"Loop zelf door" audio onderaan de roltrappen op spoor 5-7 op Utrecht Centraal
Vervolgens prop ik me in de spits in -alweer- een extra korte trein.
ik wil hier van verschoond blijven. Loop zelf door!
NS durft schijnbaar gewoon geen keuze te maken. De ene communicatie is in jij-vorm, de andere weer in u-vorm, soms zelfs gecombineerd binnen één bericht. En ik snap op zich wel dat je met zo'n brede doelgroep iedereen tevreden wil stellen, maar juist die inconsequentie stelt mij ontevreden
Goedemorgen MrFreeze, Dit kan ik je verklaren! Als je telefonisch of via e-mail contact met ons opneemt, dan doe je dit via een formeel kanaal en zal je aangesproken worden met u. Doe je dit via de Live-chat, Twitter, Facebook of hier op de Community, dan hanteren wij jij. Je hebt hier namelijk te maken met een informeel kanaal. Neemt dat iets van de verwarring weg?
Dan wil ik wel nog even apart terugkomen op de e-mail die je hebt gekregen, want ik snap dat je dit een beetje vreemd vind. Helaas heb ik hier geen verklaring voor, maar kan ik op je verzoek wel een melding hierover doorzetten. Zou je willen dat ik dit voor je in orde maak?
Ik kijk altijd op de app hoe lang de trein precies is en waar je kunt instappen (bij welk vak moet ik staan voor eerste klas, bijvoorbeeld).
NS, maak die functie van de app nou toegankelijker of laat dat op een scherm op het perron zien. Veel effectiever dan dit irritante bericht.
Keerzijde van dit verhaal: ik kan me voorstellen dat het wel vriendelijker kan en misschien ook anders. Maar ik reis via station Ede-Wageningen, en daar heeft het drukste perron (spoor 3/4) één trap met paal daarachter 65 incheckpaaltjes. Daar draait niet zo'n bandje.
Helaas blijven daar vaak hele meutes staan (bij voorkeur met grote tassen en koffers), zodat je vanaf de trap soms amper het perron op kunt (het is gelukkig geen roltrap... ) en ook bij verlaten van het station je tussen de meute door moet slalommen om het station te verlaten...
Dan wil ik wel nog even apart terugkomen op de e-mail die je hebt gekregen, want ik snap dat je dit een beetje vreemd vind. Helaas heb ik hier geen verklaring voor, maar kan ik op je verzoek wel een melding hierover doorzetten. Zou je willen dat ik dit voor je in orde maak?
Ik vermoed dat de communicatie-afdeling op dit moment wel iets belangrijkers te doen heeft. Mochten ze zich toch vervelen, zet 't dan maar door
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.