In de nieuwe dienstregeling gaat de IC van Rotterdam Centraal naar Eindhoven via de HSL rijden.
Daardoor stopt hij niet meer in Dordrecht waar ik normaal overstap.
Is het toegestaan om zonder bijbetaling eerst van Lombardijen naar Rotterdam Centraal te reizen en daar de IC te nemen?
Bladzijde 4 / 10
Update: Het ziet ernaar uit dat een verlossend antwoord onderweg is. Ik heb een reactie gekregen met een inhoudelijke verklaring, maar wacht nog op een paar kleine verduidelijkingen. Ik verwacht er later deze week, uiterlijk volgende week, meer over te kunnen zeggen.
Update: Ook deze week heb ik nog geen verder nieuws.
Update: Ik wacht nog steeds op meer informatie helaas. Ik durf niet aan te geven wanneer ik dit ga krijgen.
Update: Ik heb iets meer informatie gekregen, maar nog geen volledig antwoord wat ik hier kan plaatsen. Hopelijk kan ik er volgende week meer over zeggen.
In de loop der jaren zijn er zeker antwoorden geweest op de vraag, maar het is een lastig onderwerp waar sinds de vraagstelling ook dingen in zijn veranderd (zie o.a. de gelinkte topics). Hierdoor heeft dit topic op verschillende momenten hernieuwde aandacht gekregen.
Ik heb in ieder geval nog geen verder nieuws te geven helaas en heb om een update gevraagd.
Ik heb in ieder geval nog geen verder nieuws te geven helaas en heb om een update gevraagd.
Zoals Miriam hierboven al aangaf zal ik dit topic vanaf nu waarnemen. Helaas heb ik ook deze week nog geen verdere update te geven.
Helaas nog geen definitieve terugkoppeling, maar we zijn dichtbij.
Ik wil wel alvast aangeven dat mijn collega Stijn dit topic van mij over zal nemen, omdat ik de Community als moderator ga verlaten.
Ik wil wel alvast aangeven dat mijn collega Stijn dit topic van mij over zal nemen, omdat ik de Community als moderator ga verlaten.
Er zit nu eindelijk schot in en ik verwacht spoedig een terugkoppeling te plaatsen.
We blijven hier achteraan gaan, maar ik kan jullie nog geen informatie geven helaas.
De telefoon deed het, maar helaas zonder resultaat. Zojuist weer een poging gedaan en een reminder per mail verzonden.
En Miriam,
Deed de telefoon het ?
Sorry, retorische vraag.
Deed de telefoon het ?
Sorry, retorische vraag.
Dat is wel de bedoeling.. Ik ga er morgen nog eens achteraan en kijken of ik telefonisch contact kan leggen.
De goede voornemens van NS zijn om deze topics dit jaar wel op te lossen ?
Ik kan nog geen duidelijkheid geven over deze situatie. Zodra ik meer weet zal ik dit laten weten.
Het wordt een beetje eentonig, maar ik ga er vandaag nogmaals achteraan.
Helaas heb ik nog geen extra informatie voor jullie. Excuses.
Ik zal vandaag nogmaals proberen telefonisch contact te leggen. Zodra ik meer weet zal ik dit laten weten.
Ik begrijp dat je dat zo ziet Schraper. Echter, blijkt dit toch een complex issue, waarin ook nog eens een wisseling in contactpersoon is geweest.
We vinden het jammer dat dit topic nog niet afgesloten kan worden en hebben Frank gevraagd om dit alsnog met prioriteit op te pakken.
Update: Ik begrijp dat jullie hierin graag een terugkoppeling wensen en ben het met jullie eens dat dit topic te lang open staat. Het enige wat ik hierin kan doen is dit onder de aandacht brengen en dat heb ik deze week ook weer gedaan.
Wat is er gebeurt met :
Onlangs hebben wij een interne community opgestart met NS personeel om lastige vragen ook intern binnen een grote groep bespreekbaar te kunnen maken
Onlangs hebben wij een interne community opgestart met NS personeel om lastige vragen ook intern binnen een grote groep bespreekbaar te kunnen maken
Update: Ik zal Frank een reminder sturen over dit topic, hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.
Met enige creativiteit is het momenteel toegestaan, hebben ook de moderators uiteindelijk aangegeven: https://community.ns.nl/off-topic-32/mogelijke-reisroutes-vs-reisplanner-37380/index4.html?_ga=2.191609001.2095246977.1527330834-1939365162.1455531682#post290084
Ik ben benieuwd, op 17 oktober 2018 is deze vraag 2 jaar oud. Zal er een antwoord zijn voor deze datum en wat verwacht de NS van reizigers op dit traject nu?
Ik neem aan dat zolang er geen antwoord is iedereen er vanuit kan gaan dat het toegstaan is om zo te reizen.
Ik neem aan dat zolang er geen antwoord is iedereen er vanuit kan gaan dat het toegstaan is om zo te reizen.
Ah, okay, ik dacht al, word oud... 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.