparaat doe je dit?


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 22 december 2022

Ik gebruik een desktop computer en meestal Google chrome, heb Windows 10.

 


Reageer