Vervolgens prop ik me in de spits in -alweer- een extra korte trein.
ik wil hier van verschoond blijven. Loop zelf door!
Er is een team die gaat over deze pilot en de mogelijke aanpassingen. Het enige wat ik kan doen is alle reacties doorzetten. Alle feedback wordt meegenomen, meer kan ik helaas nu niet betekenen. Laat vooral je ervaring achter in dit topic.
Ik zal de titel aanpassen zodat deze beter vindbaar is voor bezoekers.
Met als goede nieuws de fietsenstallingen natuurlijk en o.a. Leiden en Eindhoven hebben de aandacht. Werd tijd!
Ik ben een niet opvliegend persoon, maar de constante herhaling is tergend.
De toon en complete zinloosheid ervan (boodschap galmt over het perron terwijl er niemand bij de roltrap staat), is mens onteerend… Je voelt je sowieso al minderwaardig vee in het OV.
Ik heb het ‘probleem’ wat deze audioboodschap probeert op te lossen trouwens nooit echt meegemaakt. Je spreekt elkaar er immers op aan. Maar goed mocht het een ding zijn, doe anders zo’n ‘niet stilstaan’ kruis op de vloer of een mooi rood gestreept vak oid.
Het gaat niet zozeer om dat vak bij de roltrap. Men wil spreiding op het perron zodat de drukte zich niet ophoopt op één plek bij de trein (namelijk, bij de trappen).
Nee, de komende maanden loopt de test nog door.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.