beantwoord

Reisassistentie boeken in de app

  • 1 December 2022
  • 38 reacties
  • 1001 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Is er inmiddels al een update? 

Reputatie 6

Ik heb even contact gehad met Tomas NS en er is nog geen update, de issue staat nog open bij het development team. 

Reputatie 7
Badge +3

Te weinig mensen misschien om reisassistentie te verlenen?

 @Henkpeetersen Allereerst sorry voor de late reactie, er is kennelijk iets misgegaan met dit topic waardoor jouw vraag niet meteen is gezien. Ik heb net contact gehad met mijn collega Tomas en helaas is er nog geen update. Zodra die er wel is, houden we je natuurlijk op de hoogte.

Jouw suggestie is best een goed idee, VIRM. Ik zal deze intern doorzetten en heb hem tevens naar Tomas gestuurd. Geen idee in hoeverre zoiets ook echt mogelijk is en hoe dat dan werkt, maar het kan nooit kwaad om dit eens te opperen.

Reputatie 6

Hey VIRM! Ik ben even gaan rond vragen en het blijkt dat als er wat aan de hand is op een station (zoals bijvoorbeeld een defecte lift) dat het dan inderdaad niet mogelijk is om dit via de app aan te vragen. Je kunt ons dan nog wel bellen, zodat er samen gekeken kan worden naar een oplossing.

Reputatie 7
Badge +1

Ik weet niet precies hoe e.a. er in de app uit ziet, maar misschien is het een idee om het in de app te vermelden als er om wat voor reden ook geen reisassistentie mogelijk is?

Voorkomt weer een hoop verwarring en onduidelijkheid.

Wat ik bedoel: als ik van station A naar C ga via B, kan ik bij A en C niet uitvinken dat ik daar geen reisassistentie wil, zodat ik alleen overstaphulp bij B krijg. Voorheen kon dat wel. 
 

Ik ben helaas niet bekend met de situatie, maar ik heb Tomas gevraagd om iets meer informatie te geven wanneer hij dit kan. Hopelijk kan hij het wat verder toelichten. Eind deze week is hij weer aanwezig.

Ik durf het zo niet te zeggen, maar ik zal het navragen!

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb inmiddels na een klein poosje weer wat meer informatie, maar het is helaas nog niets in de vorm van ‘dit wordt gewijzigd’. Het probleem moet worden onderzocht en ik heb er inmiddels vertrouwen in dat dit bij de juiste groep collega's is beland. Door de vakantie loopt dat nu wat stroef.

Wat ik wel mag delen is dat er momenteel druk wordt gekeken in samenwerking met de Oogvereniging waar de NS app kan worden verbeterd. Voor nu kan ik helaas echt niet anders dan melden dat dit de nodige aandacht heeft bij het juiste team, al kan ik helaas geen oplostijd noemen.

Beste Tomas,

Het is inmiddels al weer vakantie maar ik vraag mij even af wat er in die tussenperiode gebeurd is. Jouw post is van 28 juli en we zijn dus nu bijna 3 maanden verder. 

 

Graag een update.

Ik heb inmiddels na een klein poosje weer wat meer informatie, maar het is helaas nog niets in de vorm van ‘dit wordt gewijzigd’. Het probleem moet worden onderzocht en ik heb er inmiddels vertrouwen in dat dit bij de juiste groep collega's is beland. Door de vakantie loopt dat nu wat stroef.

Wat ik wel mag delen is dat er momenteel druk wordt gekeken in samenwerking met de Oogvereniging waar de NS app kan worden verbeterd. Voor nu kan ik helaas echt niet anders dan melden dat dit de nodige aandacht heeft bij het juiste team, al kan ik helaas geen oplostijd noemen.

Ik ben een week niet op de Community actief geweest, maar ik heb niet stilgezeten. Ik heb nogmaals aangedrongen en lijk nu wel iets verder te komen. Zoals altijd: ik laat het weten als ik meer informatie krijg, maar dat moment is helaas nog niet nu.

Ik antwoord even in dit topic, @VIRM, zodat het overzichtelijk blijft.

Dit klinkt alsof de VoiceOver niet goed overweg kan met de app. Ik ga dit inderdaad neerleggen bij mijn collega's van de app zodat zij zich hierover kunnen buigen. Ik heb zelf geen ervaring met het gebruik van VoiceOver, dus ik zet het uitgebreid op de mail.

Reageer