Welke electronische reisinformatieborden (RIS) en stationsklokken zijn nog steeds DEFECT?



Toon eerste bericht

255 reacties

Oftewel, vooral ProRail én (keten)partners (NS, lokale vervoerders op de desbetreffende stations, concessieverleners, et cetera) blijven lastigvallen met defecte schermen en de doorlooptijden daarvan.

[...]
- Concessiehouders zijn vaak conform het PvE verantwoordelijk voor reisinformatie op stations en afspraken daarover met NS (DC)RI;
- Concessieverleners kunnen bovenstaande concessiehouders weer aanspreken op deze verantwoordelijkheid.

Nog meer suggesties?


Qbuzz geeft in ieder geval toe dat ze zelf verantwoordelijk zijn, al hebben ze weinig touwtjes om aan te trekken. Goed om te horen! Aanspreken dus.
Badge +3
Er worden records gebroken zo te lezen... (Almere wordt 'binnenkort' geheel vernieuwd, dus wellicht hebben ze daarom geen haast?)

https://twitter.com/desbarts/status/1155592099041034240


Van harte gefeliciteerd @NS_online, @ProRail en @ForeyeT met het 1 jarig jubileum van het defecte reisinformatiescherm in #Almere op spoor 4. Gaan jullie nog trakteren?

Reputatie 7
Badge +2
Stationsklok op entree station Utrecht Lunetten doet het nog steeds niet
Badge +3
Stationsklok op entree station Utrecht Lunetten doet het nog steeds niet
Mjah, die blijft ook voorbij komen op Twitter en zo. Heeft iemand een nummertje vraagt men dan vanuit de NS? Is al tig keer aangemeld..

Erg lastig natuurlijk, misschien maar gewoon door ProRail laten verwijderen? Probleem ook opgelost!
De klok aan de voorgevel van station Vlissingen is ook al enige tijd defect. 23 februari al en afgelopen zondag nogsteeds zelfde tijd 8.10 en was er rond 12.00 uur.

Reageer