beantwoord

Wat is de rol van de conducteur nou eigenlijk?



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

82 reacties

Goh, van de week maar eens een topic openen wat de rol is van PeterJKH op dit forum :rofl:

 

Verder heb ik als ik een ticket koop voor de trein nergens gezien dat ik ook diensten van de Hc koop. :grinning:

 

Reputatie 7
Badge +3

Je betaalt voor een reis van A naar B. 

 
 
×
 
 
 
Reputatie 6

Waar het uiteindelijk om gaat, is natuurlijk ook: op welke mate van service (en die kan alleen geboden worden als de conducteur zichtbaar aanwezig is in de trein voor de passagiers) mag je als reiziger aanspraak maken, en in hoeverre kan je verhaal halen als de conducteur gewoon NIET zichtbaar aanwezig is in de trein tijdens de reis.

Feit is natuurlijk, dat je als reiziger mede betaalt voor de diensten van de conducteur tijdens de reis, dat zit gewoon in je treinticket verdisconteerd. Maar wat als die diensten en service niet geleverd worden?

Reputatie 3

Conducteur komt in de sprinter de 1e Klas binnen…...Ja, kapje moet over de neus/Ik lijk wel een Kleuterjuf!!………...Reactie: Als je zo gefrustreerd ben, moet je een andere baan gaan zoeken!!!!

Eikel!

 

In Hertogenbosch op spoor 6 een andere klant van een mondkapje kunnen voorzien, kon hij mooi met de Intercity naar Eindhoven mee…...

 

Badge +3

Het is al vele malen hier op het forum aan de orde geweest,

Dus openen ‘we’ er nog maar een topic over? :rolling_eyes:

Reclamespotjes zijn natuurlijk bijna altijd mooier dan de werkelijkheid (of zelfs te mooi om waar te zijn).

Eens kijken hoe ver ik kom met dat 'theelepeltje Dreft’ dat volgens de reclame toch echt ‘volstaat voor de hele vaat’ :sweat_smile:

Of een wasje draaien met Witte Reus (wast een berg, kost een beetje) een heel voetbalveld aan beddegoed ga doen, en dan met een helikopter ophangen.

“Wij van NS-Eend vinden dat we het prima doen” :rofl:

Reputatie 7

In een ander topic heb ik dit aangegeven. 

 

(Volgens mij is er bij de moderators inmiddels een soort van omerta van toepassing als het gaat over het personeel van NS. In alle topics waarin gevraagd wordt om actievere controle en laatstelijk dan ook bijvoorbeeld controle van fietsreserveringen doen de moderators geen uitspraken.

Personeel op 1,2 en 3. Reiziger daar heel ver achter dus.)

 

Ik ben dus bijvoorbeeld heel nieuwsgierig waarom je in België wel op 90 van de 100 reizen gecontroleerd wordt en in Nederland dit dus blijkbaar niet mogelijk is.

 

Maar ik denk dat net als in de overige topics hierover geen reactie van NS-zijde gaat komen.