Sticky

Denk mee over het NS Serviceforum!

  • 23 September 2016
  • 545 reacties
  • 13202 Bekeken


Toon eerste bericht

545 reacties

Reputatie 7
Badge
Ik post enkel een link naar het topic en de opmerking dat er weer een topic uit de hand loopt. Jij voelt jezelf aangesproken. Of dat terecht is, is een volgende.

Ik ben er als actief forummer klaar mee om telkens discussies te zien ontsporen. De lol om te forummen is er snel genoeg af op die manier. Daar heb ik al heel wat keren melding van gemaakt via het vlaggetje (rapporteren van bericht), maar dat levert ook niet altijd resultaat op. Daarom dat ik het hier publiekelijk wil melden, zodat het in ieder geval voor andere leden ook zichtbaar is. Wiens schuld dat is interesseert me helemaal niks, sorry.


Ja, maar deze discussie had verder helemaal niks met jou te maken. Dus waarom je het je zo aantrekt snap ik zelf ook niet eerlijk gezegd.
En omdat ik me net wel aangesproken voelde net door jou was omdat jij net zij er ´´ weer de zoveelste topic is ontspoort en dat daar weer de zelfde persoon bij betrokken is zal wel toeval zijn´´ ....snap je.....voor mij is het duidelijk dat je het over mij hebt.

Zucht...kunnen we dit ff via privebericht doen misschien?

Voor de rest wil ik nog wel even zeggen dat ik het erg jammer vind dat je er klaar mee bent Henk en dat je hier niet meer wilt komen.
Reputatie 6
Badge +2
Het plaatsen van een reactie update bij mij in de statistieken alleen het aantal reacties, niet het aantal topics.
Mijn bedoeling was enkel een melding ergens van maken richting het beheer, daarom ook de keuze voor dit topic. Ik voel me niet echt geroepen om daarover met andere leden een uitgebreide discussie te gaan voeren, laat staan via priveberichten. Laten we rustig afwachten hoe het beheer hierover denkt :)

// edit 17:45
Inmiddels krijg ik middels een privebericht allerlei verwijten naar mijn hoofd gesmeten waar ik mij niet in herken. Een daarvan is het beledigen van een forumlid van dit mooie forum met allerlei termen die ik absoluut niet gebruik, laat staan via een online medium. Het lijkt me dat ik niet uit hoef te leggen waarom ik dat wél persoonlijk opvat en aan de initiële melding wil toevoegen. Helaas kunnen priveberichten niet gerapporteerd worden, maar een moderator mag me gerust een mailtje sturen (mailadres in profiel) dan stuur ik het originele bericht en de afzender door.
Reputatie 7
Badge +4
Bij mij klopten vanochtend het aantal reacties weer en vanavond ook het aantal goede antwoorden. Ik denk dat dat bij jou nu ook het geval is, Dennis.

Probleem is opgelost, dank aan Sivan die er achter aan zat!
Reputatie 6
Badge +2
Het aantal topics is bij jou 58 tegen in werkelijkheid 66.
Omtrent de sfeer op het forum of het bespreekbaar maken van bepaalde reacties kan het beste contact via één van de moderators verlopen. Ik heb Thomas NS op de hoogte gesteld van dit incident en van de eerdere waarschuwingen/contactmomenten. Hij is nu dan ook even de contactpersoon voor deze incidenten. Het lijkt momenteel nodig om de touwtjes iets strakker aan te gaan trekken en dat zullen we gaan bekijken.

Zullen we in dit topic weer gaan hebben over het meedenken over het NS Serviceforum? 🙂
Badge +3
Fijn dat nieuwe leden Frank en Tim als ter zake kundige NS-medewerkers op dit forum reizigers helpen met vragen over de nieuwe dienstregeling! 😃
Reputatie 6
Badge
Het nodige over het forum zoals het nu is, is al gezegd. Het is nu aan jouw collega's om het op te gaan lossen. Nieuwe bugs heb ik gelukkig nog niet ontdekt.
Vind ik ook, ik ben onwijs blij met ze!
Het nodige over het forum zoals het nu is, is al gezegd. Het is nu aan jouw collega's om het op te gaan lossen. Nieuwe bugs heb ik gelukkig nog niet ontdekt.

Oplossen :? We zijn 350 reacties en ruim een jaar verder en ik kan het aantal verbeteringen op mijn vingers zonder handen tellen. 😞
Reputatie 6
Badge +2
Het plaatsen van een reactie update bij mij in de statistieken alleen het aantal reacties, niet het aantal topics.
Bij mij klopt ook het aantal topics nu (213), misschien doordat ik een nieuw topic ben begonnen. bijdragevandennis
De tellertjes bij 'Recente topics' lijken weer te werken. ☝️
In augustus heeft het Serviceforum een mooie mijlpaal bereikt: 30.000 forumleden! Dat is heel gaaf, en het vormt voor mij ook een aanleiding om te vragen naar jullie mening. Wat vinden jullie nu eigenlijk van het forum?

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie goed vinden gaan, en wat volgens jullie nog beter kan. Omdat het topic Feedback over het forum inmiddels al een tijdje bestaat, begin ik hiermee een nieuw topic en daarmee een plek waar jullie je ideeën kunnen plaatsen. Ik zal op iedere suggestie reageren en kijken wat haalbaar en/of wenselijk is. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat dit Serviceforum een nog mooiere plek wordt!

Dit topic is overigens echt bedoeld voor ideeën met betrekking tot het forum zelf. Denk daarbij aan de indeling van categorieën, het versturen van privéberichten en het uiterlijk van het forum. Wil je iets kwijt over de organisatie (dienstverlening, producten), dan kun je terecht in een van de andere topics.

Ik hoor jullie graag!


Ik lees en zie graag oplossingen. 😉
Merk ik ook, zojuist weer een bericht gestuurd om de oorzaak te achterhalen.
Schiet het al een beetje op? Profielen zijn nog steeds stuk.
Zou erg graag mijn eigen bericht kunnen reporten, om bijvoorbeeld te vragen om verwijdering. Nu moet je een random andere reactie gaan flaggen.
"Zojuist" al naar bed en de tellertjes lijken weer te werken. .. ..
Reputatie 7
Badge +4
Wat wil je daarmee bereiken?
Zelfs profielen doen het weer o.O
Wilde net bijvoorbeeld vragen om een reactie van mij te verwijderen. Dan moet ik een ander bericht in dat topic reporten, om daarin te verwijzen naar mijn reactie, met het verzoek deze te verwijderen. Het lijkt mij voor iedereen praktischer als je direct je eigen bericht kan flaggen. Iets wat in veel forumsoftware gebruikelijk is.
Ow ja, heerlijk!

https://www.youtube.com/watch?v=ot15Qiwj4LU 😳
Alternatief is alle moderators gaan PM'en of wachten totdat een moderator het uit zichzelf ziet. Je hebt immers geen idee wie wanneer actief is 🙂
Reputatie 6
Badge
Het lijkt erop dat de ''Zojuist geplaatst'' bug over is. Het is te hopen dat dat permanent is.

Reputatie 7
Badge +4
Overkill, lijkt me. Gewoon de uurgrens afschaffen waarna je niet meer kunt veranderen, dan is het al opgelost. De oorzaak waarom de maatregel werd genomen, is al bijna twee jaar niet meer aan de orde. Die is derhalve zinloos geworden.
Slidestops is ook nog steeds te breed :(

Ik mag mijn bericht wel aanpassen, maar niet verwijderen 😞

Reageer