Welke electronische reisinformatieborden (RIS) en stationsklokken zijn nog steeds DEFECT?



Toon eerste bericht

233 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Was vooral opvallend dat die precies 2 uur voorliep.
Badge +3
Momo schreef:

Was vooral opvallend dat die precies 2 uur voorliep.


Als hij morgen nog verder voor loopt toch maar even melden?

Die klokken hebben geen idee welke tijd het is (lekker analoog, ik loop door tot elk stop/gaan teken op eigen tempo. Wellicht een paar stoptekens gemist?)
Reputatie 1
Ook in treinstel 2231 staat de tijd niet goed. Betreft deze keer rit 6655.
Badge +3
Voor het archief dan maar, dit is Eindhoven en 10326.

Reputatie 7
Badge +2
https://www.prorail.nl/nieuws/prorail-werkt-hard-aan-defecte-reisinformatieschermen
Badge +3
Al 4 maanden lees ik op Twitter (staat inderdaad 27/7 op de sticker) 🤔


En jawel.. NS vraagt "geef even het nummer, dan kan ik het melden..."
https://twitter.com/NS_online/status/1072229436458700801

En de QR code gaat naar https://qr.foreyet.com/tbp/2415755 dat is dus Almere Centrum
Badge +3
Ook stuk...


@NS_online ik tref net de 10733 op station Amsterdam Amstel perron 1 aan met een kapot scherm. Aan de de kant van de roltrap.

Reputatie 7
Badge +2
De trein is dan misschien wel nieuw, maar SNG stel 2720 is niet echt bij de tijd.

De verwachte aankomsttijd is juist. Op die andere tijd zul je mij nog niet in een trein zien😂

Maar altijd nog beter dan 2 dagen geleden in de 2706, die 's middags helemaal geen reisinfo, tijd of omroep had. Iets wat trouwens best regelmatig gebeurt in de SNG's.

Reageer