BOA bevoegdheid conducteurs



Toon eerste bericht

134 reacties

Welke titel had je gewild?

Badge +3

Welke titel had je gewild?

Pff, maak er maar BOA bevoegdheid conducteurs van of zo, en dan de eerste zin plus de link naar het andere topic in mijn openingspost weg.

Welke titel had je gewild?

Pff, maak er maar BOA bevoegdheid conducteurs van of zo, en dan de eerste zin plus de link naar het andere topic in mijn openingspost weg.

Die bijscholing in de titel was zo gek nog niet, want we hebben hier ook een foutief antwoord van een webcare medewerker in dit topic.

Badge +3

Er uit zetten kan ook nog steeds, dat mag je als toezichthouder doen.  Dus Robert loopt dan risico dat hij de volgende trein moet nemen 🤣

Dan maar een trein eerder nemen… maar natuurlijk ook het risico dat V&S me op staat te wachten op het perron zodra ik eruit gezet wordt.

Oh nee wacht, die waren geen getuige van het feit dus toedels inderdaad? Als ik met een brandende sigaar de trein uitstap, of mijn schoenen op de stoel heb laten liggen hebben ze me natuurlijk 🤔

Maar goed, we dwalen af…

Reputatie 7

Ik vind het allemaal al lang best.

Als de Spoorwegpolitie dan maar gewoon weet terug komt.

 

Ow.... wacht...

Reputatie 7
Badge

Mensen, met alle nu al opgetekend klachten over wangedrag In de trein, zitten we m.i. niet bepaald te wachten op tips die de boel nog verder kunnen escaleren hoop ik?

Kunnen we dat soort posts achterwege katern? Het is zo al vervelend genoeg namelijk.

Reputatie 7
Badge +3

't Zullen niet zozeer die “tips” zijn die de boel doen escaleren, maar vooral het besluit van NS zelf natuurlijk. Ik snap ook werkelijk niet, juist gezien jouw opmerking over (toenemend) wangedrag, dat dit nu gedaan is. Wat is eigenlijk de reden/het voordeel? Minder kosten? Makkelijker personeel aantrekken?

Reputatie 7
Badge

In dit geval was ik me er niet van bewust als reiziger dat BOA bevoegdheid ten einde is. Dus heb er ook wat aan.

En er werd vervolgens in dit topic door een moderator ook een verkeerd antwoord gegeven dus heeft men op dit forum ook wat aan :) 

Wat heb je eraan als reiziger als ik vragen mag?

't Zullen niet zozeer die “tips” zijn die de boel doen escaleren, maar vooral het besluit van NS zelf natuurlijk. Ik snap ook werkelijk niet, juist gezien jouw opmerking over (toenemend) wangedrag, dat dit nu gedaan is. Wat is eigenlijk de reden/het voordeel? Minder kosten? Makkelijker personeel aantrekken?

 

Dit soort ‘tips’ helpen niet bepaald. Inderdaad het besluit de BOA in te trekken eveneens niet, maar als je een smeulend stuk bosgrond zit, zet je er geen ventilator bij en dat zijn in mijn ogen de ‘tips’ die hier gegeven worden wel.

@Edwin  ik denk dat iedereen jou en de collega’s wel snapt, jullie hebben er immers niet om gevraagd.

En nee, het is niet de bedoeling dat reizigers er misbruik van gaan maken maar je weet dat een bepaalde groep dit toch zal gaan doen.

De enige die dat verweten kan worden is het management bij de NS, laten we hopen dat het niet echt uit de hand gaat lopen. Daar zit niemand op te wachten.

En enige wat de reizigers kunnen doen is klagen en de politiek wakker schudden. En de Hc, die moet de trein maar stil laten zetten en op de politie wachten maar en risico's vermijden, dat is waar het management dan voor gekozen heeft.

Reageer