Even kennismaken..
Ha, welkom op de NS Community! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!
Ik heb zojuist met een collega gebeld Yvonne, er is volgens mij nog steeds onduidelijkheid over de procedure.
Zij zei eerst dat ik dat met TLS had moeten regelen bij de aanvraag, maar dat gaat niet, als je niet eerst betaalt kom je niet verder met de aanvraag.
Vervolgens heb ik uitgelegd wat U mij geantwoord had, zij is toen navraag gaan doen en kwam terug met de mededeling dat zij de gegevens op zou nemen en het bedrag wordt terug gestort.
Eind goed al goed, bedankt voor de bemiddeling.
Groeten,
T Visser.
Hallo,
Ik ben Henk en doe een gooi naar een machinist opleiding in Friesland.
Hoop hier het eea aan info te kunnen krijgen wbt een aantal vragen van mij van de experts op de rails.
Ik heb het idee dat jouw inbreng behoorlijk van waarde kan zijn. Er zijn al diverse topics gestart over het reizen met een handicap. Ik wens je ten allereerste een plezierige tijd op ons forum, maar misschien kan je ook nog wel ergens het verschil maken voor je medereiziger.
Ik zie het niet zomaar gebeuren dat het openbaar vervoer gratis gaat worden hoor. Helaas pindekaas.
Maar het zou natuurlijk zeker niet verkeerd zijn. 😃
Het leek me leuk om mijzelf ook even voor te stellen.
Ik ben Pim, 16 jaar en ik reis van maandag t/m vrijdag met de trein van Heerlen naar Roermond voor mijn studie. Ik vind treinreizen van kinds af aan al leuk, en vind het daarom ook nooit vervelend om in de trein te zitten.
Regelmatig bezocht ik dit forum, maar ik heb er nooit aan gedacht om een account aan te maken. Nu toch maar gedaan!
Welkom:)!
Had ik me al voorgesteld? Geloof het niet. Ik ben Twan, heb tussen 1997 en 2009 op verschillende plekken bij NS en ProRail gewerkt en werk sinds 2009 in Zwitserland bij de SBB, de Zwitserse evenknie van NS/ProRail. Ik reis dus niet zo heel vaak meer met de trein in Nederland, maar als ik dat doe, is het meestal met een "gek" kaartje zonder chip en ook zonder "barcode" of "QR-code". Ik heb daarom dus nogal eens "ruzie met de poortjes".
Verliefd geworden op een Zwitserse. De relatie werd serieus en toen ontstond de wedstrijd "wie vindt het eerst een baan in het land van de ander". Ik won en mocht/moest dus verhuizen.
Hoi allemaal,
Ik ben “E320” en werk als Trainmanager aan boord bij Eurostar vanuit mijn standplaats Amsterdam.
Nu we met positieve vooruitzichten m.b.t. de corona-situatie rustig weer meer gaan rijden leek het mij een goed moment om mij voor te stellen. Er is al heel veel spoorkennis aanwezig is onder de leden, maar wie weet kan ik ook nog een bijdrage leveren.
Cheers!
Hallo,
Ik ben Jayden, ik ben treinspotter en heb een enorme passie voor treinen. Ik reis graag, vorig jaar (2019, toen corona er nog niet was) heb ik bijna elk weekend wel gereisd. Helaas door corona kan ik niet meer met de trein reizen, maar soms reis ik 2min met de FLIRT tussen 's-Hertogenbosch en Vught. Waarom zo korte reis? Ik spot eerst een uurtje treinen bij de spoorwegovergang naast station Vught, daarna pak ik de trein naar 's-Hertogenbosch, en dan spot ik daar ongeveer een half uur. Dan ga ik weer naar Vught, daar nog 1 uur spotten, en dan met de auto naar 's-Hertogenbosch Maasboulevard, daar nog effe 2 uurtjes spotten, en dan is mijn dag al voorbij 😅.
Mijn naam is Dominic. Ik reis meerdere dagen per week (minimaal 2) met de trein van Zwolle naar Almere Centrum. Daarnaast af en toe een dagje weg meestal richting de Randstad.
Ik lees al een tijdje zo nu en dan mee hier en wilde nu ook weleens kunnen reageren vandaar een account aangemaakt.
Lekker relaxt reizen (meestal), tenzij er van alles tijdens een reis een aantal keren verandert...
Meestal hebben we het goed getroffen.
Morgen lekker op stap naar Zwolle. 🙂
Hoi allemaal!
Ik ben erg blij jullie vandaag te mogen melden dat ik vanaf 1 juli Community Coördinator van dit Serviceforum ben! Deze functie is nog helemaal nieuw, maar samen met Hessel zal ik er alles aan doen om jullie als community van dienst te zijn. Dit geldt voor de forumleden, maar ook voor onze moderators.
Hoewel er al ontzettend veel goed gaat, zijn er ook nog voldoende verbeterpunten, die ik samen de moderators en met jullie als gebruikers wil gaan oppakken. Hier heb ik uiteraard jullie hulp bij nodig. De komende tijd zal ik me daarom vooral bezig houden met inlezen en inventariseren wat er precies speelt op dit forum. Laten we er met z’n allen iets moois van maken!
Groet,
Sivan
Hoi allemaal!
Ik ben erg blij jullie vandaag te mogen melden dat ik vanaf 1 juli Community Coördinator van dit Serviceforum ben! Deze functie is nog helemaal nieuw, maar samen met Hessel zal ik er alles aan doen om jullie als community van dienst te zijn. Dit geldt voor de forumleden, maar ook voor onze moderators.
Hoewel er al ontzettend veel goed gaat, zijn er ook nog voldoende verbeterpunten, die ik samen de moderators en met jullie als gebruikers wil gaan oppakken. Hier heb ik uiteraard jullie hulp bij nodig. De komende tijd zal ik me daarom vooral bezig houden met inlezen en inventariseren wat er precies speelt op dit forum. Laten we er met z’n allen iets moois van maken!
Groet,
Sivan
Hoi Sivan,
Succes met deze nieuwe functie en ik hoop dat je snel bij komt wat er op dit forum speelt en dat we je vaak mogen tegenkomen hier.
Dank je voor je bericht. Mooi om te zien dat ook collega's op andere processen actief zijn op het forum. Ik heb gezien dat je regelmatig een mooie bijdrage levert!
Ik vroeg me af hoe ik de nieuwste bericht bovenaan krijg (via dekstop site). Nog niet kunnen vinden. Thanks
Misschien kan je een sticky topic openen waar forum leden hun verbeterpunten kunnen posten ?
Jammer en onbegrijpelijk, maar kennelijk een fact of life. Er zal bij iedere handeling wel een rekening naar NS gaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.