beantwoord

elke keer opnieuw inloggen bij community

  • 4 December 2023
  • 141 reacties
  • 1865 Bekeken


Toon eerste bericht

141 reacties

Dat maakt het wel erg vreemd. 😲

Badge +3

Ik vraag me af of er nog users zijn die ingelogd blijven.

Ja, o.a. @Momo en @mrfreeze hebben geen enkel probleem (zie eerder in dit topic).

Ik vraag me af of er nog users zijn die ingelogd blijven.

Badge +3

Vind het vooral apart dat het ‘gedrag’ van de site bij verschillende gebruikers verschilt. Aan de browser of cookies of apparaat ligt het in ieder geval niet.

Overigens zie ik bij het KPN forum (ook Gainsight) hetzelfde, de optie ‘onthoud mij’ werkt niet.

Reputatie 7
Badge +3

Gainsight heeft laten weten dat ze er nog mee bezig zijn. Helaas duurt het langer dan ze zelf hadden gehoopt.

☹️

Gainsight heeft laten weten dat ze er nog mee bezig zijn. Helaas duurt het langer dan ze zelf hadden gehoopt.

Badge +3

Ik heb vorige week en vandaag een reminder gestuurd met de vraag of er meer duidelijk was. Ik kan helaas nog geen update geven.

Zelfde hier, dagelijks één keer inloggen na opnieuw opstarten (of als ik mijn browser helemaal afsluit).

Ik heb vorige week en vandaag een reminder gestuurd met de vraag of er meer duidelijk was. Ik kan helaas nog geen update geven.

Reputatie 7
Badge +3

Inmiddels zijn we een maand verder en moet ik nog steeds meerdere keren per dag inloggen…..

Reputatie 7
Badge +3

Over een week zal mijn inlogprobleem op de community nog wel bestaan. Fijne vakantie.

Badge +3

Ik heb een weekje vakantie, maar ik zal mijn mailbox in de gaten houden. Mocht ik wat ontvangen dan zal ik dat laten weten.

Fijne vakantie @Erryt NS en wij passen wel op het kaartenhuis 🤣

Ik heb een weekje vakantie, maar ik zal mijn mailbox in de gaten houden. Mocht ik wat ontvangen dan zal ik dat laten weten.

Badge +3

Maar dat is dan toch alleen de inlog met MijnNS, niet de community? Al kun je op de community ook met je MijnNS inloggen, wat ik niet doe.

 

Oh ja, kwam toevallig op die pagina bij inloggen (normaal nooit eigenlijk).

Heb de 19e inderdaad een factuur gedownload, de 20e mijn IBAN gewijzigd en vandaag gecontroleerd of de IBAN goed stond.

Vond de tijden al vreemd, ben meestal wat eerder ingelogd hier.

Reputatie 7
Badge +3

Maar dat is dan toch alleen de inlog met MijnNS, niet de community? Al kun je op de community ook met je MijnNS inloggen, wat ik niet doe.

Bij die MijnNS logins staat bij mij dit:

 

Badge +3

Wellicht handig, op https://login.ns.nl/personal/dashboard kun je je laatste logins zien, al ontbreekt bij mij de 18e.

Edit: oh wacht, dat is Mijn NS inderdaad en dan klopt het wel dat de 18e ontbreekt. Dank @Momo 

Badge +3

Hier ook nog hetzelfde, na afsluiten browser (Chrome, Firefox) moet ik inloggen. Community tabblad(en) sluiten is geen probleem.

Op telefoon (Android) moet ik opnieuw inloggen na een herstart.

Reputatie 7
Badge +3

Ik mag ook nog steeds inloggen…..

 

Reputatie 7
Badge +3

Op mijn telefoon moest ik net wel weer opnieuw inloggen. Kan er geen touw aan vastknopen 🙂

Je moet ook geen touw aan je telefoon knopen. 😄

Reputatie 7
Badge +1

Op de telefoon werkte dat bij mij altijd al niet lekker en moet ik sowieso altijd opnieuw inloggen. Op de pc blijft het goed, tot ik de browser opnieuw start en dan ben ik meteen uitgelogd. 

Inloggen lukt nu ook niet helemaal: Ik kom na het inloggen op een witte pagina terecht. Wanneer ik dan weer naar de startpagina van deze site ga, ben ik niet ingelogd volgens de site. Als ik dan nog een keer op inloggen klik (rechtsboven in het menu) dan ben ik zonder iets te doen opeens wel ingelogd.

Reputatie 7
Badge +3

Op mijn telefoon moest ik net wel weer opnieuw inloggen. Kan er geen touw aan vastknopen 🙂

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb nog steeds geen enkele keer opnieuw hoeven inloggen, alleen de ene keer dat ik de NS cookies had verwijderd omdat iets anders op de NS site niet goed werkte. 

Reputatie 7
Badge +1

Ik start zojuist op en ben nog ingelogd 🤘

Ik wil de pret niet verpesten, maar hier helaas nog wel steeds weer uitgelogd 😅

Reputatie 7
Badge +3

Ik start zojuist op en ben nog ingelogd 🤘

Dat moet inderdaad snel worden opgelost. Ik heb zojuist weer een reminder verstuurd.

Reputatie 7
Badge +3

Ik durf het niet te zeggen, maar ik heb 4 dagen geleden een reminder gestuurd. Normaal gesproken krijg ik binnen 24 uur een reactie. Helaas is dat nu niet het geval.

Om op dit bericht te kunnen reageren moest ik net weer opnieuw inloggen. Dat is knap vervelend.

Reageer